Truppen mod Paris SG, CL-ottendedelsfinale, returkamp
- Kristian S
- Guld bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
asp3200 skrev:
R7CR7GB11 skrev:
DarioGomez skrev:
R7CR7GB11 skrev:
asp3200 skrev:
R7CR7GB11 skrev: 1-3 i aften. 2 af CR7.
Hvad tror ASP? :-D
Jeg tror på 2-0 og vi igen igen tror vi er overlegne og ikke laver presspil. Vi kan ikke engang vinde ude over Espanyol så hvorfor skulle vi kunne mod PSG.
Katastrofe sæson.
Hvor maa det da vaere ufatteligt haardt at vaere saa negativ, medmindre du selvfoelgelig er blevet fuldstaendig foelelseskold.
Lad os tales ved om 5-6 timer. Jeg haaber at du tager grueligt fejl - igen.
Kan vi ikke aftale, at hvis man spreder så dårlig stemning, så må man heller ikke feste med os andre, når vi vinder?
Haha. Jo. Gerne for min skyld.
Men det lader saa heller ikke til, at han overhovedet er interesseret i det.
Han var, saa vidt jeg husker, voldsomt negativ selv efter 3-1 paa Bernabeu.
Jeg jubler hvis vi dominere og vinder sikkert uden fejl og med fight og vilje samt vi holder i bolden og får dem til at løbe og er hamrende effektive.
Men i bund og grund har vi ikke fortjent en skid efter vores liga og cdr indsats. Katastrofe intet mindre og så kan du sige negativt og kold men stop hellere inden du bliver bannet.. sker herinde.
Nå. Hvordan var vi så ringe i dag?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- garkin2635
-
- Forum begynder
-
Enig. det bliver svært men, manden vi skal have fat på er Sane. han er næsten komplet. og ikke en kælling som neymar. Hans tysk disciplene gør ham endnu bedre. Hazard Sane Dybala, er hvad vi burde prøve at hente, vi har ikke plads til Personligheder som neymar, Real Madrid har en prestige.. (med mindre han skifter attitude og opføre som en mand.DarioGomez skrev: Nej tak til Neymars fest-gener. Nej tak til Neymars far. Nej tak til det cirkus, han tager med til klubben. Nej tak til jævnligt pres på ledelsen*. Nej tak til nytteløse driblinger bagud i banen.
*=den del får du også med CR, men du slipper for alt det andet.
PS: Jeg vil 1000 gange hellere have Hazard.
asp3200 skrev: Dejligt Alaba holder sine muligheder åbne næste sæson. Hold nu op Marcelo sejler. Benzemas chance er svær men manden har jo ingen selvtillid tilbage.
Hold nu op.
Marcelo har vaeret fuldstaendig fantastisk paa det seneste.
R7CR7GB11 skrev:
asp3200 skrev: Dejligt Alaba holder sine muligheder åbne næste sæson. Hold nu op Marcelo sejler. Benzemas chance er svær men manden har jo ingen selvtillid tilbage.
Hold nu op.
Marcelo har vaeret fuldstaendig fantastisk paa det seneste.
Ja tre kampe i hele sæsonen. Han sejlede og det var ikke kun pga asensio ikke hjalp. Andre nævner det også.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Neymar er jeg ikke helt så vild med, han virker alt for egoistisk og hans dribblinger er alt for bagudrettet. Dribblinger er fint, men de skal altså være offensive det meste af tiden. Retter han op på det, samt at blive mere villig til at spille bolden, så ser jeg ham gerne i Real - tror bare desværre Neymar er for arrogant en persona til at det sker.
DarioGomez skrev: Ingen af dem ;-)
Ej. Mbappe kunne være fræk. God reserve.
Haha, du er helt oppe at koere, Oscar :-D
Jeg maa ogsaa indroemme, at jeg ikke har vaeret imponeret af Mbappé over de 2 kampe, men vi skal trods alt huske, hvad han praesterede sidste saeson, samt generelt i denne saeson - og ikke mindst hans alder.
DarioGomez skrev:
asp3200 skrev:
R7CR7GB11 skrev:
DarioGomez skrev:
R7CR7GB11 skrev:
asp3200 skrev:
Jeg tror på 2-0 og vi igen igen tror vi er overlegne og ikke laver presspil. Vi kan ikke engang vinde ude over Espanyol så hvorfor skulle vi kunne mod PSG.
Katastrofe sæson.
Hvor maa det da vaere ufatteligt haardt at vaere saa negativ, medmindre du selvfoelgelig er blevet fuldstaendig foelelseskold.
Kan vi ikke aftale, at hvis man spreder så dårlig stemning, så må man heller ikke feste med os andre, når vi vinder?
Jeg jubler hvis vi dominere og vinder sikkert uden fejl og med fight og vilje samt vi holder i bolden og får dem til at løbe og er hamrende effektive.
Men i bund og grund har vi ikke fortjent en skid efter vores liga og cdr indsats. Katastrofe intet mindre og så kan du sige negativt og kold men stop hellere inden du bliver bannet.. sker herinde.
Næ vi spillede okay dog uden at imponere på en billig baggrund efter udvisningen. Taktisk klogt og holdt dem fra store chancer. Er dog ikke imponeret af denne kamp, vi undgår neymar og får rødt kort. Men fortjent over to kampe trods alt.
Får ikke min puls op efter den her kamp.
asp3200 skrev:
DarioGomez skrev:
asp3200 skrev:
R7CR7GB11 skrev:
DarioGomez skrev:
R7CR7GB11 skrev:
asp3200 skrev:
Katastrofe sæson.
Næ vi spillede okay dog uden at imponere på en billig baggrund efter udvisningen. Taktisk klogt og holdt dem fra store chancer. Er dog ikke imponeret af denne kamp, vi undgår neymar og får rødt kort. Men fortjent over to kampe trods alt.
Får ikke min puls op efter den her kamp.
Det er muligt, at vi stadig ikke spiller fuldstaendig fejlfrit og med en overflod af flotte driblinger og utrolige maal, men vi slaar altsaa PSG, som jo naermest var blevet udraabt til at vaere uslaaelige, overbevisende, med 5-2 samlet og spiller 2 taktisk rigtigt gode kampe.
Hvis ikke det faar din puls op at se Real Madrid i disse store kampe, saa skal du vist overveje om du reelt er fan eller om det er paa tide at droppe morfinen.
Du naevner, at vi slap for Neymar osv. men dribler let uden om at vi mangler vores to midtbane generaler og at Marcelo kun lige er kommet tilbage fra skade. Jeg forstaar dig simpelthen ikke.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Brylle skrev: Hvis bare man kunne overføre det til kedelige midtugekampe mod spanske midterhold, så havde det næsten været en kedelig sæson
Eller hvis holdet ku spille sådan i en must-win topkamp hjemme mod Barca, men også her blev vi rullet ud på røv og albuer - det lyder næsten som om vi blot har været ugidelige mod bundhold i La Liga - men sandheden er jo at vi generelt har været ringe over en lang, lang periode. Bare fordi vi spiller 4 gode kampe på en sæson (de 3 sommerkampe i august og så dén iaften), så betyder det jo ikke at det her er vores normale niveau og de 55 kampe med dårligt spil over de sidste par sæsoner blot er abnormaliteter.
Vi spiller en suveræn kamp her til aften - havde vi haft en 9er med afslutningsevner blot på middelmådigt superliganiveau, så havde vi jo scoret 4-5 stykker - men blir lidt skræmt over at folk efter én flot kamp (og en fantastisk flot samlet sejr over PSG naturligvis) nu er klar til at håne tanken om at hente superspillere som Neymar, Mbappe og hva de ellers hedder - for vi har jo Asensio, Lucas, Benzema osv. Det lyder som om 8 elendige måneder er totalt glemt, historiske ydmygelser i såvel liga som CdR pistborte - blot fordi vi havde en fremragende aften i CL. Mener folk nu at alt er godt? Zidane er et geni? Vi har den bedste trup i verden? Vi ska bare beholde de samme spillere til sommer? Altså det er ik for at være på tværs for jeg er da ligeså lykkelig som alle andre over at vi viser dét vi viste iaften - men jeg håber virkelig at ledelsen ikke lader sig forblænde sådan som det lader til mange her gør. Desværre har ledelsen jo netop vist evnen til at glemme meget hurtigt - og måske er én god aften i Paris nok til at glemme at vi er 20 point efter i ligaen.
Men fedt at sæsonen blev forlænget lidt endnu - havde jo ik været til at bære hvis alt var sluttet iaften.
Lad os lige vende tilbage til Neymar, for godt nok spiller vi ekstrem solidt defensivt, men der var ingen trusler offensivt fra deres side af. Vi blev spillet på baghælene et par gange, men thats it. Di María havde det selvfølgelig ikke i sig - det vidste man jo på forhånd. Der blev ikke skabt et overtal nogle steder henne på banen, og der manglede alt det Neymar står for.
Ramos = verdens bedste forsvarspiller! No doubt - når han rammer det her niveau. Der er ikke engang en forsvarspiller som er i nærheden af ham, så skulle det da kun lige være Varane. Derudover sidder vi solidt på de 2 bedste backs i verden. De er med fremme og gøre vores angreb farlige, og de lukker ned for nogle af de såkaldte bedste spillere i verden.
Casemiro og Kovacic var outstanding! De ejede jo den midtbane. Hold nu op hvor var de gode.
Ellers en fremragende kamp, og selvom motivationen ikke længere er der i ligaen, som jo desværre er forståelig på nuværende tidspunkt, så er det vildt og se spillerne levere sådan et mesterstykke.
Det bedste idag var dog, at Martin Jørgensen igen blev udstillet som den tåbe han nu engang er på dansk tv. Dårligere ekspert skal man sgu lede længe efter, og jeg tror faktisk ikke det kan lykkedes i Dk. Jeg har aldrig hørt en mand ramme så forkert hvergang han er i studiet, og altid omhandler det om hvor dårlige Real Madrid er, og hvor store favoritter deres modstandere altid er. Dejligt dejligt :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.