Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #61 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Præcis. Det er bare random bullshit, der forsøger at udstille vores spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #62 af asp3200
Man kan jo lave de samme videoer af barcas spillere, de må bruge mange penge på marketing som udstiller dem godt

13 år 5 måneder siden #63 af pm
Jeg forstår godt baggrunden for den/de der har lavet videoen(hard to miss), og alle kan vel blive enige om der blev lavet flere tacklinger etc. der ikke var efter bogen, men personligt trækker jeg bare på smilebåndet når de har taget hver eneste klip fra hele kampen med hvor der er minimal kontakt.
De kunne jo klippe filmen ned til 60sekunder og vise de reele svinestreger, men på den anden side ville der være svært at skabe en så melankolsk video som de prøver. De mangler bare at smide klip af grædende børn & nonner ind så havde den været helt i top ;)
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved pm.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 5 måneder siden #64 af HHB65
Nu kører der denne debat om hvorvidt Messi eller ej osv. har sagt ting. Jeg kan faktisk godt forstå han har gjort det hvis er ting som dette der er blevet "normalt" for hvores spillere at rende rundt og lave.

Er det virkelig det billede vi ønsker af Madrid. Jeg synes fandme at ledelsen osv. burde tage affære og få en smule disciplin og ære ind i holdet. Selvfølgelig laver Barca folkene også ting, men generelt synes jeg at vi har fået en flok spillere samlet der laver værdere og værdere grimme ting på banen. Selvom man er Real mand må man sku da indrømme at der laves svinestreger som aldrig før.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved HHB65.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #65 af kavver
Besvaret af kavver på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale

HHB65 skrev: Nu kører der denne debat om hvorvidt Messi eller ej osv. har sagt ting. Jeg kan faktisk godt forstå han har gjort det hvis er ting som dette der er blevet "normalt" for hvores spillere at rende rundt og lave.

Er det virkelig det billede vi ønsker af Madrid. Jeg synes fandme at ledelsen osv. burde tage affære og få en smule disciplin og ære ind i holdet. Selvfølgelig laver Barca folkene også ting, men generelt synes jeg at vi har fået en flok spillere samlet der laver værdere og værdere grimme ting på banen. Selvom man er Real mand må man sku da indrømme at der laves svinestreger som aldrig før.

Det er jo altså en kontaktsport. Så, hvis man ikke kan tåle der bliver gået lidt til den, og lavet et par svinstreger må man starte til badminton.
Kan huske en video jeg engang så af Andy' Cole( :-) ). Der fortalte om, hvor mange svinestreger forsvarsspillerne laver, for at få angriberne frustreret. Han sagde blandt andet, at han havde flere nive-mærker efter kampene. Men samtidig accepterede han det, for som han sagde "That's the game - I'm not one of the good boys myself"
Sådan er top fodbold - man vil gøre alt for at vinde.

13 år 5 måneder siden #66 af HHB65

kavver skrev:

HHB65 skrev: Nu kører der denne debat om hvorvidt Messi eller ej osv. har sagt ting. Jeg kan faktisk godt forstå han har gjort det hvis er ting som dette der er blevet "normalt" for hvores spillere at rende rundt og lave.

Det er jo altså en kontaktsport. Så, hvis man ikke kan tåle der bliver gået lidt til den, og lavet et par svinstreger må man starte til badminton.
Kan huske en video jeg engang så af Andy' Cole( :-) ). Der fortalte om, hvor mange svinestreger forsvarsspillerne laver, for at få angriberne frustreret. Han sagde blandt andet, at han havde flere nive-mærker efter kampene. Men samtidig accepterede han det, for som han sagde "That's the game - I'm not one of the good boys myself"

Selvfølgelig er det en kontaktsport.... men der er gelvaldig forskel på gentagne virkelig grove svinestreger/skadesforsøg. Men ok må forstå det som, at det er helt ok hvis andre hold begynder at bruge sammen mængde af unoder mod vores spillere. Gu ve om folk er enige når Ronaldo ligger med en lagtidsskade pga. 10 gentagne grove, uprovokerede overfald i en kamp. Er det det folk ønsker?
Foldbold kan spilles med værdighed eller man kan ty til unoder som åbenbart er en nødvendighed for den taktik holdet ligger for dagen mod Barcelona.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved HHB65.

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #67 af CC
Er jeg den eneste, der bliver provokeret af, at kommentatorerne gang på gang stempler Modric som flop? Synes slet ikke han har været så dårlig - har stor tiltro til ham i fremtiden!

Imo. er dette vores stærkeste opstilling (har ment det længe):

Casillas
Arbeloa - Varane - Ramos - Marcelo
Khedira - Alonso
Modric - Ozil - Ronaldo
Benzema

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #68 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Det eneste jeg vil kritisere Arbeloa for er, at han ikke skjuler det godt nok ;)

13 år 5 måneder siden #69 af JimmyBroe

HHB65 skrev:

kavver skrev:

Selvfølgelig er det en kontaktsport.... men der er gelvaldig forskel på gentagne virkelig grove svinestreger/skadesforsøg. Men ok må forstå det som, at det er helt ok hvis andre hold begynder at bruge sammen mængde af unoder mod vores spillere. Gu ve om folk er enige når Ronaldo ligger med en lagtidsskade pga. 10 gentagne grove, uprovokerede overfald i en kamp. Er det det folk ønsker?
Foldbold kan spilles med værdighed eller man kan ty til unoder som åbenbart er en nødvendighed for den taktik holdet ligger for dagen mod Barcelona.

Ej hold nu lige lidt igen, Real er altså ikke meget værre end de fleste andre hold. Barcalona undtaget måske. Men de har jo også bolden hele tiden uanset hvem de spiller i mod, og så kan man jo ikke lave frispark.

Jeg er her stadig XOXO

13 år 5 måneder siden #70 af M_linding

HHB65 skrev:

kavver skrev:

Tror du, at Real Madrid er unikke på dette område? Alle hold laver disse små tricks.... Alle.

90 % af de forseelser som der ses i videoen, er jo ikke noget særligt. Det hører sgu da med.

Og når du nu selv nævner Ronaldo, så bliver der allerede lavet masser af små svinere på ham. Sådan er det bare. Og der er jo også derfor, at det kan koge lidt over for Messi og Ronaldo, i kampe hvor tingene ikke helt lykkes. Men de glemmer hurtigt de små provokationer, når de har scoret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dahl

13 år 5 måneder siden #71 af Dios
Jeg må igen tage total afstand fra de fleste holdninger herinde. Om de fleste gør det eller ej, er for mig total ligegyldigt. Det er beskidt, og meget lidt værdigt.
Hvorfor vil vi ikke hellere vinde på fodbolden? Er vi virkelig så elendige til fodbold, at vi skal provokere og begå svinestreger, så modstanderne bliver frustreret før vi kan vinde?. Åbenbart!.

Holdningen er ynkelig, og jeg husker da et par brugere svine Diego Costa til, men han er selvfølgelig heller ikke Real Madrid spiller, og dermed må man jo godt svine ham til, uden man skal indgå i kategorien "mindre Madridista", fordi man ikke mener opførslen er værdig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #72 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Alle hold laver den her slags svinestreger.
Mit input: Vi havde også dommerheld med os. Det hjørnespark, der førte til Varanes mål skulle aldrig være blevet dømt. Messis friløber var mindst 1½ meter onside. Udover det, kunne arbeloa og carvalho sagtens være vist ud, samt cristiano have fået det gule kort, der ville have gjort han ikke ville have været med i returkampen.

Med det sagt, så er det baseret på én kamp. I en anden kamp, ville det måske være omvendt. Min pointe er, at jeg føler, at barcelona er langt mere stille omkring dommeren i DETTE tilfælde, end mourinho og co. ville have været, hvis situationen var anderledes... og det er det, jeg synes er kedeligt - at real madrid ikke hæver sig over andre klubbers niveau, men istedet for synker ned på det - og i flere tilfælde - langt under.

Leveret af Kunena Forum