Truppen mod Paris SG, CL-ottendedelsfinale, returkamp

8 år 4 måneder siden #49 af nono

DarioGomez skrev: Ja.

Jeg vil stadig hellere beholde CR er par år endnu fremfor at hente festaben, der ikke kunne være med i aften pga en brækket fod.

Neymar og hans forfærdelige far skal selvfølgelig aldrig sværte den hvide trøje. Lad os gemme de 300mio euro til den næste store stjerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #50 af Steen

DarioGomez skrev:

Steen skrev: Så, Neymar. Start dit cirkus og pres for et skifte til Madrid. Ingen grund til at spilde din tid i Paris.

Nej tak!

Nej tak til 29 mål og 19 assists? Samlet set er det mere end alle vores midtbane- og angrebsspillere til sammen, hvis vi ser bort fra Ronaldo. Neymar ind på kanten, og Ronaldo på toppen. Verdensklasse.

Benzema er en joke.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Steen.

8 år 4 måneder siden #51 af DarioGomez
Nej tak til Neymars fest-gener. Nej tak til Neymars far. Nej tak til det cirkus, han tager med til klubben. Nej tak til jævnligt pres på ledelsen*. Nej tak til nytteløse driblinger bagud i banen.

*=den del får du også med CR, men du slipper for alt det andet.

PS: Jeg vil 1000 gange hellere have Hazard.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

8 år 4 måneder siden #52 af mohbar
Vi EJER champions League! Og CR7 er dens mand!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #53 af madrid2000
Jeg glæder mig til at høre på Martin Jørgensen.

Dobbelt CL mestre og 3-1 i første kamp, men alligevel tror han PSG vinder, der aldrig har vundet CL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #54 af DarioGomez
Forpulede olieklub. Rend mig! :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #55 af DarioGomez
Lass ind for Mbappe.

Vigtigt at gardere sig defensivt. Haha

Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #56 af mohbar
Nu hvor psg ryger ud då tidligt er de vel nødt til at overholde ffp reglerne ved st sælge en dyr spiller....skal vi snuppe neymar Nbappe eller måske Rabiot...?

8 år 4 måneder siden #57 af DarioGomez
Ingen af dem ;-)

Ej. Mbappe kunne være fræk. God reserve.

8 år 4 måneder siden #58 af madrid2000
Der går total ego i den det sidste 10 minutter.

Alle vil bare scorer.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #59 af Brylle
Kroos er ikke klar, Modric er slet ikke klar, Isco er langt fra sin topform og Bale blev fravalgt. Det er 4 klassespillere som ikke spiller og mest af alt betyder det en kamp uden de to spilstyrere. Alligevel går holdet ind og er langt bedre end et hold fyldt med klassespillere. Det er virkelig fantastisk at se på. Kovacic har i aften bevist, at enhver snak om Pogba og hvad de ellers hedder er fuldkommen ligegyldig, for han er mere end klar til at spille de her kampe. Casemiro slår ligeledes til når der er brug for ham. Sjældent har jeg set ham med så meget overskud i pressede situationer på midten og så endda i en kamp hvor han ikke bare kan give den videre til Kroos eller Modric. Han går også ind og tager ansvar. Hvis bare man kunne overføre det til kedelige midtugekampe mod spanske midterhold, så havde det næsten været en kedelig sæson. Jeg er i hvert fald blevet behaget af spillet her til aften, for opgaven blev løst til topkarakter.

8 år 4 måneder siden #60 af Lars1991
Jeg er lidt skuffet over hvordan vi reagerer på deres røde kort. Ellers en fremragende kamp. Næsten alle spiller en virkelig, virkelig god kamp. Asensio og Benzema er vel de eneste der falder igennem.
Jeg er især glad for at Kovacic spiller en så god kamp, jeg ville elske at se ham overtage Modrics plads. Og en kamp som den her viser at han kan netop det!

Leveret af Kunena Forum