Optakt: Første trofæ på spil
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De penge vi får fra Isco salg vil være med til at finansiere Alaba.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Hvorfor bliver målet annulleret?
No idea. Det er et helt reelt mål.
elle44 skrev:
Raúl 7 skrev: Åh Ramos. Forstår ikke folk kritiserer ham. Klasse som altid :D
Sådan er det bare herinde, de fans der sidder herinde og skriver negative ting dag ind og dag ud kunne lige så godt sidde på Bernabeu og pifte af spillerne ved den mindste modgang. Det har været flovt at følge det her forum denne sommer.
Det har ikke været et optimal optakt, men det er ikke pga transfers, det er pga stort set ingen af de etablerede spillere har haft mulighed for at deltage i preseason, hvilket ikke har givet Zidane muligheden for at give dem kamptræning eller prøve nye ideer af.
Så byd dog selv ind noget før. De fleste spillere på holdet i dag har spillet sammen under optakten, har kamp træning og Zidane har kunnet afprøve alle de ideer han har haft lyst til.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
nono skrev: Offtopic: Er jeg den eneste der synes at vores nye trøje er tudegrim?
Jeg har aldrig forstået hvordan man kan syntes en Real trøje er grim?
nono skrev: Offtopic: Er jeg den eneste der synes at vores nye trøje er tudegrim?
Måske en anelse kedelig, men synes den er super fed med kraven. Mere krave mere farve - plejer jeg altid at sige.
Edit: Foruden Marcelo, Vazques og Ramos, som sparkede i Champions League finalen.
Raúl 7 skrev:
Chamartin skrev:
Raúl 7 skrev:
Chamartin skrev:
Raúl 7 skrev: Det står ned i stænger. Det bliver ikke en køn kamp tror jeg.
Vildt at Asensio starter i stedet for James.
Egentlig ikke. Asensio har været med i hele opstarten og spillet i alle træningskampe.
James har spillet 45 min i en træningskamp.
The same goes i øvrigt for Modric.
Hvornår er det så lige James skal spilles ind? Trofeo Bernabeu og så er han klar ;)
Jeg tror nu nok, James skal komme ind i anden halvleg, og han skal nok også få minutter i Trofeo Bernabeu, ja ;).
Men jeg kan godt tvivle på, han er i startopstillingen i første ligakamp, med mindre skader gør det oplagt.
Det virker i medierne som om James bliver og Isco ryger, men Zidane bliver ved med at give indikationer på det omvendte. Ikke at jeg vil sige ham imod. Men Perez slipper aldrig James og hans 10 mio. Twitter-følgere.
I så fald har/vil Zidane tabe den kamp. ..der er stor forskel på kvaliteten af de to, Isco og James. Og det tror jeg også Zidane ser tydeligt.
- Brylle
- Gæst
-
Lucas har heldigvis spillet en rigtig god kamp, ligesom Asensio i perioder har været god. James har leveret et godt indtryk også. Jeg synes dog, at Morata var ret så skidt, og specielt hans evne til hele tiden at stå i offside på mærkelige tidspunkt var irriterende. Jeg synes, at holdet har så meget at byde på, men når man fjerner dem favoritpositioner og placerer de kreative så mærkeligt og langt fra alle andre, så bliver spillet aldrig helt godt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"Maybe they hate me because I'm too good."