Mere end et skridt videre

9 år 3 måneder siden #97 af Neye
Besvaret af Neye på emne Mere end et skridt videre

Dios skrev:

Neye skrev:

Dios skrev:

Neye skrev:

Fondo_Sur skrev: Det er fantastisk at se Real Madrid spille, når de spiller i højeste gear. Jeg er ret sikkert på, at det bliver Lucas på kanten med tanke på resultatet i München. Lucas' styrke kommer til at overraske dem og alle andre, der ikke for alvor følger og kender Real Madrids styrker.

Jeg tror dog ikke på en storsejr, da vi har en tilbagelænet/resultatorienteret spillestil. Omvendt tror jeg gerne, at vi lukker Bayern fuldstændigt ligesom vi gjorde imod City sidste år. Bayern skabte jo intet i München udover ved deres mål efter et hjørnespark. Ja, jeg er stadig ikke skræmt af det Bayern hold, som jeg mener spiller utroligt forudsigeligt. 2-0 i halvegen på Bernabeu, også er det videre i systemet.

Bayern sad fuldstændig på første halvleg

Betyder det, at de skabte chancer? For det gjorde de jo ikke.

Ikke som hvis Lewandowski havde været med. Men vi er heldige ikke at være bagud 2-0 ved halvleg. Vi var helt væk. Et hurtigt mål i 2. halvleg og 10 minutter efter en udvisning og skuden var vendt. Så vi klasker dem ikke. Tingene flakkede sig for os og vi kan da håbe det sker igen i næste uge men det er himmelråbende naivt at tro Bayern ikke kan gøre det onde mod os. Det er de små ting der kan betyde alverden

Skal vi ikke starte med, at forholde os til det vi ved?

Vi var helt væk, men vi var det eneste hold på banen som skabte store chancer. 11 mod 11 og 10 mod 11. Havde specielt Ronaldo været lidt skarpere, så havde han scoret 4 mål og ikke 2. Han brænder 2 gigantiske chancer få meter fra mål.
Det er ligeså himmelråbende dumt ikke at tro vi kan klaske dem igen, for det kan vi!

Jeg har nu ikke påstået vi ikke kan klaske dem igen. Tværtimod har jeg nævnt, at det er de små ting der gjorde hele forskellen. Jeg opponerer imod den tåbelige påstand, at Bayern ikke skabte noget i Munchen. De havde os om nosserne i første halvleg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #98 af Neye
Besvaret af Neye på emne Mere end et skridt videre

Fondo_Sur skrev: Det irriterer mig ret meget jeg ikke kan finde ud af at uploade billeder direkte herinde, men prøv at tjek statistikkerne for 1. halvleg via linket:

i.imgur.com/KxkFYWT.png

Og nej Lewandowski er ikke ligefrem Ronaldinho. Han skal have meget serveret.

Lewandowski ville have givet Bayern det Muller ikke kunne. Altså gevinst på deres massive boldbesiddelse i første halvleg

9 år 3 måneder siden #99 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Mere end et skridt videre

Neye skrev:

Dios skrev:

Neye skrev:

Fondo_Sur skrev: Det er fantastisk at se Real Madrid spille, når de spiller i højeste gear. Jeg er ret sikkert på, at det bliver Lucas på kanten med tanke på resultatet i München. Lucas' styrke kommer til at overraske dem og alle andre, der ikke for alvor følger og kender Real Madrids styrker.

Jeg tror dog ikke på en storsejr, da vi har en tilbagelænet/resultatorienteret spillestil. Omvendt tror jeg gerne, at vi lukker Bayern fuldstændigt ligesom vi gjorde imod City sidste år. Bayern skabte jo intet i München udover ved deres mål efter et hjørnespark. Ja, jeg er stadig ikke skræmt af det Bayern hold, som jeg mener spiller utroligt forudsigeligt. 2-0 i halvegen på Bernabeu, også er det videre i systemet.

Bayern sad fuldstændig på første halvleg

Betyder det, at de skabte chancer? For det gjorde de jo ikke.

Ikke som hvis Lewandowski havde været med. Men vi er heldige ikke at være bagud 2-0 ved halvleg. Vi var helt væk. Et hurtigt mål i 2. halvleg og 10 minutter efter en udvisning og skuden var vendt. Så vi klasker dem ikke. Tingene flakkede sig for os og vi kan da håbe det sker igen i næste uge men det er himmelråbende naivt at tro Bayern ikke kan gøre det onde mod os. Det er de små ting der kan betyde alverden

Hvis og hvis, min røv var spids.
Hvis Benzemas hovedstød var gået ind..
Hvis Vi havde haft Varane eller Pepe klar..
Hvis Vores målmand var De Gea..
Hvis dommeren også lavede fejl ved ikke at smide Martinez ud..
Hvis Neuer ikke havde reddet dem og vi havde vundet 1-4
Hvis Vidal havde sparket det straffe som ikke skulle være dømt
Hvis og hvis, min røv var spids og flydt med limonade...
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 måneder siden #100 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Mere end et skridt videre

Neye skrev:

Fondo_Sur skrev: Det irriterer mig ret meget jeg ikke kan finde ud af at uploade billeder direkte herinde, men prøv at tjek statistikkerne for 1. halvleg via linket:

i.imgur.com/KxkFYWT.png

Lewandowski ville have givet Bayern det Muller ikke kunne. Altså gevinst på deres massive boldbesiddelse i første halvleg

Massive? 56%? Müller fik i øvrigt nærmest ingen afslutninger.

Men uden tvivl om at Lewandowski bliver en større trussel qua hans styrke og placeringsevne. Jeg tror bare at du bliver overrasket over den styrke Real Madrid kommer til at vise på tirsdag på Bernabeu!!!

9 år 3 måneder siden #101 af Dios
Besvaret af Dios på emne Mere end et skridt videre
Neye skrev:

Jeg har nu ikke påstået vi ikke kan klaske dem igen. Tværtimod har jeg nævnt, at det er de små ting der gjorde hele forskellen. Jeg opponerer imod den tåbelige påstand, at Bayern ikke skabte noget i Munchen. De havde os om nosserne i første halvleg

Kan du nævne 1 chance de havde? Så vidt jeg husker, så havde Navas 1 redning i 1. halvleg. Bayern var bedst, men de skabte intet!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #102 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Mere end et skridt videre
Jeg bliver jo helt negativ af flere brugere herinde, så nu vil jeg høre noget musik:

9 år 3 måneder siden #103 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Mere end et skridt videre

i.imgur.com/KxkFYWT.png

Du skal kopiere linket fra billedet, og ikke det link der står til højre, og når du er ved at sætte det ind så husk at skrive .jpg til sidst.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Zyconith, Fondo_Sur

9 år 3 måneder siden #104 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Mere end et skridt videre

Sahinovic skrev:

i.imgur.com/KxkFYWT.png

Du skal kopiere linket fra billedet, og ikke det link der står til højre, og når du er ved at sætte det ind så husk at skrive .jpg til sidst.

Det kunne være nice med en guide eller noget.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum