Mere end et skridt videre
DarioGomez skrev:
Siempre fiel skrev:
Sahinovic skrev:
Administrationen skrev: Udover, at man skal holde en rolig og velovervejet tone, så blander vi os ikke i andet end lige den med storskærmen.
Der bliver IKKE vist kontroversielle kendelser, såsom dømte straffespark, til de kampe.
Nu har jeg så selv oplevet at kontroversielle kendelser er blevet vist på storskærm på dansk stadion, og været vidne til at spillere peger på storskærme for at vise at dommerens kendelse var forkert, men som jeg kan forstå er det åbenbart blevet ændret fordi det netop har ført til uro på tilskuerpladsen.
Nå, men så trækker jeg ihvertfald mit første indlæg mod Siempre fiel tilbage, da det jeg siger så er fuldstændigt forkert.
Var det så alligevel ik "det dummeste du nogensinde har læst"? ;-D
Og er vi så gode venner igen? ;-) så får vi lidt god karma-stemning her midt i en rent faktisk meget spændende og positiv periode for holdet (siden Barca satte til i weekenden og til og med den fremragende sejr igår)
Den vil jeg gerne samle op på!
Hugols konspirationsteori er det absolut og med afstand dummeste, jeg nogensinde har læst på det her forum. I guder en hjernedød teori og det ændrer et par tweets fra en håndfuld obskure konti ikke på. Tværtimod.
Nu er det så ikke en konspirationsteori, men en analyse af hvad der sker ved straffesparks pletten og samtalerne omkring, og jeg finder både dette og sparket mærkværdigt. Og tweets ved siden af, er jo kun fordi at jeg ikke sidder alene med den fornemmelse. En skriver sågar, hvorfor har man den følelse af at Vidal brændte med vilje.
Hvis man ikke kan diskutere sådan en episode uden, at du skal komme med tsk tsk tsk kommentarer, så er der godt nok noget galt og det bliver svært at tage en snak generelt om fodbold både som hygge og seriøse indslag.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev:
Siempre fiel skrev:
Sahinovic skrev:
Administrationen skrev: Udover, at man skal holde en rolig og velovervejet tone, så blander vi os ikke i andet end lige den med storskærmen.
Der bliver IKKE vist kontroversielle kendelser, såsom dømte straffespark, til de kampe.
Nu har jeg så selv oplevet at kontroversielle kendelser er blevet vist på storskærm på dansk stadion, og været vidne til at spillere peger på storskærme for at vise at dommerens kendelse var forkert, men som jeg kan forstå er det åbenbart blevet ændret fordi det netop har ført til uro på tilskuerpladsen.
Nå, men så trækker jeg ihvertfald mit første indlæg mod Siempre fiel tilbage, da det jeg siger så er fuldstændigt forkert.
Og er vi så gode venner igen? ;-) så får vi lidt god karma-stemning her midt i en rent faktisk meget spændende og positiv periode for holdet (siden Barca satte til i weekenden og til og med den fremragende sejr igår)
Hugols konspirationsteori er det absolut og med afstand dummeste, jeg nogensinde har læst på det her forum. I guder en hjernedød teori og det ændrer et par tweets fra en håndfuld obskure konti ikke på. Tværtimod.
Jeg ved godt, at jeg garanteret ryger i skyggen for det her. Men med den nye linje lagt af administrationen, er jeg godt nok forarget over den retorik du benytter herinde - og slipper afsted med hver gang, fordi du er en del af administrationen!
Det er simpelthen utroligt, og folk er da blevet banned for langt mindre, end de håbløse indlæg, du kommer med. Sorry to say!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Pelle skrev:
DarioGomez skrev:
Siempre fiel skrev:
Sahinovic skrev:
Jeg ved godt, at jeg garanteret ryger i skyggen for det her. Men med den nye linje lagt af administrationen, er jeg godt nok forarget over den retorik du benytter herinde - og slipper afsted med hver gang, fordi du er en del af administrationen!
Det er simpelthen utroligt, og folk er da blevet banned for langt mindre, end de håbløse indlæg, du kommer med. Sorry to say!
Du har en "anmelde"-knap. Brug den, hvis du er utilfreds med indlæg. De nye regler gælder for alle.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg synes på ingen måde at der er noget galt i at komme med et gæt på fair play i sådan en situation. Især ikke hvis den er godt farverig, spændende og samtidig kan bakkes lidt op af TV billeder og tweets fra eksperter.
Til gengæld synes jeg at gætværket er skudt godt i jorden og 'næsten bevist' at der IKKE var tale om fair play mere mere tale om 'elendighed fra Vidals side af' som Sahinovic så fint beskrev det.
Til alle
Hvad siger mavefornemmelserne forud for returopgøret (med eller uden Gareth)?
Jeg forventer en kamp hvor Bayern igen vil forsøge sig mest men igen ikke vil lykkes. Jeg forventer en uafgjort eller en smal sejr ala det vi så i München. Jeg forventer i øvrigt et gult til Ramos, endnu en stærk kamp af Carvajal, et Ronaldo mål og en Modric i bedre spilhumør end vi har set på det seneste.
Har vi nogle spillere i karantæne? (Spurgte han dumt)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg har virkelig kigget igennem, men de billeder jeg fik fra ZDF i går, hvor Marcelo laver en gestus kan jeg simpelthen ikke finde. Indtil da er der kun samtalerne spillerne i mellem og Vidals valg at placere vristen for langt under bolden.
Jeg leder også efter nogle tv billeder ift dommernes kommunikation imellem hinanden, for det lignede at de ikke var enige i kendelsen eller de var tvivl om der faktisk var straffe.
Har valgt at takke af på forum!
Til alle
Jeg forventer en kamp hvor Bayern igen vil forsøge sig mest men igen ikke vil lykkes. Jeg forventer en uafgjort eller en smal sejr ala det vi så i München. Jeg forventer i øvrigt et gult til Ramos, endnu en stærk kamp af Carvajal, et Ronaldo mål og en Modric i bedre spilhumør end vi har set på det seneste.
Med eller uden Bale, så tror jeg fuld og fast på videre avancement. (Det gjorde jeg også inden kampen på Allianz Arena).
Jeg synes personligt at FC Bayern så en smule tamme ud, og jeg synes egentligt vi havde fint kontrol over dem, de nåede aldrig rigtigt at slå os ud eller få et ligeså stort moment som vi gjorde i anden halvleg. Det eneste der kan true os en smule er Lewandowski, han er fucking klasse og næsten ligeså god som Benzema, men de skal altså vinde med to mål over os på Bernabéu, og det tror jeg ikke på at de kommer til.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:
Til alle
Det eneste der kan true os en smule er Lewandowski, han er fucking klasse og næsten ligeså god som Benzema, men de skal altså vinde med to mål over os på Bernabéu, og det tror jeg ikke på at de kommer til.
Nu må du simpelthen stoppe. Lewandowski har været utallige klasser over Benzema i denne sæson. Lewandowski kan noget på egen hånd og så er han dødsensfarlig foran målet; to kompetencer Benzema ikke har været i nærheden af at besidde i denne sæson.
Benzema vs. Lewandowski i denne sæson:
Benzema: 39 kampe, 17 mål og 7 assist. Involveret i 24 mål.
Lewandowski: 40 kampe, 38 mål og 8 assist. Involveret i 46 mål.
Steen skrev:
Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:
Til alle
Det eneste der kan true os en smule er Lewandowski, han er fucking klasse og næsten ligeså god som Benzema, men de skal altså vinde med to mål over os på Bernabéu, og det tror jeg ikke på at de kommer til.
Nu må du simpelthen stoppe. Lewandowski har været utallige klasser over Benzema i denne sæson. Lewandowski kan noget på egen hånd og så er han dødsensfarlig foran målet; to kompetencer Benzema ikke har været i nærheden af at besidde i denne sæson.
Benzema vs. Lewandowski i denne sæson:
Benzema: 39 kampe, 17 mål og 7 assist. Involveret i 24 mål.
Lewandowski: 40 kampe, 38 mål og 8 assist. Involveret i 46 mål.
Jeg vil ikke lægge alt for meget i mål og assist statistikker, for de viser f.eks. ikke hvor god en kamp Benzema spillede igår.
Ser vi kun på Champions League og ser bort fra Bundesliga:
Benzema: 8(1) kampe (658 minutter), 5 mål.
Lewandowski: 8 kampe (706 minutter), 7 mål, 1 assist.
Dette ser jeg ikke som mange klasser over statistisk set, men vi kan jo altid tage den op efter kampen er blevet spillet færdig på Bernabéu, noget siger mig at Benzema igen kommer til at vise sit fænomenale spil.
Florentino Pérez
Kassow-Rossing skrev: Kære Hugol
Jeg synes på ingen måde at der er noget galt i at komme med et gæt på fair play i sådan en situation. Især ikke hvis den er godt farverig, spændende og samtidig kan bakkes lidt op af TV billeder og tweets fra eksperter.
Til gengæld synes jeg at gætværket er skudt godt i jorden og 'næsten bevist' at der IKKE var tale om fair play mere mere tale om 'elendighed fra Vidals side af' som Sahinovic så fint beskrev det.
Til alle
Hvis de får Robben, Ribery og Lewandowski lidt i omdrejninger kunne det sagtens være at vi fik en lidt mere lige kamp. Denne sæson har vist at Bernabeu på ingen måder er et uigennemtrængeligt fort. Havde Robben haft en angriber til rådighed i den første kamp, tror jeg sagtens at det kunne have set meget anderledes ud.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Kassow-Rossing skrev: Kære Hugol
Til alle
Hvis de får Robben, Ribery og Lewandowski lidt i omdrejninger kunne det sagtens være at vi fik en lidt mere lige kamp. Denne sæson har vist at Bernabeu på ingen måder er et uigennemtrængeligt fort. Havde Robben haft en angriber til rådighed i den første kamp, tror jeg sagtens at det kunne have set meget anderledes ud.
Fuldstændig enig. Vores spil er ikke afhængig af hjemmebane. Thomas Müller var decideret pinlig i onsdags, Lewandowski vil være en langt større trussel mod Nacho og Ramos. Det bliver en ligeså jævnbyrdig kamp i næste uge, og vi er slet ikke sikre på videre avancement endnu, selv om mange skriver som om, vi er.
Fandens også at Ramos var offside ved 1-3 målet!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det er sådan Real Madrid vinder kampe, og det er sådan vi vinder vores titler. Vi scorer simpelthen bare flere mål end modstanderen, og så kan diverse eksperter tale negativt om vores defensiv så meget de har lyst til. Om end den ofte er helt berettiget, så gør det bare, at Real Madrid ofte bliver glemt når man taler om favoritværdighed, og det har jeg det egentlig helt fint med.
Vi skal ikke undervurdere Bayern på nogen måde, men jeg synes heller ikke vi skal negligere vores egen overlegenhed. Og den overlegenhed er bare gigantisk når vi møder de store hold i Chl. Historien er med os, og det har bare noget at sige, for uanset spil og dårlig form, så er Real Madrid altid med til slut.
Jeg tror Bayern får ørerne i maskinen, fordi deres defensiv halter ligeså meget som Barca's. Jeg gætter på 3-1, men alt kommer selvfølgelig an på hvordan spillerne vil ud til kampen. For Real Madrid er deres egen værste fjende, og det ser jeg som det eneste problem, og sætter man % på kampen, så vil jeg nok sige 80-20 i vores favør.
Real Madrid er klasse når det gælder, og det skyldes Ronaldo. For han er der når der er brug for ham, og når der ikke er det, så kan han ligeså godt spille for Getafe, for niveauet er også derefter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg tror Bayern får ørerne i maskinen, fordi deres defensiv halter ligeså meget som Barca's. Jeg gætter på 3-1, men alt kommer selvfølgelig an på hvordan spillerne vil ud til kampen. For Real Madrid er deres egen værste fjende, og det ser jeg som det eneste problem, og sætter man % på kampen, så vil jeg nok sige 80-20 i vores favør.
Real Madrid er klasse når det gælder, og det skyldes Ronaldo. For han er der når der er brug for ham, og når der ikke er det, så kan han ligeså godt spille for Getafe, for niveauet er også derefter.
Hørt. Vi er kæmpe favoritter, og kommer vi ud med den rette indstilling - fuldt tryk på Bayern fra start - så tror jeg ikke det kan gå galt.
For lige at tage forskud på optakten: Der må vel være rimelig stor sikkerhed om 10 ud af 11 startere på tirsdag. Men hvem skal have højrekanten? Isco, Asensio eller James? Inden kampen på Allianz var jeg ikke i tvivl om, at Isco var første indskifter, men Asensio kom jo som bekendt ind før ham i onsdags. Han gjorde et godt indtryk, synes jeg. Super fed assist og generelt bare fedt at se ham tage ansvar og tage fat i bolden. Hvem starter næste uge?