Optakt: Første trofæ på spil

9 år 11 måneder siden #61 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Første trofæ på spil
HOLD NU KÆFT CARVAJAL ER GOD!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #62 af madrid2000
Smukt, lækkert, dejligt. Verdens bedste højre back.

9 år 11 måneder siden #63 af madrid2000
Campione campione campione, ole ole ole.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #64 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Første trofæ på spil
Det er sgu da godt vi har købt Danilo i dyre domme, for Carvajal er da ikke mange potter pis værd hva'.

9 år 11 måneder siden #65 af ChrillRM14
Det er Real Madrid-style, så det vil noget :D

Ramos dummer sig og giver et vitalt straffe - Ramos revancerer det i overtiden - Teknisk individuel kvalitet afgør det ved Carvajals raid (også lige i overtiden)

Vi spiller ikke mega kønt, men spiller for spiller er der flere gode præstationer at tage med. Det her var (stort set kun) bænken, der spillede, så der kan være rigeligt med ro på forud for sæsonen - trofæet i hus, og der kommer kun flere kvalitetsspillere på banen, når sæsonen så småt begynder.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved ChrillRM14.

9 år 11 måneder siden #66 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Første trofæ på spil
Spillet var ikke det mest optimale inden det røde kort, men regnede ikke med mere med de betingelser. :D Jeg giver det en del tid inden vi er helt at køre. Både vores angreb og midtbane er ikke i rytmen endnu, så det gør det selvfølgelig vanskeligt for Zidane.

Jeg nyder i hvert fald sæsonens første tittel.

@Dios, håber du kan se hvad jeg mener med hvorfor det er forståeligt at Zidane satsede på Carvajal. Mange vitale spillere manglede, især i det offensive og der var ikke råd til at spare flere spillere. Carvajal lignede så samtidig heller ikke at han havde det så dårligt fysisk, så det var nok satsen værd.

9 år 11 måneder siden #67 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Første trofæ på spil
SR4 skrev:

@Dios, håber du kan se hvad jeg mener med hvorfor det er forståeligt at Zidane satsede på Carvajal. Mange vitale spillere manglede, især i det offensive og der var ikke råd til at spare flere spillere. Carvajal lignede så samtidig heller ikke at han havde det så dårligt fysisk, så det var nok satsen værd.

Nu er det jo ikke fordi jeg aldrig har forstået hvorfor en træner satser med en spiller. Jeg kom nu bare med inputtet om, at det oftest også er derfor skaderne kommer. Nu gik det fremragende og heldigvis for det, men hånden på hjertet, så vil jeg da skide denne titel noget så grusomt. Jeg vil have ligaen, og den vinder du ikke hvis du gang på gang forcere dine spilleres skader, for her er alle 38 kampe finaler.

At Carvajal så aldrig har set skarpere ud kan vi 2 jo ikke bedømme før nu. Vi kan jo bare kun forholde os til det vi kan læse os frem til. Og nej jeg synes ikke det var satsen værd, at spille med Carvajal, hvis rygterne omkring hans skade var reel nok. Ligesom jeg heller ikke synes Zidane burde gamble med Benzema, som tydeligvis både manglede form og allerede efter 20 sekunder på banen tog sig til hoften, da han tabte en duel og var nede og lægge i græsset.

Vi snakkede bare om hvordan skader kan opstå, og det her er klart en af grundene til de samme spillere igen igen får skader. Egentlig forstår jeg ikke din holdning. Du "brokker" dig over vores mange skader, men har det fint med vores træner gambler lidt når spillere ikke er 100% fit. Det giver jo kun mening, som i aldrig :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 11 måneder siden #68 af DarioGomez

Zyconith skrev:

Pelle skrev: Og nu bliver Perez desperat, og så skal der laves panik-indkøb! Det bliver endnu en herlig sæson

Han kunne starte med at give Ramos et los i røven.

Haha Zyconith hvor er det dumt ... :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

9 år 11 måneder siden #69 af SR4

Dios skrev: SR4 skrev:

Nu er det jo ikke fordi jeg aldrig har forstået hvorfor en træner satser med en spiller. Jeg kom nu bare med inputtet om, at det oftest også er derfor skaderne kommer. Nu gik det fremragende og heldigvis for det, men hånden på hjertet, så vil jeg da skide denne titel noget så grusomt. Jeg vil have ligaen, og den vinder du ikke hvis du gang på gang forcere dine spilleres skader, for her er alle 38 kampe finaler.

At Carvajal så aldrig har set skarpere ud kan vi 2 jo ikke bedømme før nu. Vi kan jo bare kun forholde os til det vi kan læse os frem til. Og nej jeg synes ikke det var satsen værd, at spille med Carvajal, hvis rygterne omkring hans skade var reel nok. Ligesom jeg heller ikke synes Zidane burde gamble med Benzema, som tydeligvis både manglede form og allerede efter 20 sekunder på banen tog sig til hoften, da han tabte en duel og var nede og lægge i græsset.

Vi snakkede bare om hvordan skader kan opstå, og det her er klart en af grundene til de samme spillere igen igen får skader. Egentlig forstår jeg ikke din holdning. Du "brokker" dig over vores mange skader, men har det fint med vores træner gambler lidt når spillere ikke er 100% fit. Det giver jo kun mening, som i aldrig :D

Så har jeg bare en anden opfattelse af titler, for jeg mener at ALLE officelle trofæer er meget værd. Måske ikke prestige-mæssigt, men jeg ville fandme have det dårligt i nat, hvis ikke vi havde fået trofæet med hjem. Kunne forstå frustrationerne hvis det var en hjemmekamp mod Betis i Copa del Rey.
Det sjovt nu nævner det med Benzema. Morata var igen elendig og vores mange skader gjorde at der ikke rigtig var noget alternativ. Havde han ikke prøvet på noget, havde han været kritiseret for at være for fastlåst.

Som du kan se, så vi ikke engang startet sæsonen og vi har allerede hele vores stjerneoffensiv ude. Zidane vil stå for skud ligemeget hvilken beslutning han ville tage. Han valgte så den rigtige frem for at udspille vores chancer helt og fjerne en af de få offensive kvaliteter der var tilbage i truppen.

9 år 11 måneder siden #70 af Dios

SR4 skrev:

Så har jeg bare en anden opfattelse af titler, for jeg mener at ALLE officelle trofæer er meget værd. Måske ikke prestige-mæssigt, men jeg ville fandme have det dårligt i nat, hvis ikke vi havde fået trofæet med hjem. Kunne forstå frustrationerne hvis det var en hjemmekamp mod Betis i Copa del Rey.
Det sjovt nu nævner det med Benzema. Morata var igen elendig og vores mange skader gjorde at der ikke rigtig var noget alternativ. Havde han ikke prøvet på noget, havde han været kritiseret for at være for fastlåst.

Som du kan se, så vi ikke engang startet sæsonen og vi har allerede hele vores stjerneoffensiv ude. Zidane vil stå for skud ligemeget hvilken beslutning han ville tage. Han valgte så den rigtige frem for at udspille vores chancer helt og fjerne en af de få offensive kvaliteter der var tilbage i truppen.

Det må du jo ha :) For mig gælder kun de 2 store, og skal der vælges imellem dem, så er det spanske mesterskab altid at foretrække. Medmindre der selvfølgelig går Lyon tilstande i tingene.

Som jeg skrev i halvlegen, så imponerede Morata faktisk meget mig idag. Hvis du vil vide hvorfor, så find indlægget :D

Ville Zidane stå for skud i dine øjne, hvis han fravalgte Carvajal og Benzema fordi de var tvivlsomme? For hvis han ville, så skal du jo bare starte med at droppe det brok over de mange skader, hvis du er villig til at forcere dem igen. Det er ikke ment negativt, selvom det kan lyde sådan. Der er jo ingen der siger, at det alene er Zidane's skyld vi har så mange skader. Det er jo ikke 40 retarderede tosser du skriver med herinde. Havde det nu gået som i sidste sæson med skader, så var både Benzema og Carvajal blevet taget ud under kampen grundet skader. Det kan dog kun være Zidane's skyld, og ikke Benitez eller Ancelotti's selvom der også var skader under dem.

Om så Danilo havde startet i stedet for Carvajal, så stod Sevilla jo stadig i en større lorte situation end os. At det så ikke så sådan ud på banen er jo bare skrækkeligt set fra vores perspektiv. Ny træner og 5-7 helt nye spillere i start 11'eren, så burde vi jo ikke stå med det største problem, eller bare problem generelt. Havde du dermed set Carvajal's enorme indflydelse på kampen før den gik i gang, så er det smukt set, men jeg havde nu sat mine penge på 3-4-5 andre før ham.

Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Dios.

9 år 11 måneder siden #71 af SR4

Dios skrev:

SR4 skrev:

Det må du jo ha :) For mig gælder kun de 2 store, og skal der vælges imellem dem, så er det spanske mesterskab altid at foretrække. Medmindre der selvfølgelig går Lyon tilstande i tingene.

Som jeg skrev i halvlegen, så imponerede Morata faktisk meget mig idag. Hvis du vil vide hvorfor, så find indlægget :D

Ville Zidane stå for skud i dine øjne, hvis han fravalgte Carvajal og Benzema fordi de var tvivlsomme? For hvis han ville, så skal du jo bare starte med at droppe det brok over de mange skader, hvis du er villig til at forcere dem igen. Det er ikke ment negativt, selvom det kan lyde sådan. Der er jo ingen der siger, at det alene er Zidane's skyld vi har så mange skader. Det er jo ikke 40 retarderede tosser du skriver med herinde. Havde det nu gået som i sidste sæson med skader, så var både Benzema og Carvajal blevet taget ud under kampen grundet skader. Det kan dog kun være Zidane's skyld, og ikke Benitez eller Ancelotti's selvom der også var skader under dem.

Om så Danilo havde startet i stedet for Carvajal, så stod Sevilla jo stadig i en større lorte situation end os. At det så ikke så sådan ud på banen er jo bare skrækkeligt set fra vores perspektiv. Ny træner og 5-7 helt nye spillere i start 11'eren, så burde vi jo ikke stå med det største problem, eller bare problem generelt. Havde du dermed set Carvajal's enorme indflydelse på kampen før den gik i gang, så er det smukt set, men jeg havde nu sat mine penge på 3-4-5 andre før ham.

Så er forskellen vel bare at du vil satse på et trofær for tilgengæld risikere at tabe et andet. Jeg mener man i Real burde gå helhjertet efter begge. ;)

Du misfostår mig angående Carvajal. Jeg er ikke typen der kan lide at spille bagklog. Det er overhoved ikke fordi jeg siger "Se jeg fik ret, Carvajal afgjorde det." Det var egentlig bare lidt for at prikke til at vi havde så mange stjerner ude og derfor kan det have en kæmpe indflydelse hvorvidt det var Carvajal eller Danillo, der startede inde.

Zidane ville ikke have stået på skud af mig. Nok snare dig og alle andre :D :P Altså man ville nok bare have kritiseret ham uden at give de svære betingelser en tanke. Det gør vi sjældent som madridistas.
Jeg mener bare at tingene ikke er sort/hvid. Jeg vil aldrig på forehånd sige, at man ALDRIG skal spille med en spiller, der MÅSKE ikke er 100% klar. Det hele afhænger af skadens omfang (Det kan vi kun gisne om selvfølgelig, eftersom det kun er i staben man ved det) og de betingelser der ligger op til kampen; Eksempelvis vigtigheden af kampen og trupsituationen.
Og her mener jeg at disse betingelser gjorde det helt fair at "satse" med Carvajal. Men igen vi har fx forskelligt syn på denne kamp og det er måske bare det der adskiller vores holdning? :D

Jeg kan da runde af med at sige, at den slags først er et problem, hvis man ser det som tendens resten af sæsonen. Altså som med Ancelotti, hvor vi konstant spillede med samme opstilling uanset om vi spillede CdR mod Malaga eller CL mod Bayern. Eller uanset om vi havde 10 andre trupspillere, der var klar.
Men jeg kan bare ikke se mig sur på denne her situation, når nu det var sæsonåbning, tittel på spil og et kæmpe pres på, hvordan Zidane vil klare sig helt fra start. Og de i forevejen mange skader til flere stamspillere.
Du må meget gerne tage mig på ordet, næste gang Zidane igen satser en spiller, der måske hellere burde hviles :D

9 år 11 måneder siden #72 af Dios
@SR4.

Jamen, tillykke med Mickey Mouse cuppen så. Jeg håber du fejrede den hele natten :D

Forskellen er der ingen af, for du vælger at konkludere udfra fantasien. Jeg har jo aldrig påstået at jeg ikke synes vi skal gå efter begge titler, eller alle 5? vi kan gå efter i denne sæson.
Den vigtigste titel for mig er ligaen. Vi er Barcelona underlegne, vi spiller ligaen på deres præmisser, og det er simpelthen blevet tragisk, sørgeligt og patetisk. Det er jo ikke ens betydende med, at jeg ikke synes vi skal gå efter alle de andre titler?

Jeg kunne aldrig finde på at klandre Zidane for ikke at gamble med spillernes helbred op til en, undskyld mig ligegyldig finale. Ligesom jeg havde stor forståelse for, hvorfor Zidane startede med Modric og James ude. Det skal ikke være sort/hvidt, så derfor ville omstændighederne for at gamble også være anderledes, hvis det nu var kampen som afgjorde ligaen eller en Chl finale.
Nu gik det godt med Carvajal og Benzema, så fred være med det. Du kunne ikke forstå hvad vi andre mente med, at det oftest også har noget med træneren at gøre, at skader opstår så hyppigt som de gør i Real Madrid. Det her er en fantastisk grund til hvorfor mange af vores spillere kan få tilbagefald. De når simpelthen aldrig at blive 100% klar. De er måske 80-90%? klar, og så klare indsprøjtningen resten ;)

Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum