Optakt: Første trofæ på spil
Dios skrev: Det er netop i disse kampe Kovacic skal vise sit værd, og meget gerne i aften. Han er en så fantastisk spiller, så jeg håber virkelig han har selvtilliden til at spille som han plejede at gøre i Inter. Modtage bolden, diktere spillet og tage en masse løb med bolden.
Jeg er utrolig spændt på og se om Isco og Asensio kan finde et godt samarbejde frem. De spiller jo nok i samme side, så selvom jeg pt. kan se større mangler i det samarbejde, så håber jeg de 2 tekniske spillere ikke søger de samme rum, og viser god indbyrdes forståelse for hinandens løbemønstre.
Morata er en kynisk spiller, og det tror jeg vi får at se idag. 2 kasser af ham, og 1 af Ramos. For hvad er en Real Madrid finale uden en Ramos scoring? :D
@SR4.
Lad os se om Carvajal er 100% fit, for er han ikke, så er det ikke klubbens skyld, men Zidane's ;) Det her er jo netop et bevis på hvad der kan koste en længerevarig skade. Vi skal ikke engang 24 timer tilbage, for at vi kunne læse os frem til han var småskadet. For mig ligner det den klassiske Benzema skade sidste sæson. Han spiller på 60-70% og må udgå i halvlegen, hvis han overhovedet holder så længe.
Det er kun gisninger, men hold nu kæft hvor kan jeg bare se det for mig.
MEN truppen er i forevejen bestående af mange skader og flere stjerner er ude. Det stiller netop træneren i et dilemma for om man ikke vælger at tage chancen nu hvor man jo skal spille en finale.
Det havde været noget andet hvis man stillede med stærkeste opstilling og man ikke gad spare Carvajal.
Det er måske lidt som en ond cirkel, men synes mere at det er den måde skaderne indtil videre er blevet behandlet, som fører til at man er "tvunget" til at spille med Carvajal :) Selvfølgelig uden at kende noget som helst omkring hans småskader eller hvad lægen nu har sagt omkring ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev: Det står ned i stænger. Det bliver ikke en køn kamp tror jeg.
Vildt at Asensio starter i stedet for James.
Egentlig ikke. Asensio har været med i hele opstarten og spillet i alle træningskampe.
James har spillet 45 min i en træningskamp.
The same goes i øvrigt for Modric.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Derfor ikke.Raúl 7 skrev: Det står ned i stænger. Det bliver ikke en køn kamp tror jeg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
JesperA skrev: Fuldstændig sindssygt mål! Ikke at det havde ændret noget, men målmanden ser endda ud til at melde den over
Om han så havde meldt den som obstruction, havde han stadig været prisgivet ;-)
On another note: Hvor er det da herligt at se noget bold igen! Man glemmer næsten helt, hvor meget man har savnet det!
- Raúl 7
- Gæst
-
Chamartin skrev:
Raúl 7 skrev: Det står ned i stænger. Det bliver ikke en køn kamp tror jeg.
Egentlig ikke. Asensio har været med i hele opstarten og spillet i alle træningskampe.
James har spillet 45 min i en træningskamp.
The same goes i øvrigt for Modric.
Hvornår er det så lige James skal spilles ind? Trofeo Bernabeu og så er han klar ;)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Asensio har sgu indtil videre i denne "sæson" været en åbenbaring a la Vasquez! - btw Vasquez er altså god i 1v1-situationer :O Det er jo stort set hver eneste udfordring, han lykkedes med.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu