Optakt: Første trofæ på spil

9 år 11 måneder siden #37 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Første trofæ på spil

Pelle skrev: Og nu bliver Perez desperat, og så skal der laves panik-indkøb! Det bliver endnu en herlig sæson

Det er det eneste der kan redde sæsonen. Pogba skulle man have hentet, men det er for sent nu. Det er stadig muligt at hente Alaba, om end det bliver rigtig dyrt. Men Alaba i stedet for Casemiro ville virkelig løfte holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #38 af asp3200
Reserverne viser klassen igen. Hold da op hvor er vi ringe over hele linjen. Tyndt og igen igen ide forladt som normalt.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #39 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Første trofæ på spil
Åh Ramos. Forstår ikke folk kritiserer ham. Klasse som altid :D

9 år 11 måneder siden #40 af madrid2000
Friman siger med 2 minutter igen at den nye Sevillia træner starter med et trofæ. hehe, det kan stadig nås, men Ramos, igen igen :D Dejligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

9 år 11 måneder siden #41 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Første trofæ på spil
Problemet er bare, at en Ramos-redning i sidste sekund ikke rykker en centimeter ved det overordnede indtryk. Min tillid til Zidane er bestemt ikke på højeste niveau, det virker ikke som om, han formår at ramme det rigtige spændingsniveau. Vi dummer os hvert fald gang på gang i de vigtige kampe, og vi spiller mildest talt sørgeligt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

9 år 11 måneder siden #42 af Pelle

madrid2000 skrev: Friman siger med 2 minutter igen at den nye Sevillia træner starter med et trofæ. hehe, det kan stadig nås, men Ramos, igen igen :D Dejligt.

Man kunne næsten høre skuffelsen hos Werge og Frimann, da Ramos udlignede. De to kæmpe Barca-fans er så ynkelige.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

9 år 11 måneder siden #43 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Første trofæ på spil
Når Ramos er på banen, er intet afgjort <3

@Palle - Jeg forstår dine bekymringer for Real spiller ingen køn kamp. Men synes generelt det har været en meget tynd optakt med flere stjerner ude og spillere som er hjemvendt fra landsholdskampe.
Vi skal nok ikke regne med det store før vi kommer længere ind i sæsonen. Tror egentlig det samme omkring Barca, hvor eks. Neymar stadig spiller OL.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #44 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Første trofæ på spil
Jeg er egentlig ikke så bekymret for at vi ikke spiller fantastisk når vi kun stiller med 4 af de normale 11 startere. Kovacic var okay, Asensio rigtig okay. Nogle spillere er ikke helt i fitness endnu og det kan ses.

Det der bekymrer mig er at vi overlader al spillet, som i ALT til Sevilla efter Asensio scoring. Om det var bevidst eller ubevidst, så skal det rettes. Det der Benitez pis gider ingen se på og det koster point gang på gang.

9 år 11 måneder siden #45 af Numeredoce
Ramos tænkte jo bare "Der mangler sgu lidt spænding... jeg begår lige et straffespark, og så udligner jeg det i overtiden, så vi kan få lidt mere Real Madrid i aften."

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 11 måneder siden #46 af Real HWL

madrid2000 skrev: Friman siger med 2 minutter igen at den nye Sevillia træner starter med et trofæ. hehe, det kan stadig nås, men Ramos, igen igen :D Dejligt.

Det passede heller ikke Werge kunne man høre at Ramos scorede i overtiden. Ej han havde svært ved at skjule sin skuffelse.

9 år 11 måneder siden #47 af elle44

Raúl 7 skrev: Åh Ramos. Forstår ikke folk kritiserer ham. Klasse som altid :D

Sådan er det bare herinde, de fans der sidder herinde og skriver negative ting dag ind og dag ud kunne lige så godt sidde på Bernabeu og pifte af spillerne ved den mindste modgang. Det har været flovt at følge det her forum denne sommer.

Det har ikke været et optimal optakt, men det er ikke pga transfers, det er pga stort set ingen af de etablerede spillere har haft mulighed for at deltage i preseason, hvilket ikke har givet Zidane muligheden for at give dem kamptræning eller prøve nye ideer af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, 2:18

9 år 11 måneder siden #48 af Pelle

elle44 skrev:

Raúl 7 skrev: Åh Ramos. Forstår ikke folk kritiserer ham. Klasse som altid :D

Sådan er det bare herinde, de fans der sidder herinde og skriver negative ting dag ind og dag ud kunne lige så godt sidde på Bernabeu og pifte af spillerne ved den mindste modgang. Det har været flovt at følge det her forum denne sommer.

Det har ikke været et optimal optakt, men det er ikke pga transfers, det er pga stort set ingen af de etablerede spillere har haft mulighed for at deltage i preseason, hvilket ikke har givet Zidane muligheden for at give dem kamptræning eller prøve nye ideer af.

Det er jeg nu ikke helt enig med dig i. Det handler ikke om, at man er negativ overfor spillernes præstation, men derimod om den tilgang/taktik Zidane har lagt for dagen. Jeg bliver nødt til at henvise til CL finalen igen. Vi kommer foran, og derefter trækker vi os og lurer på omstillinger. Problemet er, at vi så er presset i bund i resten af kampen. Det andet problem er, at vi ikke er et omstillingshold længere.

Det er ikke spillerne, der er skyld i det. Det handler om, at Zidane skal til at lære, at vi er et offensivt hold, og det skal vi fortsætte med - også når der står 1-0 og ikke kun, når vi spiller på Bernabeu med 80.000 i ryggen.

Leveret af Kunena Forum