Mere end et skridt videre
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der bliver IKKE vist kontroversielle kendelser, såsom dømte straffespark, til de kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Siempre fiel skrev:
Ej hvor er jeg dum - undskyld mange gange - selvfølgelig vidste de dét - dumme, dumme mig
Du har godt nok en usædvanlig kedelig retorik.
Siempre fiel skrev:Og nu fortsætter jeg med nu at stille et dumt spørgsmål - og jeg undskylder igen, da jeg jo tydeligvis ik har samme viden som dig - men viser de virkelig langsom gengivelse på storskærme på stadion?
Ja(?), de viser jo netop det vi som seer også ser hjemme på TV? Hvad troede du da?
Siempre fiel skrev:Det er jo en alvorlig udfordring for dommeren, da han reelt ka kigge på skærmen og se om kendelsen var rigtig og så se om der var straffe eller ej midt i situationen - det ka være det er sådan, men det forekommer mig besynderligt.
Jeg lader bare den stå, for det er ved Gud noget af det dummeste jeg har læst herinde.
Siempre fiel skrev:Desuden var dét kun én del af hva der udgør min forundring over at det sku være brændt med vilje - hvis vidal virkelig er verdens mest fair spiller (som han jo uagtet må være hvis han ik ville score på dét straffe) - i så fald forstår jeg ik hvorfor han før har filmet og hvorfor man ik tidligere har set det fra ham. Men ok, lad os sige han brændte det med vilje - I får ret og jeg får fred - jeg sidder allerede og slår mig selv fordi jeg dristede mig til at blande mig i diskussionen - det var spild af tid. I ska naturligvis ha lov at fortsætte konspirationsteorierne - sæt igang :-)
Jeg vælger at gentage mig selv i et tidligere indlæg:Jeg har set gentagelserne, og jeg holder fast i at Vidal bare var elendig i situationen.
Det eneste jeg konstatere med mit andet indlæg er, at de på baggrund af gentagelserne som bliver vist på storskærm, netop godt vidste at der ikke var straffespark.
Det blir sidste gang jeg kommenterer på noget du skriver for der er simpelthen nedre grænser for hva jeg vil spilde min tid på. jeg har forsøgt at undgå dine indlæg i noget tid, da du simpelthen er på en anden planet end de mennesker jeg bekymrer mig om, men ok - det jeg lige må sige afsluttende er at du anklager mig, i en højtidelig tone, for at ha en "usædvanlig kedelig retorik", hvorefter du fortsætter med at kalde mit imo helt saglige spørgsmål til dig for "noget af det dummeste du har læst herinde" - ja, bror bjørn, du har til gengæld raffinerede retoriske evner (hvis du ka fange sådan en lille gang sarkasme ;-).
Jamen så vil jeg da lige uddybe "det dummeste du nogensinde har læst" - at en dommer ka få lov til at gense en situation på langsom gengivelse og lade sin dom påvirke er dette må jeg bare erkende er nyt for mig. Jeg undskylder igen at jeg er så torskedum at jeg ik vidste at dette var muligt - jeg kommer kun på Bernabeu og er ik vant til dette scenarie og troede faktisk ik det var sådan at dommeren lige ku skæve til højre og vurdere om han ska ændre dommen. Men cool nok, fætter fodsved, vi stopper den her og jeg lover ik at træde dig over tæerne i fremtiden ;-)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Administrationen skrev: Udover, at man skal holde en rolig og velovervejet tone, så blander vi os ikke i andet end lige den med storskærmen.
Der bliver IKKE vist kontroversielle kendelser, såsom dømte straffespark, til de kampe.
Tak. Og undskyld tonen - det er noteret
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: Jamen Siempre enojado, slap nu lige lidt af, skal nok lade være med at drille dig når du skal blive så fornærmet. Selvfølgelig havde du en god pointe før kampen, jeg synes det er super godt at du og de andre pessimister er kritiske og ikke bare hopper på jubeloptimist toget, jeg havde da heller ikke selv håbet på mere end en uafgjort. Nogle gange lyder det bare som om jordens undergang er nær når du forholder dig til hvad som helst. Og du har fuldstændig ret, debatten ville da blive kedelig hvis vi bare sad og var enige, men det var vi så heller ikke i denne omgang, og synes generelt ikke det giver mening, at hoppe ud af vinduet før bygningen overhovedet er gået i brand.
Ej fair ska være fair - du må sgu godt drille - nogle gange er det bare svært at vurdere om det er dril med et glimt i øjet eller én eller anden dumsmart kommentar fra én der tror han er åh så smart. Jeg erkender at jeg ik følger så godt med at jeg har en supergod fornemmelse for hvorn de enkelte brugere er eller deres humor (hvilket jeg tror jeg også selv er offer for nogle gange - hvorfor jeg nok burde ha udvist større rummelighed). Så jeg undskylder at jeg tog din bemærkning alt for alvorligt - og jeg indrømmer at jeg meget, meget ofte er pessimist når det gælder Real Madrid - jeg foretrækker vidst at blive positivt overrasket. Men, jeg vil gerne lige sige at lige så meget jeg nyder at diskutere vores forskellige synspunkter med de mere positive brugere - lige så meget glædes jeg sgu over at læse disse positive synspunkter for de får mig nogle gange gjort en anelse mere rolig - selv om jeg ik altid er enig :-)
Administrationen skrev: Udover, at man skal holde en rolig og velovervejet tone, så blander vi os ikke i andet end lige den med storskærmen.
Nu har jeg så selv oplevet at kontroversielle kendelser er blevet vist på storskærm på dansk stadion, og været vidne til at spillere peger på storskærme for at vise at dommerens kendelse var forkert, men som jeg kan forstå er det åbenbart blevet ændret fordi det netop har ført til uro på tilskuerpladsen.
Nå, men så trækker jeg ihvertfald mit første indlæg mod Siempre fiel tilbage, da det jeg skriver så er fuldstændigt forkert.
Florentino Pérez
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
Nu har jeg så selv oplevet at kontroversielle kendelser er blevet vist på storskærm på dansk stadion, og været vidne til at spillere peger på storskærme for at vise at dommerens kendelse var forkert, men som jeg kan forstå er det åbenbart blevet ændret fordi det netop har ført til uro på tilskuerpladsen.
Nå, men så trækker jeg ihvertfald mit første indlæg mod Siempre fiel tilbage, da det jeg siger så er fuldstændigt forkert.
Var det så alligevel ik "det dummeste du nogensinde har læst"? ;-D
Og er vi så gode venner igen? ;-) så får vi lidt god karma-stemning her midt i en rent faktisk meget spændende og positiv periode for holdet (siden Barca satte til i weekenden og til og med den fremragende sejr igår)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er ikke just første gang han sparker højt. Faktisk minder placeringen i går meget om to af hans tidligere spark. Han placerer den bare 30 cm højere. Den slags sker.
Siempre fiel skrev: Det virker helt syret hvis man sku brænde et straffe i årets vigtigste kamp med vilje på baggrund af at en modspiller hævder at han altså ik rammer den på armen, men skulderen - jeg mener hvornår vil en modspiller IK hævde dette i situationen. Og med mindre man har set langsom gengivelse ka ingen på banen, bortset fra Carvajal, vel være sikker på hvor han ramte den. Virker som den mest syrede konspirationsteori som ingen som helst mening giver - hvis vidal er så fair at han vil brænde straffe hvis en modspiller siger der ik var straffe, så giver det jo ik mening at vidal nogensinde har filmet eller han ik har brændt med vilje i alle andre tvivlsomme straffesituationer hvor modstanderne appellerer. Det giver INGEN mening - men helt sikkert morsomt for folk med hang til konspirationsteorier - og helt sikkert nærmere en diskussion for sjov og spas-tråden
Haha! Din tone provokerer nogle - jeg elsker den. Du rammer jo fuldstændigt hovedet på sømmet her.
Det er fuldkommen vanvittigt overhovedet at tænke på, at han skulle brænde med vilje. Du skriver det jo flot, men lad mig tilføje: Hvis det blev så sindssygt, at Vidal ville brænde med vilje og vise fair play, så ville han da altid trille bolden indtil målmanden - det giver da absolut ingen mening at skjule en fairplay-handling.
raul7=kongen skrev: Næste gang man beskylder Vidal for at være så sympatisk at brænde med vilje, så skulle man måske lige overveje at undersøge hvordan chileneren normalt sparker straffespark......
Det er ikke just første gang han sparker højt. Faktisk minder placeringen i går meget om to af hans tidligere spark. Han placerer den bare 30 cm højere. Den slags sker.
Hov hov. Der er ingen der har beskyldt ham for noget her..
Der var flere som så noget mærkværdigt og ønskede at vende den. Samtalen mellem Carvajal og Ribery virker til at de er enige om noget. Hvad det kan være for vi så ikke at vide, mens Marcelo og Vidal står og joker ved straffesparks pletten.
Der er op til flere personer rundt omkring på twitter og andre steder som synes at han brænder med vilje. Det hele ser mærkværdigt ud, men ingen har sagt at han absolut brænder med vilje.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre fiel skrev:
Sahinovic skrev:
Nå, men så trækker jeg ihvertfald mit første indlæg mod Siempre fiel tilbage, da det jeg siger så er fuldstændigt forkert.
Var det så alligevel ik "det dummeste du nogensinde har læst"? ;-D
Og er vi så gode venner igen? ;-) så får vi lidt god karma-stemning her midt i en rent faktisk meget spændende og positiv periode for holdet (siden Barca satte til i weekenden og til og med den fremragende sejr igår)
Den vil jeg gerne samle op på!
Hugols konspirationsteori er det absolut og med afstand dummeste, jeg nogensinde har læst på det her forum. I guder en hjernedød teori og det ændrer et par tweets fra en håndfuld obskure konti ikke på. Tværtimod.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.