Truppen mod Paris SG, CL-ottendedelsfinale, returkamp

8 år 4 måneder siden #73 af interfigo
Jeg har også fået det lidt ambivalent med et evt. køb af Neymar. Der er ingen tvivl om hans fodboldtalent, men jeg er i tvivl om han passer ind i spilsystemet, samt om han til tider kan virke uprofessionel.

Han har en spilstil hvor alt spillet nærmest skal gå igennem ham, og så kan han godt varme bolden lidt for meget. Det er her at jeg tænker om han passer ind i det lidt mere direkte system vi spiller. Lige nu synes jeg at vi har et hold, ikke en spiller som vores system er bygget rundt om, og det synes jeg egentlig godt om (til trods for vores sæson).

Jeg håber at det viser sig at jeg tager fejl, og at Neymar viser sig som en fantastisk signing (hvis han bliver købt), men jeg må indrømme at jeg er begyndt at hælde lidt mere over til Hazard, som også har et kæmpe talent, en roligere personliged, og generelt bare mere et hold-menneske ,som jeg mener kan passe bedre ind i det system vi spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #74 af asp3200

R7CR7GB11 skrev:

asp3200 skrev:

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

DarioGomez skrev:

R7CR7GB11 skrev:

asp3200 skrev:

R7CR7GB11 skrev: 1-3 i aften. 2 af CR7.

Hvad tror ASP? :-D

Jeg tror på 2-0 og vi igen igen tror vi er overlegne og ikke laver presspil. Vi kan ikke engang vinde ude over Espanyol så hvorfor skulle vi kunne mod PSG.

Katastrofe sæson.

Hvor maa det da vaere ufatteligt haardt at vaere saa negativ, medmindre du selvfoelgelig er blevet fuldstaendig foelelseskold.

Lad os tales ved om 5-6 timer. Jeg haaber at du tager grueligt fejl - igen.

Kan vi ikke aftale, at hvis man spreder så dårlig stemning, så må man heller ikke feste med os andre, når vi vinder?

Haha. Jo. Gerne for min skyld.
Men det lader saa heller ikke til, at han overhovedet er interesseret i det.
Han var, saa vidt jeg husker, voldsomt negativ selv efter 3-1 paa Bernabeu.

Jeg jubler hvis vi dominere og vinder sikkert uden fejl og med fight og vilje samt vi holder i bolden og får dem til at løbe og er hamrende effektive.

Men i bund og grund har vi ikke fortjent en skid efter vores liga og cdr indsats. Katastrofe intet mindre og så kan du sige negativt og kold men stop hellere inden du bliver bannet.. sker herinde.

Nå. Hvordan var vi så ringe i dag?

Næ vi spillede okay dog uden at imponere på en billig baggrund efter udvisningen. Taktisk klogt og holdt dem fra store chancer. Er dog ikke imponeret af denne kamp, vi undgår neymar og får rødt kort. Men fortjent over to kampe trods alt.
Får ikke min puls op efter den her kamp.

Det er muligt, at vi stadig ikke spiller fuldstaendig fejlfrit og med en overflod af flotte driblinger og utrolige maal, men vi slaar altsaa PSG, som jo naermest var blevet udraabt til at vaere uslaaelige, overbevisende, med 5-2 samlet og spiller 2 taktisk rigtigt gode kampe.

Hvis ikke det faar din puls op at se Real Madrid i disse store kampe, saa skal du vist overveje om du reelt er fan eller om det er paa tide at droppe morfinen.

Du naevner, at vi slap for Neymar osv. men dribler let uden om at vi mangler vores to midtbane generaler og at Marcelo kun lige er kommet tilbage fra skade. Jeg forstaar dig simpelthen ikke.

Så hold op med at forstå mig. Bruger ikke morfin. Bliver bare ikke helt vild og våd over den her indsats som du gør.
Er fan ind til knoglerne, det betyder dog ikke at jeg synes de spiller godt for det gør de ikke p.t.
Drop de personlige ting mod mig.

8 år 4 måneder siden #75 af R7CR7GB11

Dios skrev: på baghælene

Jeg fucking elsker dig. Hahaha. Hvor ville jeg oenske, at jeg havde photoshop skills til at lave et par foedder med haele foran :-D

Er generelt enig i dit indlaeg!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 4 måneder siden #76 af R7CR7GB11

asp3200 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

asp3200 skrev:

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

DarioGomez skrev:

R7CR7GB11 skrev:

asp3200 skrev:

R7CR7GB11 skrev: 1-3 i aften. 2 af CR7.

Hvad tror ASP? :-D

Jeg tror på 2-0 og vi igen igen tror vi er overlegne og ikke laver presspil. Vi kan ikke engang vinde ude over Espanyol så hvorfor skulle vi kunne mod PSG.

Katastrofe sæson.

Hvor maa det da vaere ufatteligt haardt at vaere saa negativ, medmindre du selvfoelgelig er blevet fuldstaendig foelelseskold.

Lad os tales ved om 5-6 timer. Jeg haaber at du tager grueligt fejl - igen.

Kan vi ikke aftale, at hvis man spreder så dårlig stemning, så må man heller ikke feste med os andre, når vi vinder?

Haha. Jo. Gerne for min skyld.
Men det lader saa heller ikke til, at han overhovedet er interesseret i det.
Han var, saa vidt jeg husker, voldsomt negativ selv efter 3-1 paa Bernabeu.

Jeg jubler hvis vi dominere og vinder sikkert uden fejl og med fight og vilje samt vi holder i bolden og får dem til at løbe og er hamrende effektive.

Men i bund og grund har vi ikke fortjent en skid efter vores liga og cdr indsats. Katastrofe intet mindre og så kan du sige negativt og kold men stop hellere inden du bliver bannet.. sker herinde.

Nå. Hvordan var vi så ringe i dag?

Næ vi spillede okay dog uden at imponere på en billig baggrund efter udvisningen. Taktisk klogt og holdt dem fra store chancer. Er dog ikke imponeret af denne kamp, vi undgår neymar og får rødt kort. Men fortjent over to kampe trods alt.
Får ikke min puls op efter den her kamp.

Det er muligt, at vi stadig ikke spiller fuldstaendig fejlfrit og med en overflod af flotte driblinger og utrolige maal, men vi slaar altsaa PSG, som jo naermest var blevet udraabt til at vaere uslaaelige, overbevisende, med 5-2 samlet og spiller 2 taktisk rigtigt gode kampe.

Hvis ikke det faar din puls op at se Real Madrid i disse store kampe, saa skal du vist overveje om du reelt er fan eller om det er paa tide at droppe morfinen.

Du naevner, at vi slap for Neymar osv. men dribler let uden om at vi mangler vores to midtbane generaler og at Marcelo kun lige er kommet tilbage fra skade. Jeg forstaar dig simpelthen ikke.

Så hold op med at forstå mig. Bruger ikke morfin. Bliver bare ikke helt vild og våd over den her indsats som du gør.
Er fan ind til knoglerne, det betyder dog ikke at jeg synes de spiller godt for det gør de ikke p.t.
Drop de personlige ting mod mig.

Det er ikke personligt, men at du kan sige, at du ikke faar pulsen op over at se Real Madrid i ChL knald eller fald kampe, det er uforstaaligt.
Lad os bare lade den ligge der saa.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved R7CR7GB11.

8 år 4 måneder siden #77 af Dios

R7CR7GB11 skrev:

Dios skrev: på baghælene

Jeg fucking elsker dig. Hahaha. Hvor ville jeg oenske, at jeg havde photoshop skills til at lave et par foedder med haele foran :-D

Er generelt enig i dit indlaeg!

Hahah :D Nogle gange går det lidt for stærkt, men hva faen :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 4 måneder siden #78 af Steen
Asp3200 har da ret i noget af det han skriver. Ikke i hans dommedagsforudsigelser, men omkring holdet og præstationerne. Der er absolut intet at juble over, når man ser dette hold spille. Det er søvndyssende, uden kreativitet og tilfældigt. Og det er ikke noget der kun har kørt på i denne sæson, det har været sådan under hele Zidane's tid i klubben, på nær perioden april-juni sidste år. Benitez tid i klubben var endnu værre, og lignende forhold oplevede vi i det sidste halve år under Ancelotti. Vi har altså været vidne til dette rædsel i 3 års tid nu.
Bevares, det er naturligvis en rar følelse at gå videre. Men jeg bliver irriteret, når jeg ser os pakke os sammen som et bundhold, når vi uden tvivl kunne spille dem af banen, hvis vi prøvede.
Zidane var selvfølgelig hæmmet af, at man manglede flere stamspillere, men som vi har set tidligere, så havde vi stadig anvendt dagens taktiske setup.

Trofæer er vigtige, men selve 'rejsen' op til dem er mindst ligeså vigtigt. Jeg vil nyde at se mit hold spille hver uge, fra august til juni. Jeg vil have den følelse, at jeg ser frem til kampene mod selv de dårligste hold. Den følelse har jeg ikke længere.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 4 måneder siden #79 af Real Madrid
Ronaldo har et målsnit på 1.36 pr kamp (15 mål i 11 kampe) i 2018, Messi havde på 1.32 i 2012 (91 mål i 69 kampe), just saying ;-)

Grande Madrid og grande Ronaldo!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Zyconith, R7CR7GB11, MadridistaPorVida

8 år 4 måneder siden #80 af Matamoro

Steen skrev: Asp3200 har da ret i noget af det han skriver. Ikke i hans dommedagsforudsigelser, men omkring holdet og præstationerne. Der er absolut intet at juble over, når man ser dette hold spille. Det er søvndyssende, uden kreativitet og tilfældigt. Og det er ikke noget der kun har kørt på i denne sæson, det har været sådan under hele Zidane's tid i klubben, på nær perioden april-juni sidste år. Benitez tid i klubben var endnu værre, og lignende forhold oplevede vi i det sidste halve år under Ancelotti. Vi har altså været vidne til dette rædsel i 3 års tid nu.
Bevares, det er naturligvis en rar følelse at gå videre. Men jeg bliver irriteret, når jeg ser os pakke os sammen som et bundhold, når vi uden tvivl kunne spille dem af banen, hvis vi prøvede.
Zidane var selvfølgelig hæmmet af, at man manglede flere stamspillere, men som vi har set tidligere, så havde vi stadig anvendt dagens taktiske setup.

Trofæer er vigtige, men selve 'rejsen' op til dem er mindst ligeså vigtigt. Jeg vil nyde at se mit hold spille hver uge, fra august til juni. Jeg vil have den følelse, at jeg ser frem til kampene mod selv de dårligste hold. Den følelse har jeg ikke længere.

Den mand er bindegal

8 år 4 måneder siden #81 af Kimbo
I går var vores bedste kamp i sæsonen, og alligevel sidder man med en fornemmelse af at det er meget tilfældigt og overladt til modstanderen.
Det er netop derfor vi bliver dukket hver gang vi møder Barca, de har et koncept som de mestre til perfektion og når vi overlader det til et hold med så meget kvalitet går det galt. Vi går videre fra disse kampe med 2 overlegne sejre, alligevel sidder jeg med følelsen af at det kunne have set meget anderledes ud.
Jeg bliver lidt nervøs når jeg tænker på at vi pakker os og overlader al initiativ til et hold som kan være boldstyrende (kunne PSG tydeligvis ikke) og som også har de offensive kvaliteter, fx et hold som City. City og Barca er de eneste jeg vil frygte af de resterende CL hold.

8 år 4 måneder siden #82 af Doc.juego

Real Madrid skrev: Ronaldo har et målsnit på 1.36 pr kamp (15 mål i 11 kampe) i 2018, Messi havde på 1.32 i 2012 (91 mål i 69 kampe), just saying ;-)

Grande Madrid og grande Ronaldo!

Men du glemmer at tap ind ikke gælder, og at man ikke kan være god til placering. Placeringsevne evne er rent held.

Det tæller heller ikke hvis man ikke dribler forbi en modstander over 15 gange i kampen, og mål sat ind på straffe gælder slet ikke (med mindre det selvfølgelig er Messi som gør det). Samtidig tæller mål kun halvt hvis man er for metroseksuel.

Når man korrigerer for dette er Ronaldo kun middelmådig og slet ikke i samme liga som den søde lille guddommelige troldmand Messi, der er mere gud end mand.

Spøg til side, utroligt at han i en alder af 33 holder det niveau, og konstant omlægger sit spil, da han - ikke er langsom -men han heller ikke den gamle vanvittige speed.
Vel og mærke i en sæson hvor hele holdet har spillet rædselsfuldt langt det meste af tiden.
Man troede han var færdig, men det er altså farligt at afskrive Ronaldo.
Dog er statestikken kun på 11 kampe Vs 69, stadig imponerende men spændende at se om han holder dette snitbi de næste 50 kampe
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Doc.juego.

8 år 4 måneder siden #83 af ChrillRM14

Kimbo skrev: I går var vores bedste kamp i sæsonen, og alligevel sidder man med en fornemmelse af at det er meget tilfældigt og overladt til modstanderen.
Det er netop derfor vi bliver dukket hver gang vi møder Barca, de har et koncept som de mestre til perfektion og når vi overlader det til et hold med så meget kvalitet går det galt. Vi går videre fra disse kampe med 2 overlegne sejre, alligevel sidder jeg med følelsen af at det kunne have set meget anderledes ud.
Jeg bliver lidt nervøs når jeg tænker på at vi pakker os og overlader al initiativ til et hold som kan være boldstyrende (kunne PSG tydeligvis ikke) og som også har de offensive kvaliteter, fx et hold som City. City og Barca er de eneste jeg vil frygte af de resterende CL hold.

Jeg er enig. Kampene mod PSG har været godt for motivationen, og vi var det klart bedre hold, men det siger måske alligevel ikke helt, hvor i det europæiske hierarki vi står i år endnu.
Men! Igår spillede vi enormt professionelt og koncentreret. Det gør RM sjældent, og det er sgu en egenskab, jeg har savnet omkring holdet i meget lang tid. Du kunne også se, hvordan Zidane må have indprentet samtlige offensive spillere, at man ikke skulle satse i omstillingerne og eventuelt blive fanget højt oppe på banen. Jeg kan sgu godt li at se, at spillerne mestre den form for professionel indsats. Desuden spillede vi på halv kraft de sidste 30 min.

Hvis man rammer tændingsniveauet fra igår, er ligeså koncentrerede defensivt, udfører Zidanes game-plan og er en anelse mere kyniske i omstillingerne, så er jeg sådan set ikke så bange for, hvem vi møder. Jeg tror heller ikke, der er nogen af de resterende hold, der har synderligt meget lyst til at møde os :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, Fondo_Sur, Kimbo

8 år 4 måneder siden #84 af Fondo_Sur

Kimbo skrev: I går var vores bedste kamp i sæsonen, og alligevel sidder man med en fornemmelse af at det er meget tilfældigt og overladt til modstanderen.

Du glemmer at Real Madrid godt kan skifte taktisk opstilling og indstilling igen. City og Barca er store udfordringer, men jeg er sikker på, at Real Madrid kan straffe dem begge.

Lige nu betaler det sig at være modige. Det skal Zidane bare fortsætte med i stedet for at spille med mandsopdækninger. Hjemmekampen mod Barca i Supercuppen er stadigt sæsonens bedste kamp for mig. God agressivitet, boldomgang, kynisme... Det er Real Madrid på 100%: Europas bedste.

Edit: Barca var mildest talt ikke så imponerende mod Chelsea. Ift. City skal man "see it to believe it".
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Leveret af Kunena Forum