Mere end et skridt videre

9 år 3 måneder siden #37 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Mere end et skridt videre
Sahinovic.

Nu var Ribery og Vidal ellers godt i gang med at klage for straffesparket til dommeren inden. Der er vel ingen forskel på at lege dommer der?

Men se nu hvor rolig Carvajal og Ribery står og snakker sammen. Som om Ribery har fortalt den bliver sparket over. Det virker også som om baglinje dommeren ikke er enig med dommen. Han havde svært ved at godkende det straffespark.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #38 af Kassow-Rossing
Det er et interesant gæt..

Men som en anden bruger tidligere skrev, er det uforklarligt hvorfor Vidal skulle ærgre sig over afbrænderen, hvis han sparkede over med vilje.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 måneder siden #39 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Mere end et skridt videre

Kassow-Rossing skrev: Det er et interesant gæt..

Men som en anden bruger tidligere skrev, er det uforklarligt hvorfor Vidal skulle ærgre sig over afbrænderen, hvis han sparkede over med vilje.

Det skal han jo gøre lige meget om det er med vilje eller ej?

Der er flere der har sagt til mig uafhængigt af hinanden at det hele var lidt mistænksomt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Zyconith.

9 år 3 måneder siden #40 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Mere end et skridt videre
Hugol skrev:

Sådan noget viser du ikke at du gør med vilje i en ChL kvartfinale..

Hvorfor gør man ikke det?

Jeg har set gentagelserne, og jeg holder fast i at Vidal bare var elendig i situationen.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Chamartin

9 år 3 måneder siden #41 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Mere end et skridt videre
som jeg også skrev under kampen igår..skuddet virker ikke helhjertet overhovedet og læg mærke til Navas og Carvajal...

9 år 3 måneder siden #42 af Siempre fiel
Det virker helt syret hvis man sku brænde et straffe i årets vigtigste kamp med vilje på baggrund af at en modspiller hævder at han altså ik rammer den på armen, men skulderen - jeg mener hvornår vil en modspiller IK hævde dette i situationen. Og med mindre man har set langsom gengivelse ka ingen på banen, bortset fra Carvajal, vel være sikker på hvor han ramte den. Virker som den mest syrede konspirationsteori som ingen som helst mening giver - hvis vidal er så fair at han vil brænde straffe hvis en modspiller siger der ik var straffe, så giver det jo ik mening at vidal nogensinde har filmet eller han ik har brændt med vilje i alle andre tvivlsomme straffesituationer hvor modstanderne appellerer. Det giver INGEN mening - men helt sikkert morsomt for folk med hang til konspirationsteorier - og helt sikkert nærmere en diskussion for sjov og spas-tråden
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Lars1991, Chamartin

9 år 3 måneder siden #43 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Mere end et skridt videre

Siempre fiel skrev: Det virker helt syret hvis man sku brænde et straffe i årets vigtigste kamp med vilje på baggrund af at en modspiller hævder at han altså ik rammer den på armen, men skulderen - jeg mener hvornår vil en modspiller IK hævde dette i situationen. Og med mindre man har set langsom gengivelse ka ingen på banen, bortset fra Carvajal, vel være sikker på hvor han ramte den. Virker som den mest syrede konspirationsteori som ingen som helst mening giver - hvis vidal er så fair at han vil brænde straffe hvis en modspiller siger der ik var straffe, så giver det jo ik mening at vidal nogensinde har filmet eller han ik har brændt med vilje i alle andre tvivlsomme straffesituationer hvor modstanderne appellerer. Det giver INGEN mening - men helt sikkert morsomt for folk med hang til konspirationsteorier - og helt sikkert nærmere en diskussion for sjov og spas-tråden

Ligesom dine før-kamps forudsigelser? :D

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 3 måneder siden #44 af Sahinovic

Siempre fiel skrev: Det virker helt syret hvis man sku brænde et straffe i årets vigtigste kamp med vilje på baggrund af at en modspiller hævder at han altså ik rammer den på armen, men skulderen - jeg mener hvornår vil en modspiller IK hævde dette i situationen. Og med mindre man har set langsom gengivelse ka ingen på banen, bortset fra Carvajal, vel være sikker på hvor han ramte den. Virker som den mest syrede konspirationsteori som ingen som helst mening giver - hvis vidal er så fair at han vil brænde straffe hvis en modspiller siger der ik var straffe, så giver det jo ik mening at vidal nogensinde har filmet eller han ik har brændt med vilje i alle andre tvivlsomme straffesituationer hvor modstanderne appellerer. Det giver INGEN mening - men helt sikkert morsomt for folk med hang til konspirationsteorier - og helt sikkert nærmere en diskussion for sjov og spas-tråden

Altså nu hænger der jo også kun en kæmpe stor tv-skærm på hver sin side af Allianz Arena, så jeg er ret sikker på at både Real Madrid og FC Bayern spillerne var oplyst om at der ikke var straffe, inden straffesparket skulle tages.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 3 måneder siden #45 af Siempre fiel

Sahinovic skrev:

Altså nu hænger der jo også kun en kæmpe stor tv-skærm på hver sin side af Allianz Arena, så jeg er ret sikker på at både Real Madrid og FC Bayern spillerne var oplyst om at der ikke var straffe, inden straffesparket skulle tages.

Ej hvor er jeg dum - undskyld mange gange - selvfølgelig vidste de dét - dumme, dumme mig

9 år 3 måneder siden #46 af Siempre fiel

Zyconith skrev:

Ligesom dine før-kamps forudsigelser? :D

Altså jeg forestiller mig det er et forsøg på at være morsom - desværre mislykket, men sådan går det ofte da humor oftest lykkes bedst når der er godt med IQ til at bakke det op (smiley face). Nu aner jeg intet om dine forudsigelser eller holdning til holdet generelt, da jeg har andet og mere at gå op i end slavisk at huske på hvem der siger hva herinde - men åbenbart prøver du at illustrere at man er latterlig/dum hvis man før Bayern-kampen ik havde den helt store tro på et resultat ud fra det spil holdet i løbet af sæsonen havde leveret. Jeg er da nysgerrig over at høre hvordan det giver anledning til dit mislykkede forsøg på at gøre dig morsom med din hysterisk morsomme "sjov og spas-tråd"-kommentar? Fortæl - jeg venter spændt - mens jeg griner færdig over dit smukke forsøg på stand up (kæmpe smiley face)

9 år 3 måneder siden #47 af Siempre fiel

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Ej hvor er jeg dum - undskyld mange gange - selvfølgelig vidste de dét - dumme, dumme mig

Og nu fortsætter jeg med nu at stille et dumt spørgsmål - og jeg undskylder igen, da jeg jo tydeligvis ik har samme viden som dig - men viser de virkelig langsom gengivelse på storskærme på stadion? Det er jo en alvorlig udfordring for dommeren, da han reelt ka kigge på skærmen og se om kendelsen var rigtig og så se om der var straffe eller ej midt i situationen - det ka være det er sådan, men det forekommer mig besynderligt.

Desuden var dét kun én del af hva der udgør min forundring over at det sku være brændt med vilje - hvis vidal virkelig er verdens mest fair spiller (som han jo uagtet må være hvis han ik ville score på dét straffe) - i så fald forstår jeg ik hvorfor han før har filmet og hvorfor man ik tidligere har set det fra ham. Men ok, lad os sige han brændte det med vilje - I får ret og jeg får fred - jeg sidder allerede og slår mig selv fordi jeg dristede mig til at blande mig i diskussionen - det var spild af tid. I ska naturligvis ha lov at fortsætte konspirationsteorierne - sæt igang :-)

9 år 3 måneder siden #48 af Sahinovic
Siempre fiel skrev:

Du har godt nok en usædvanlig kedelig retorik.

Siempre fiel skrev:

Og nu fortsætter jeg med nu at stille et dumt spørgsmål - og jeg undskylder igen, da jeg jo tydeligvis ik har samme viden som dig - men viser de virkelig langsom gengivelse på storskærme på stadion?

Ja(?), de viser jo netop det vi som seer også ser hjemme på TV? Hvad troede du da?

Siempre fiel skrev:

Det er jo en alvorlig udfordring for dommeren, da han reelt ka kigge på skærmen og se om kendelsen var rigtig og så se om der var straffe eller ej midt i situationen - det ka være det er sådan, men det forekommer mig besynderligt.

Jeg lader bare den stå, for det er ved Gud noget af det dummeste jeg har læst herinde.

Siempre fiel skrev:

Desuden var dét kun én del af hva der udgør min forundring over at det sku være brændt med vilje - hvis vidal virkelig er verdens mest fair spiller (som han jo uagtet må være hvis han ik ville score på dét straffe) - i så fald forstår jeg ik hvorfor han før har filmet og hvorfor man ik tidligere har set det fra ham. Men ok, lad os sige han brændte det med vilje - I får ret og jeg får fred - jeg sidder allerede og slår mig selv fordi jeg dristede mig til at blande mig i diskussionen - det var spild af tid. I ska naturligvis ha lov at fortsætte konspirationsteorierne - sæt igang :-)

Jeg vælger at gentage mig selv i et tidligere indlæg:

Jeg har set gentagelserne, og jeg holder fast i at Vidal bare var elendig i situationen.

Det eneste jeg konstatere med mit andet indlæg er, at de på baggrund af gentagelserne som bliver vist på storskærm, netop godt vidste at der ikke var straffespark.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Leveret af Kunena Forum