Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Hvis Pepe sælges, så ind med hummels
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Suarez langt væk og Mata er ikke bedre end Hazard ( Han er sku nok også billig efter det med den bolddreng :) )
Er det Varane eller Ramos, som du ikke mener er god nok?
M_linding skrev:
asp3200 skrev: Suarez langt væk og Mata er ikke bedre end Hazard ( Han er sku nok også billig efter det med den bolddreng :) )
Ser heller ikke lige hvad vi skal med hummels.. Tror ikke han vil skifte tilstedeværelsen i Dortmund ud med en bænkplads i Real.
Ud med Pepe. Hjem med Carvajal og mere spilletid til Nacho næste sæson.. Så kør vi
Hala
zizou21 skrev:
M_linding skrev:
Ser heller ikke lige hvad vi skal med hummels.. Tror ikke han vil skifte tilstedeværelsen i Dortmund ud med en bænkplads i Real.
Ud med Pepe. Hjem med Carvajal og mere spilletid til Nacho næste sæson.. Så kør vi
Tvivler på en mand som Albiol tager en sæson mere på bænken. Dvs at der pludselig mangler 2 CB'ere, medmindre Nacho rykkes fast op i førsteholdstruppen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Ikke nok med jeg sagde til alle vennerne, at han er det største forsvarstalent jeg nogensinde har set, så sagde jeg også efter kampen, at han er den bedste forsvarspiller netop nu i Real Madrid.
Hvem er du, og hvad har du gjort med Dios ;) du virker jo næsten, men også kun næsten begejstret for Real Madrid hehe. Derudover må det være fantastisk at være venner med dig, det er jo nærmest, som at høre Jesus og hans disciple - med alle dine vise ord og spådomme hehe. Inden kampen tror jeg ikke der var mange andre end dig, der vil bare antyde han skulle være den bedste forsvarspiller i Real Madrid.
Just ask Dios, he has the answes! ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Storken
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Hvem er du, og hvad har du gjort med Dios ;) du virker jo næsten, men også kun næsten begejstret for Real Madrid hehe. Derudover må det være fantastisk at være venner med dig, det er jo nærmest, som at høre Jesus og hans disciple - med alle dine vise ord og spådomme hehe. Inden kampen tror jeg ikke der var mange andre end dig, der vil bare antyde han skulle være den bedste forsvarspiller i Real Madrid.
:D
asp3200 skrev: Pepe er ikke god nok
Du kommer godt nok med nogle mærkelige synspunkter ind i mellem.
Begrund dog - Hvorfor er han ikke god nok?
M_linding skrev: Dios
Jeg var lige ved at give dig et "tak", indtil du skrev, at du var ligeglad med om man solgte Pepe eller Ramos... Ramos er den bedste i verden:)
Nu mister jeg måske lidt jordforbindelsen, men jeg kan ikke lade vær': Ramos og Varane kan blive den bedste forsvarsduo, der nogensinde har sat deres ben i Real Madrid! Tilsammen kan de jo alt, og deres forskellige temperamenter vil udgøre det perfekte mix - det er jeg helt sikker på... Lad os nu bare få solgt Pepe.
Skrev ikke, at jeg var ligeglad med om man solgte Ramos eller Pepé, men at Varane skulle i start 11'eren uanset om det blev på bekostning af 1 af de 2 :). Men du kender vel min holdning til Pepé? :). Forstår ikke hvorfor han stadig er i klubben, og vil faktisk gå så langt og sige, at jeg hellere så Albiol i forsvaret end Pepé.
Men hvordan kan du være i tvivl angående min holdning til Ramos? Du skrev endda en kommentar til mit indlæg inde i all-star tråden, og der havde jeg Ramos i forsvaret :).
Men helt klart enig. Ramos og Varane er fremtidens makkerpar, og det starter allerede fra weekende af :).
Real Madrid skrev:
Hvem er du, og hvad har du gjort med Dios ;) du virker jo næsten, men også kun næsten begejstret for Real Madrid hehe. Derudover må det være fantastisk at være venner med dig, det er jo nærmest, som at høre Jesus og hans disciple - med alle dine vise ord og spådomme hehe. Inden kampen tror jeg ikke der var mange andre end dig, der vil bare antyde han skulle være den bedste forsvarspiller i Real Madrid.
Vi alle kan jo ikke være liderlige hvergang Mourinho's navn bliver nævnt ;D.
Du tog mit sidste indlæg til dig, og det er jeg glad for. Glad for at jeg kunne hjælpe en af de tabte sønner :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Dahl skrev: Tobiasillas, jeg syntes virkelig Alves er så belastende at se på, og mere usympatisk fodboldspiller findes vel næppe (bare mn mening)
Han skal konstant smide sig på jorden, brokke sig, overspille, provokere osv. osv. og når han selv laver friskpark, ja så er det modstanderen som filmer......
Nogle vil måske mene at Real har 1 eller 2 af samme slags, det er muligt, men jeg har Real Briller på og sådan er det jo :-)
Kommentatoren på Kanal 5 sagde i går, at Messis bedste ven i truppen er fløjte Pinto, det er sgu lidt sjovt syntes jeg :-)
I de gang alves smid sig under kampen har det været velbegrundet med efterfølgende langgengivelse
Jeg holdt øje med ham igår og mener ikke han har gjort noget forkert. Men det er fint at du mener at han er irriterende for det mener jeg også, og det plejer han også bare ikke under den kamp igår, desværre for jeg holdt øje med ham da jeg tidligere havde en diskussion med en Barçafan. Jeg spurgt fordi jeg troede du havde en konkret episode