Optakt: Første trofæ på spil

9 år 11 måneder siden #73 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Første trofæ på spil

Dios skrev: @SR4.

Jamen, tillykke med Mickey Mouse cuppen så. Jeg håber du fejrede den hele natten :D

Forskellen er der ingen af, for du vælger at konkludere udfra fantasien. Jeg har jo aldrig påstået at jeg ikke synes vi skal gå efter begge titler, eller alle 5? vi kan gå efter i denne sæson.
Den vigtigste titel for mig er ligaen. Vi er Barcelona underlegne, vi spiller ligaen på deres præmisser, og det er simpelthen blevet tragisk, sørgeligt og patetisk. Det er jo ikke ens betydende med, at jeg ikke synes vi skal gå efter alle de andre titler?

Jeg kunne aldrig finde på at klandre Zidane for ikke at gamble med spillernes helbred op til en, undskyld mig ligegyldig finale. Ligesom jeg havde stor forståelse for, hvorfor Zidane startede med Modric og James ude. Det skal ikke være sort/hvidt, så derfor ville omstændighederne for at gamble også være anderledes, hvis det nu var kampen som afgjorde ligaen eller en Chl finale.
Nu gik det godt med Carvajal og Benzema, så fred være med det. Du kunne ikke forstå hvad vi andre mente med, at det oftest også har noget med træneren at gøre, at skader opstår så hyppigt som de gør i Real Madrid. Det her er en fantastisk grund til hvorfor mange af vores spillere kan få tilbagefald. De når simpelthen aldrig at blive 100% klar. De er måske 80-90%? klar, og så klare indsprøjtningen resten ;)

Haha nu var det altså dig, der påstod jeg ikke prioriterede ligaen blot fordi jeg mente den her cup var vigtig. Så den må du bare tage på dig ;)

DU ser måske ikke sort/hvidt på det, men vi kender begge Real-kulturen. En elendig start på sæsonen kan hurtigt få fans og medier til at gå amok. Det skal ses i et større perspektiv end bare "en ligegyldig finale".

Men well vi er vel enige for jeg mener også det er et problem at gamle med spillernes helbred. Det afhænger bare af flere faktorer. For mig er han undskyldt i og med halvdelen af stjernerne mangler og vi skulle spille en finale. Du mener at finalen ikke er værd at satse for meget på og det fair nok.

BTW: Jeg ville fejre den spanske supercup mindst ligeså meget :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #74 af Kassow-Rossing

Pelle skrev:

JesperA skrev: Fuldstændig sindssygt mål! Ikke at det havde ændret noget, men målmanden ser endda ud til at melde den over

Om han så havde meldt den som obstruction, havde han stadig været prisgivet ;-)

On another note: Hvor er det da herligt at se noget bold igen! Man glemmer næsten helt, hvor meget man har savnet det!

Der er vidst én, der ikke gad at være oppe til kl. 3.30 tre nætter i løbet af sommeren? ;) Jeg nyder ellers altid de sommerkampe, fordi man får så mange unge spillere at se på banen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 11 måneder siden #75 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Første trofæ på spil

Kassow-Rossing skrev:

Pelle skrev:

JesperA skrev: Fuldstændig sindssygt mål! Ikke at det havde ændret noget, men målmanden ser endda ud til at melde den over

Om han så havde meldt den som obstruction, havde han stadig været prisgivet ;-)

On another note: Hvor er det da herligt at se noget bold igen! Man glemmer næsten helt, hvor meget man har savnet det!

Der er vidst én, der ikke gad at være oppe til kl. 3.30 tre nætter i løbet af sommeren? ;) Jeg nyder ellers altid de sommerkampe, fordi man får så mange unge spillere at se på banen.

Ja, jeg må indrømme, at jeg har udgifter der skal betales, så jeg føler mig lidt nødsaget til at tage på arbejde ;-)

Men nu oplever vi jo ikke noget nær samme intensitet i en træningskamp som i en Super Cup finale, så det var mere dét, jeg så frem til.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 11 måneder siden #76 af Zyconith

DarioGomez skrev:

Zyconith skrev:

Pelle skrev: Og nu bliver Perez desperat, og så skal der laves panik-indkøb! Det bliver endnu en herlig sæson

Han kunne starte med at give Ramos et los i røven.

Haha Zyconith hvor er det dumt ... :-D

Du er velkommen til at ændre mit navn til Querido Ramos 4eva

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum