Mere end et skridt videre
Sebberg skrev:
Dios skrev:
Hugol skrev: En kamp af gangen, men det her er et vildt udgangspunkt. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet vi ville gå herfra med sejr i dag. Flot præstation !
Mon ikke du skal opgradere dit grej derhjemme? Bale og Benzema til 3? Tja, sådan kan man selvfølgelig også se på det.
Det er sgu da bedre end at give Benzema 5, når han som angriber brænder så gigantiske chancer - uanfægtet at han spiller et flot kamp i selve spillet. Det må altså maksimalt give et 4-tal.
Det er bedre at give Bale 3 end at give Benzema 5? Det gav 20 i min bog, hvis jeg kunne give den karakter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
– De 50 mål er desuden sket i 42 kampe (1.2 mål pr kamp).
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Iøvrigt skal Case's spilstop ikke undervurderes. Taktisk genistreg af Zidane.
- Benze
- Gæst
-
Bale var i størstedelen af kampen tåbelig at se på - i første halvleg så det virkelig også sort ud for det meste af RM. Det var tydeligt at se at #9 ønskede at presse fremad - man kunne se at han ofte viftede sine medspillere fremad, men det blev meget spil til siden og en masse løb i dybden som ikke blev set fra midtbanespillerne.
2. halvleg var smuk og nervepirrende. Både Benzema og Ramos scorer på offside - begge uden Neuer har chance for at redde.. Derudover har Benzema to store chancer som bliver reddet af en af VERDENS bedste målmænd (den anden står for Juventus). RM kunne have scoret 4-5 mål i anden halvleg, hvis tyskerne ikke havde denne klassemålmand. At påstå at Benzema brændte chancer gør mig arrig - og disse postulater burde resultere i en røvfuld! #7/#9 var fantastiske i 2. halvleg - i første halvleg var #7 ude af spillet.
I TV studiet talte de alt for meget om den ene spiller som ikke var på Bayerns hold i aften - han alene kan jo ikke løfte deres hold. Inden kampen var de favoritter - da de taber, er RM pludselig lidt heldige osv osv.. Det er latterligt. RM var fantastiske og pressede konstant i anden halvleg. Jeg elskede det. Asensio gjorde det sådan set fint - men jeg havde nok hellere set LV på den plads i stedet for Bale.
Bottom line: RM spillede sig stærkt tilbage - HALA MADRID!
Må jeg spørge hvorfor du bliver arrig over folk nævner Benzemas brændte chancer? Du mener ikke han brænder chancer, eller hvordan skal den forstås?Benze skrev: Jeg giver sjældent karakteren 5 - men i dag har jeg givet den til to spillere: Ronaldo og Benzema. For fanden hvor spillede de godt sammen! Og så føler jeg i øvrigt heller ikke noget større behov for at skulle forsvare min karaktergivning overfor - hvad jeg kan se på billedet - en knægt med en øl i hånden! (muligvis også andre - jeg læser ikke alle kommentarer)
Bale var i størstedelen af kampen tåbelig at se på - i første halvleg så det virkelig også sort ud for det meste af RM. Det var tydeligt at se at #9 ønskede at presse fremad - man kunne se at han ofte viftede sine medspillere fremad, men det blev meget spil til siden og en masse løb i dybden som ikke blev set fra midtbanespillerne.
2. halvleg var smuk og nervepirrende. Både Benzema og Ramos scorer på offside - begge uden Neuer har chance for at redde.. Derudover har Benzema to store chancer som bliver reddet af en af VERDENS bedste målmænd (den anden står for Juventus). RM kunne have scoret 4-5 mål i anden halvleg, hvis tyskerne ikke havde denne klassemålmand. At påstå at Benzema brændte chancer gør mig arrig - og disse postulater burde resultere i en røvfuld! #7/#9 var fantastiske i 2. halvleg - i første halvleg var #7 ude af spillet.
I TV studiet talte de alt for meget om den ene spiller som ikke var på Bayerns hold i aften - han alene kan jo ikke løfte deres hold. Inden kampen var de favoritter - da de taber, er RM pludselig lidt heldige osv osv.. Det er latterligt. RM var fantastiske og pressede konstant i anden halvleg. Jeg elskede det. Asensio gjorde det sådan set fint - men jeg havde nok hellere set LV på den plads i stedet for Bale.
- Benze
- Gæst
-
Fordi der er en verden til forskel fra at brænde en chance (som et straffespark er - eller en position alene foran et mål). I denne kamp spiller/kæmper Benzema sig fri til skud/hovedstød på mål. Det er jo ikke fordi han har meget tid - ej eller står han over for en middelmådig målmand eller et forsvar/hold der er kendt for at slippe mål ind! Alligevel kommer han til chancer som på mange gode dage var gået ind - han spiller CR fri adskillige gange og han scorer endog også selv - dog på offside.. At sige at Benze brænder chancer i aften er sgu for sølle og DET gør mig arrig. Manden forsøger i samtlige 80 minutter og bliver aldrig slap i attituden - noget som gjaldt hele RM i 2. halvleg.
Benze skrev: @Lars1991
Fordi der er en verden til forskel fra at brænde en chance (som et straffespark er - eller en position alene foran et mål). I denne kamp spiller/kæmper Benzema sig fri til skud/hovedstød på mål. Det er jo ikke fordi han har meget tid - ej eller står han over for en middelmådig målmand eller et forsvar/hold der er kendt for at slippe mål ind! Alligevel kommer han til chancer som på mange gode dage var gået ind - han spiller CR fri adskillige gange og han scorer endog også selv - dog på offside.. At sige at Benze brænder chancer i aften er sgu for sølle og DET gør mig arrig. Manden forsøger i samtlige 80 minutter og bliver aldrig slap i attituden - noget som gjaldt hele RM i 2. halvleg.
Enig. Neuers redning helt oppe i krydset er formidabel - hvad mere skulle Benz gøre i den situation? Hans skud efter aflevering fra Carvajal er faktisk rigtig god, taget i betragtning at han skal afslutte i en bevægelse hvor han allerede er ved at tage et skridt fremad og så skal "omprogrammere" det til at skud! Jeg giver ham 4, men tættere på 5 end 3.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Lars1991 skrev:
Må jeg spørge hvorfor du bliver arrig over folk nævner Benzemas brændte chancer? Du mener ikke han brænder chancer, eller hvordan skal den forstås?Benze skrev: Jeg giver sjældent karakteren 5 - men i dag har jeg givet den til to spillere: Ronaldo og Benzema. For fanden hvor spillede de godt sammen! Og så føler jeg i øvrigt heller ikke noget større behov for at skulle forsvare min karaktergivning overfor - hvad jeg kan se på billedet - en knægt med en øl i hånden! (muligvis også andre - jeg læser ikke alle kommentarer)
Uden at lægge ord i munden på Benze, så tror jeg han mener, at han ikke brænder chancer, men at Neuer hiver fantomredninger op af hatten. Han har et hovedstød i første halvleg (hvor jeg før replayen tror det er Ronaldo eller Ramos, der er steget halvandet hovede op over Alaba), den header han i jorden og helt op i krogen. Sindssyg redning. Så har han et stort hovedstødsforsøg i anden halvleg, klart en brændt chance, men den ligger en anelse bag ham og er faktisk ret svær at heade ind. Synes dog stadig han skal klare det bedre her. Så har han den lange tå, efter Carvajals super forarbejde. Det bliver også en lidt akavet afslutning, men han får sendt et meget præsentabel forsøg afsted. Det er bare Neuer der er vanvittig, i mine øjne. Det er nok den mindste af i hvert fald fire vanvidsredninger han hiver op af hatten her i aften (Benzemas i første, Ronaldo og Bales forsøg i anden).
At man overhovedet skal diskutere om Benzema skal have 4 eller 5 oven på sådan en aften er mig ubegribeligt, for der er da meget andet fedt at lægge vægt på. Super præstationer af Nacho, Ramos, Casemiro, Carvajal, Benzema og Ronaldo. Solide præstationer af Marcelo, Navas, Modric og Kroos. Bale får lov at stå, jeg synes det er ret tydeligt, at han er blevet kaldt langt tilbage af Zidane, for at dæmme op for Ribery + Alaba. Men det forsvarer det selvfølgelig ikke. Asensio viser langt mere på sine 35 minutter, og gør det vel i virkeligheden allerede i løbet af sine første 10.
Ærgerligt vi ikke får 3-1 med, men sikke en aften alligevel. Sejr på Allianz, så skal den fandeme hives hjem på Bernabeu.
Hala Madrid!
Har valgt at takke af på forum!
Med fare for at jinxe det, så tror jeg på videre avancement. Vamos!
Denne kamp illustrerer i øvrigt meget godt, hvorfor vi skal hente en top målmand. Hvis Keylor Navas havde stået på mål hos Bayern ville kampen være endt 5-1 til os. Neuer er umenneskelig!
Noget af skærmen er cuttet væk. Prøv at se hva der sker mellem Vidal og Marcelo, Carvajal og Ribery samt Navas. Det ser meget suspekt ud og den måde Vidal sparker på ligeså.
Men ja ok, når man sparker med vrist på fuld drøn så er det en utrolig skidt beslutning
Har valgt at takke af på forum!
Jeg er ikke i tvivl. Hvis vi spiller en kamp på Bernabeu, som var lig første halvleg i går, kan vi sagtens tabe 2-0 eller mere, for det var jammerligt!
Spiller vi derimod som vores 2. Halvleg i går, så er jeg sikker på avancement.
Det er hvert fald rart at resultatet formede sig så godt i går, det må give noget ro forud for El Clásico.
Jeg håber virkelig, at Ronaldo spares i weekenden, så vi er sikre på at få ham med mod Barcelona, og Asensio har jo vist sig som en fuldgod erstatning (fanboy incoming)
"Maybe they hate me because I'm too good."