Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg er ikke uenig, men det er bare svært at tage Barcelona seriøst, når man ser Xavi stå og tude og se forarget ud, når der begås selv små frispark, da han og resten af klubben mener at det åbenbart er en skændsel når der begås frispark, ligegyldigt hvor grove de er..Dios skrev: Jeg må igen tage total afstand fra de fleste holdninger herinde. Om de fleste gør det eller ej, er for mig total ligegyldigt. Det er beskidt, og meget lidt værdigt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Morientes2012
- Gæst
-
Umiddelbart går jeg ud fra, at klubben aldrig ville kunne finde på sådan noget, men hvis det er sandt, er jeg uden ord.
- Alma Merengue
- Gæst
-
I dag er det desværre således, at alt hvad Barcelona - og især Messi - gør vil aldrig blive kritiseret, og der vil altid være undskyldninger.
media22.elsiglodetorreon.com.mx/i/2013/02/469876.jpeg
Rygterne går på, at det hele begyndte på banen, hvor Messi gik rundt og spyttede i retningen af Ronaldo og bænken op til flere gange.
Sikke et lille svin. Det hele får mig squ til at tænke på alle de debatter jeg har haft med såkaldte 'madridistas', som har hyldet Messi og hans 'ydmyghed'. HAH! Idioter....
- Storken
- Gæst
-
Alma Merengue skrev: Selvfølgelig har klubben ikke løjet. Hold nu op.
Callejon skulle have udtalt, at Messi ventede 1,5 time på Arbeloa i parkeringskælderen. Barcas bus kørte dog ud til lufthavnen 45min efter slutfjøjt.
Jeg skal ikke sige hvad der skete efter kampen. Jeg ved bare, at Callejon fremstår som et utroværdigt vidne.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Brylle
- Gæst
-
Kan huske en video jeg engang så af Andy' Cole( :-) ). Der fortalte om, hvor mange svinestreger forsvarsspillerne laver, for at få angriberne frustreret. Han sagde blandt andet, at han havde flere nive-mærker efter kampene. Men samtidig accepterede han det, for som han sagde "That's the game - I'm not one of the good boys myself"
Sådan er top fodbold - man vil gøre alt for at vinde.[/quote]
Jeg er helt enig i ovenstående, og kommer til at tænke på hvad mon ville ske hvis Barca spillede i Premier League.
Hele holdet ville jo skulle indlægges efter hver kamp, og de vil ikke kunne gennemføre en halv sæson.
Jeg har ikke noget i mod at der bliver gået til den, og der bliver begået frispark. Der hvor jeg står af er når, folk bliver slagtet, kun for at slagte manden. Eller når spillere laver en Pepe ( sparker på folk som ligger ned).
Hvis jeg vil se folk vimse rundt, uden kontak og og nerve i kampene, så ville jeg gå i balletten.......
No worries!!!!!!
Rubæk skrev:
Jeg er ikke uenig, men det er bare svært at tage Barcelona seriøst, når man ser Xavi stå og tude og se forarget ud, når der begås selv små frispark, da han og resten af klubben mener at det åbenbart er en skændsel når der begås frispark, ligegyldigt hvor grove de er..Dios skrev: Jeg må igen tage total afstand fra de fleste holdninger herinde. Om de fleste gør det eller ej, er for mig total ligegyldigt. Det er beskidt, og meget lidt værdigt.
Jeg synes også Barca er beskidte og uværdige, og faktisk meget mere uværdige og beskidte end Real Madrid. Bare på en meget anderledes måde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- kavver
- Gæst
-
Storken skrev:
Callejon skulle have udtalt, at Messi ventede 1,5 time på Arbeloa i parkeringskælderen. Barcas bus kørte dog ud til lufthavnen 45min efter slutfjøjt.
Jeg skal ikke sige hvad der skete efter kampen. Jeg ved bare, at Callejon fremstår som et utroværdigt vidne.
Hvor har du de 45min. fra? For så har de sgu været hurtige til pressekonferencer, bad, tøj osv.
Det tror jeg ikke engang et serie-3 hold ville kunne nå.
Og Callejon har jo heller ikke udtalt sig om den situation i parkeringskælderen.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Brylle
- Gæst
-
I serie 3 skal der jo også lige tømmes en kasse eller to. Det kan også lige tage 20 minutter :Dkavver skrev:
Storken skrev:
Hvor har du de 45min. fra? For så har de sgu været hurtige til pressekonferencer, bad, tøj osv.
Det tror jeg ikke engang et serie-3 hold ville kunne nå.
Og Callejon har jo heller ikke udtalt sig om den situation i parkeringskælderen.
Real Madrid bør dog ikke gå mere ind i sagen, kun på den måde at vi lukker Messi ligeså godt af som i onsdags, og vi vinder på Camp Nou i næste pokal kamp.
Har valgt at takke af på forum!