Optakt: Første trofæ på spil

9 år 11 måneder siden #25 af RGBlanco
Jeg er rigtig positiv over indsatsen her i de første 40 minutter af halvlegen - og ikke kun på grund af det guddommelige knystehug Asensio fandt frem efter 20 minutters spil..

Overordnet set giver vi ikke én åben chance væk, hvis vi ser bort fra den omgang indianer bold i midten af halvlegen, hvor det heller aldrig blev rigtig farligt for Sevilla. Vi står altså rigtig godt på banen, og placerer os fremragende i defensiven. Alle mand har mange defensive løb og vores midterforsvarer afviser alt omkring dem. Fremad banen spiller vi udemærket, men det er noget jeg kun ser blive skarpere som sæsonen skrider frem. Synes vi viser nogenlunde med kreativitiet og overskud i opspillet.

Det mål Sevilla får kan delvist tilkendes passitivitet og en god portion held, at det ender som det gør. Vi ser selvfølgelig ikke gode ud i den situation. Jeg vælger at se bort fra dét her.

Vi har måske ikke bolden meget, men Sevilla er heller ikke farlige. Derfor synes jeg ikke det er alarmerende, og vi virker som det bedste hold. Jeg håber det er et hold som det vi ser i dag, der vil spille de fleste kampe i eksempelvis Copa Del Rey, og måske nogle andre "lettere kampe".

Ift til nogle omdiskuterede spillere.

Synes Morata og Isco gør det rigtig godt i dag. Morata holder flot på bolden, og slipper den godt. Han er ikke tung eller kluntet, men alligevel stærk. Han tager også løb i dyben, og har en fin speed - dog ikke med det store held indtil videre. Vi har ikke rigtig set ham foran mål, så synes det er for tidligt at melde ham "ude".
Isco spiller direkte og hurtigt, hvilket vi alle har savnet fra ham. Synes også han viser i glimt, at han har et niveau højere end den kamp han spiller i, i dag.

Kovacic falder dog ud af kampen gang på gang, og mangler meget i defensiven. Synes flere gange Sevillas mulighed for opspil opstår, fordi han er stillestående og langsom i opdækningen.

Og Carvajal, skadet eller ej, - verdensklasse og en kæmpe fornøjelse!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #26 af mohbar
Det ville være rigtig rart om James kunne spille hele 2. Halvleg istedet for Isco. Så kan rigtig få sammenlignet.

9 år 11 måneder siden #27 af Chamartin

Raúl 7 skrev:

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev: Det står ned i stænger. Det bliver ikke en køn kamp tror jeg.

Vildt at Asensio starter i stedet for James.

Egentlig ikke. Asensio har været med i hele opstarten og spillet i alle træningskampe.
James har spillet 45 min i en træningskamp.

The same goes i øvrigt for Modric.

Hvornår er det så lige James skal spilles ind? Trofeo Bernabeu og så er han klar ;)

Jeg tror nu nok, James skal komme ind i anden halvleg, og han skal nok også få minutter i Trofeo Bernabeu, ja ;).
Men jeg kan godt tvivle på, han er i startopstillingen i første ligakamp, med mindre skader gør det oplagt.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #28 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Første trofæ på spil

RGBlanco skrev: Jeg er rigtig positiv over indsatsen her i de første 40 minutter af halvlegen - og ikke kun på grund af det guddommelige knystehug Asensio fandt frem efter 20 minutters spil..

Overordnet set giver vi ikke én åben chance væk, hvis vi ser bort fra den omgang indianer bold i midten af halvlegen, hvor det heller aldrig blev rigtig farligt for Sevilla. Vi står altså rigtig godt på banen, og placerer os fremragende i defensiven. Alle mand har mange defensive løb og vores midterforsvarer afviser alt omkring dem. Fremad banen spiller vi udemærket, men det er noget jeg kun ser blive skarpere som sæsonen skrider frem. Synes vi viser nogenlunde med kreativitiet og overskud i opspillet.

Det mål Sevilla får kan delvist tilkendes passitivitet og en god portion held, at det ender som det gør. Vi ser selvfølgelig ikke gode ud i den situation. Jeg vælger at se bort fra dét her.

Vi har måske ikke bolden meget, men Sevilla er heller ikke farlige. Derfor synes jeg ikke det er alarmerende, og vi virker som det bedste hold. Jeg håber det er et hold som det vi ser i dag, der vil spille de fleste kampe i eksempelvis Copa Del Rey, og måske nogle andre "lettere kampe".

Ift til nogle omdiskuterede spillere.

Synes Morata og Isco gør det rigtig godt i dag. Morata holder flot på bolden, og slipper den godt. Han er ikke tung eller kluntet, men alligevel stærk. Han tager også løb i dyben, og har en fin speed - dog ikke med det store held indtil videre. Vi har ikke rigtig set ham foran mål, så synes det er for tidligt at melde ham "ude".
Isco spiller direkte og hurtigt, hvilket vi alle har savnet fra ham. Synes også han viser i glimt, at han har et niveau højere end den kamp han spiller i, i dag.

Kovacic falder dog ud af kampen gang på gang, og mangler meget i defensiven. Synes flere gange Sevillas mulighed for opspil opstår, fordi han er stillestående og langsom i opdækningen.

Og Carvajal, skadet eller ej, - verdensklasse og en kæmpe fornøjelse!

What? Du må være på lykkepiller eller være utroligt positiv som menneske :D

Efter Asensio's kasse har vi jo ikke rørt bolden. Er det sådan du gerne ser os spille? Isco har da været forfærdelig som altid. Carvajal har været okay, men bliver fanget for langt fremme et par gange.

9 år 11 måneder siden #29 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Første trofæ på spil
Jeg savner lidt vores træner bevæger sig ude på sidelinjen. Få nu dit hold frem Zidane!

Jeg fatter ikke, at alle vores trænere siden 09 mener, at så gode spillere skal forsvare en 1-0's føring hjem. Hvem pokker er det som mener vi skal stille os ned når vi har fået en føring? Lad os nu få den klovn fyret, om han så hedder Perez, Ramos eller Gutí, så lad os dog skifte taktik for engang skyld!

Hjernedødt mål! Desværre er min frustration over holdets alibi-fodbold bare lidt større end det drøn :S

Carvajal skal være den næste forsvarspiller som modtager Ballon'Dor.

Jeg har været meget efter Morata, men idag synes jeg han beviser lidt, at han måske har en karriere i Real Madrid. Fantastiske tæmninger, vendinger og drive med bolden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #30 af Raúl 7

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev:

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev: Det står ned i stænger. Det bliver ikke en køn kamp tror jeg.

Vildt at Asensio starter i stedet for James.

Egentlig ikke. Asensio har været med i hele opstarten og spillet i alle træningskampe.
James har spillet 45 min i en træningskamp.

The same goes i øvrigt for Modric.

Hvornår er det så lige James skal spilles ind? Trofeo Bernabeu og så er han klar ;)

Jeg tror nu nok, James skal komme ind i anden halvleg, og han skal nok også få minutter i Trofeo Bernabeu, ja ;).
Men jeg kan godt tvivle på, han er i startopstillingen i første ligakamp, med mindre skader gør det oplagt.

Det virker i medierne som om James bliver og Isco ryger, men Zidane bliver ved med at give indikationer på det omvendte. Ikke at jeg vil sige ham imod. Men Perez slipper aldrig James og hans 10 mio. Twitter-følgere.

9 år 11 måneder siden #31 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Første trofæ på spil

mohbar skrev: Det ville være rigtig rart om James kunne spille hele 2. Halvleg istedet for Isco. Så kan rigtig få sammenlignet.

Sevilla havde 67% boldbesiddelse i 1. halvleg. Lad os starte med at sammenligne holdet med det!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 11 måneder siden #32 af Zyconith
Gaaaaab....

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #33 af Raúl 7
Haha! HAHA! Det var det eneste den her kamp manglede i al dens elendighed. Ramos taber hovedet :D Hold nu kæft. Det er som 90 års fødselsdagen, han gør det samme igen og igen den idiot.

9 år 11 måneder siden #34 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Første trofæ på spil
Real Madrid som vi kender dem. Tillykke med ingenting..

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 11 måneder siden #35 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Første trofæ på spil
Og nu bliver Perez desperat, og så skal der laves panik-indkøb! Det bliver endnu en herlig sæson

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 11 måneder siden #36 af Zyconith

Pelle skrev: Og nu bliver Perez desperat, og så skal der laves panik-indkøb! Det bliver endnu en herlig sæson

Han kunne starte med at give Ramos et los i røven.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum