Truppen mod Paris SG, CL-ottendedelsfinale, returkamp

8 år 4 måneder siden #97 af Vinícius

Jbner skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: Fatter ikke man kan sætte en international turnering over den nationale turnering.

Jeg skal ikke være den, der bedømmer din fatteevne... Men hvis det er Audi Cup i sommerferien kan jeg godt se det, men CHL er verdens største turnering for klubhold. Jeg tror, at din holdning primært er at se i Real Madrid - alle andre hold ser CHL som det største. Tænk sig, i PSG kan man blive fyret som træner selvom man vinder både ligaen og cuppen år efter år - de deler vidst ikke din holdning ;)

Og i Real Madrid kan man vinde Chl og tabe mesterskabet, men alligevel blive fyret. Deler Perez så heller ikke din/jeres holdning?

Kan du ikke lige genopfriske min hukommelse - hvornår?

Jupp Heynckes i 1997/1998. Slog Juve 1-0 i CL finalen, men kom nummer 4 i ligaen og blev fyret :)

Det er 20 år siden, så jeg ved ikke, hvor meget jeg vil lægge i det.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #98 af BBB

Kratmus skrev:

Jbner skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: Fatter ikke man kan sætte en international turnering over den nationale turnering.

Jeg skal ikke være den, der bedømmer din fatteevne... Men hvis det er Audi Cup i sommerferien kan jeg godt se det, men CHL er verdens største turnering for klubhold. Jeg tror, at din holdning primært er at se i Real Madrid - alle andre hold ser CHL som det største. Tænk sig, i PSG kan man blive fyret som træner selvom man vinder både ligaen og cuppen år efter år - de deler vidst ikke din holdning ;)

Og i Real Madrid kan man vinde Chl og tabe mesterskabet, men alligevel blive fyret. Deler Perez så heller ikke din/jeres holdning?

Jupp Heynckes i 1997/1998. Slog Juve 1-0 i CL finalen, men kom nummer 4 i ligaen og blev fyret :)

Det var Lorenzo Sanz, som var præsident. Der er ingen grund til at give Perez holdninger, som han ikke nødvendigvis har ;-)

8 år 4 måneder siden #99 af Vinícius

BBB skrev:

Kratmus skrev:

Jbner skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Det var Lorenzo Sanz, som var præsident. Der er ingen grund til at give Perez holdninger, som han ikke nødvendigvis har ;-)

Fair nok ;)
Jeg kan ikke engang rækken af amerikanske præsidenter, så jeg anede ikke, at Perez ikke var præsident dengang ;)

Så kan man i hvert fald ikke give ham skylden :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 4 måneder siden #100 af Kimbo

Kratmus skrev:

Er slet ikke enig, for mig og langt de fleste fodbold interesserede jeg kender er den nationale turnering langt større og vigtigere.
Jeg er ret ligeglad med hvad træneren tænker, og jeg tror i øvrigt også man i Madrid hellere ser succes i den nationale liga end i CL.
Det er også den langt sværeste tunering at vinde. I Cl kan man i princippet valse direkte i finalen via en let lodtrækning, hvilket vi i øvrigt selv gjorde for et par år siden. Gu er det da fedt vi har været så dominerende i CL de senere år, men ved gud hvor er det akkurat ligeså pinligt at vi gang på gang bliver sat til vægs i vores egen liga. Spillerne kan åbenbart ikke magte at fokusere på flere ting af gangen, Madrid skal være den største klub i Spanien, og det har vi på et nationalt niveau ikke været i hvad føles som 100 år efterhånden. En anden ting er cup'en, den er åbenbart også komplet ligegyldig, Barcelona har vundet den 10 gange mere end os!!!
Og det er jo ikke fordi vi nedprioritere den, vi har bare været elendige i en evighed i den turnering.

La liga -> CL
La Liga -> CL+Copa
CL -> Copa
Copa -> Alle andre ligegyldige tuneringer som Supercup, VM for klubhold og hvad de ellers hedder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum