Truppen mod Paris SG, CL-ottendedelsfinale, returkamp

8 år 4 måneder siden #37 af Dios
Hvor sejler Marcelo henne? Han skal dække 2 spillere, fordi Asensio ikke rigtig deltager.

Der er ingen tvivl om, at Marcelo er verdens bedste på den position. Giv ham noget opbakning i stedet for på den venstreside!

Derudover gør Casemiro det jo fejlfrit sammen med Kovacic inde centralt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #38 af Kimbo
Marcelo, Asensio i især Ronaldo's klamme dive har været nedtur, ellers har det set fint ud i mine øjne.
PSG bliver domineret i egen hule, lækkert

8 år 4 måneder siden #39 af Madrid777

Dios skrev: Hvor sejler Marcelo henne? Han skal dække 2 spillere, fordi Asensio ikke rigtig deltager.

Helt enig Marcelo er fandme hårdt prøvet fordi Asensio dækker så elendigt op. Så Marcelo skal stå alene med 2 mand. Håber vi får Bale at se lidt senere. Det gør vi nok.

8 år 4 måneder siden #40 af Doc.juego
For det første må jeg sige at jeg godt kan lide sommerens stil, han tillader en del, uden det går over gevind, og dømmer ikke hver gang en spille lægger sig ned. Samtidig overall rimelig fair

Til selve kampen, jeg er godt nok skuffet over carvajal, Marcello og Asensio.
Sindsygt mange dumme fejl-afleveringer vi laver.
Benzema er jo bare en liga for sig selv, det er så sindsygt pinligt og patetisk at se på ham i dag, 3-4 afslutninger der virkelig må være en joke.. til sidst måtte jeg desværre bare le, ærgeligt at dette er niveauet som Madrids 9'er er landet på. Jeg havde håbet for 2 sæsoner siden da han havde den skarp sæson, det er godt nok længe siden nu.

Tilgengæld er jeg imponeret over Varane og Ramos, især Ramos har virkelig været forudsigende og klog i denne kamp (so far)

Hvad skal der ske fremadrettet med kampen? Bale ind for Asensio?? Jeg er ikke sikker på at det er en fordel, men Asensio har set svag ud.
Alternativt Kroos eller modric ind, men for hvem? Skal vi så spille med en meget central midtbane igen? En 433? Fortsætte 442? Så er det case eller Kova der skal ud, og de står ikke pt som de svageste i dag.

8 år 4 måneder siden #41 af Siempre fiel

asp3200 skrev: Dejligt Alaba holder sine muligheder åbne næste sæson. Hold nu op Marcelo sejler. Benzemas chance er svær men manden har jo ingen selvtillid tilbage.

Svær?? Går ud fra du taler om en anden chance end dér hvor han nærmest er alene på den ene banehalvdel og nærmest har tid til at ringe til Harry Kane og spørge hvorn det nu er man sparker den i kassen
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #42 af Macon
Stop nu med alle de fejl afleveringer, vågn op Marcelo

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #43 af Brylle
Kovacic, Casemiro, Ramos og Varane har været fantastiske men jeg er bange for Kovas gule kort..

Benzema skal score men ellers har han været god. Han hjælper midtbanen hele tiden så de kan spille fremad. Jeg savner dog at han søger feltet når Ronaldo søger ud. Lucas og Carvajal har fint styr på det.
Er stadig lidt bange dog

8 år 4 måneder siden #44 af madrid2000

8 år 4 måneder siden #45 af Doc.juego
Cristiano !!!
Stærkt angreb, flot af Asensio, flot aflevering og yderst habilt indlæg fra Lucas
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Doc.juego.

8 år 4 måneder siden #46 af DarioGomez
Ja.

Jeg vil stadig hellere beholde CR er par år endnu fremfor at hente festaben, der ikke kunne være med i aften pga en brækket fod.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Brylle

8 år 4 måneder siden #47 af Steen
Så, Neymar. Start dit cirkus og pres for et skifte til Madrid. Ingen grund til at spilde din tid i Paris.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 4 måneder siden #48 af DarioGomez

Steen skrev: Så, Neymar. Start dit cirkus og pres for et skifte til Madrid. Ingen grund til at spilde din tid i Paris.

Nej tak!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum