Truppen mod Paris SG, CL-ottendedelsfinale, returkamp
R7CR7GB11 skrev:
DarioGomez skrev:
R7CR7GB11 skrev:
asp3200 skrev:
R7CR7GB11 skrev: 1-3 i aften. 2 af CR7.
Hvad tror ASP? :-D
Jeg tror på 2-0 og vi igen igen tror vi er overlegne og ikke laver presspil. Vi kan ikke engang vinde ude over Espanyol så hvorfor skulle vi kunne mod PSG.
Katastrofe sæson.
Hvor maa det da vaere ufatteligt haardt at vaere saa negativ, medmindre du selvfoelgelig er blevet fuldstaendig foelelseskold.
Lad os tales ved om 5-6 timer. Jeg haaber at du tager grueligt fejl - igen.
Kan vi ikke aftale, at hvis man spreder så dårlig stemning, så må man heller ikke feste med os andre, når vi vinder?
Haha. Jo. Gerne for min skyld.
Men det lader saa heller ikke til, at han overhovedet er interesseret i det.
Han var, saa vidt jeg husker, voldsomt negativ selv efter 3-1 paa Bernabeu.
Jeg jubler hvis vi dominere og vinder sikkert uden fejl og med fight og vilje samt vi holder i bolden og får dem til at løbe og er hamrende effektive.
Men i bund og grund har vi ikke fortjent en skid efter vores liga og cdr indsats. Katastrofe intet mindre og så kan du sige negativt og kold men stop hellere inden du bliver bannet.. sker herinde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mon der er hold i rygterne, om at man vil sælge Bale? Han har måtte tage til takke med en bænkplads i begge CL-opgør nu. Han bør vel selv få lyst til at skifte væk? Forhåbentligt.
Steen skrev: Navas; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Vazquez, Kovacic, Casemiro, Asensio; Benzema & Cristiano.
Mon der er hold i rygterne, om at man vil sælge Bale? Han har måtte tage til takke med en bænkplads i begge CL-opgør nu. Han bør vel selv få lyst til at skifte væk? Forhåbentligt.
Det er under alle omstændigheder fedt at se, at Zidane spiller med de offensive folk, der lader til at være i bedst form (og som i adskillige kampe har fungeret bedst sammen).
Og nej, Bale kan naturligvis ikke være tilfreds med sin mere perifære plads, når det er de store kampe.
Steen skrev: Navas; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Vazquez, Kovacic, Casemiro, Asensio; Benzema & Cristiano.
Fedt. Har store forventninger til den opstilling.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Aouassar
- Gæst
-
Nu har backsene asensio og Vasquez til at hjælpe dem. Jaja Zidane.... fornuftigt nok..
- Brylle
- Gæst
-
Helt enig. Og jeg tror også det handler om at man med Kovacic og Casemiro på midten har brug for flere spillere på midten som kan spille i små rum, kombinere og finde plads for ellers ender det hurtigt i lange bolde. De to på fløjene er begge gode til at holde på kuglen og hjælpe på den del. Der forsvinder rigtig meget af det spil når Kroos og Modric ikke er med. Her er det også fornuftigt at starte med Benzema.Aouassar skrev: Kan godt se hvad Zidane tænker. Psg vil komme over kanterne (som de også KUN gjorde i første kamp) dér spillede vi med en smal midtbane med Kroos,Modric og case og det efterlod tit Marcelo og Nacho alene hvor de havde det svært.
Nu har backsene asensio og Vasquez til at hjælpe dem. Jaja Zidane.... fornuftigt nok..
Jeg er helt enig i Zidanes valg i aften. Det var egentlig præcis som jeg håbede.
Så hellere en Kroos, Modric og Isco på 50% i sådan en kamp end Kovacic, Lucas og Asensio. Alle 3 er også bedre fra bænken end fra start.
... Men overbevis mig, tak!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Kan se på whoscored at vi havde flere passede, flere attempts, flere crosses, højere pass % og en 50/50 posession.
Altså snakker de bare lort i studiet ?
Jeg husker det bestemt ikke som at vi blev spillet af banen, jeg husker 20-25 minutter med PSG overtag i 2. Halvleg, ellers en kamp der var rimelig lige, men med lille overtag fra Real .
Hvordan så i andre det første opgør ? Bliver real snakket ned? Eller er det "rigtigt" af real blev spillet af banen af PSG ?