Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Juventus.
Her er Jesús Vallejo med og det er den gode nyhed til et centerforsvar, som må undvære skadede Nacho og karantæneramte Ramos.
Herudover er Achraf, Ceballos og Mayoral ikke udtaget.
Truppen mod Juventus:
Målmænd: Navas, Casilla, Luca Zidane.
Forsvar: Carvajal, Varane, Vallejo, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Marcos Llorente, Asensio, Isco.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas Vázquez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ceballos ikke udtaget? Chok!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi spiller trods alt hjemme, har scoret tre udebanemål, og Juventus er som du selv siger uden deres bedste angriber.
Dermed ikke sagt, at vi høster dem med tenniscifre, men hvis man kan bruge kampen fra i går til noget som helst i vores spilleres hjerner, så er det, at der stadig skal ydes en indsats. Omvendt er Juventus naturligvis ansporet af Romas flotte kamp i går, men de var nok under alle omstændigheder tændt på at levere noget magisk og skal da nok komme bragende ud. Men vi ved, at vi nærmest altid scorer - så de skal nok regne med at score fire gange, det har jeg svært ved at se - og skulle det ske, så scorer vi nok også mere end et mål ;-)
Men det bliver en fin kamp mellem to dygtige hold, og jeg forventer, at vi lukker kampen i første halvleg og går til pausen med en føring ....
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
El Siete skrev: Helt sikkert, vi står med de klart bedste kort. Vi har dog tabt koncentrationen, eller har ikke været mentalt sat godt nok op til kampe, så mange gange denne sæson, at det simpelthen SKAL bankes ind i hovederne på dem inden kampen. Vi har én ting tilbage at spille for i denne sæson og det er Champions League.
Med de hold, der er tilbage i turneringen, så SKAL de edermanme være motiverede til at spille sig 110% ud hver gang, de træder ind på banen til hymnen...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
El Siete skrev: Helt sikkert, vi står med de klart bedste kort. Vi har dog tabt koncentrationen, eller har ikke været mentalt sat godt nok op til kampe, så mange gange denne sæson, at det simpelthen SKAL bankes ind i hovederne på dem inden kampen. Vi har én ting tilbage at spille for i denne sæson og det er Champions League.
Med de hold, der er tilbage i turneringen, så SKAL de edermanme være motiverede til at spille sig 110% ud hver gang, de træder ind på banen til hymnen...
Helt sikkert. Tager det bare ikke som en selvfølge. Gårdagens kamp er bare en god reminder om hvad der kan ske, når man tror man allerede er videre.
Vi plejer dog at være mere en klar når det gælder Champions League.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
El Siete skrev:
ChrillRM14 skrev:
Helt sikkert. Tager det bare ikke som en selvfølge. Gårdagens kamp er bare en god reminder om hvad der kan ske, når man tror man allerede er videre.
Vi plejer dog at være mere en klar når det gælder Champions League.
Fuldstændig enig, og netop RM har desværre en gang imellem den her unødvendige arrogance, der kan koste dyrt. Måske ikke lige i dag, men mod et Liverpool i en semi måske... RM er bedst, når det hele brænder på, og når der SKAL leveres. Til gengæld falder tændningsniveauet, hvis man pludselig er klare favoritter... Det kan blive farligt.
Derfor håber jeg, at Zidane banker dem ind i hovedet, at det her trofæ skal køres hjem med fuldt fokus.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Lykkeligvis er Vallejo blevet klar til at spille. Omvendt har Zidane foretaget en håbløs beslutning om at lade Bale spille i stedet for Benzema. Bale og Cristiano fungerer ganske enkelt ikke som frontduo. Jeg håber, at vores gode udgangspunkt gør, at det ikke bliver et så stort problem, som det kunne have været.
slb1995 skrev: Keylor; Carvajal, Vallejo, Varane, Marcelo; Modric, Casemiro, Kroos, Isco; Bale y Cristiano.
Lykkeligvis er Vallejo blevet klar til at spille. Omvendt har Zidane foretaget en håbløs beslutning om at lade Bale spille i stedet for Benzema. Bale og Cristiano fungerer ganske enkelt ikke som frontduo. Jeg håber, at vores gode udgangspunkt gør, at det ikke bliver et så stort problem, som det kunne have været.
Bale skal bare spille for at spille han er fortid til sommer og jeg tror ikke Zizou gider i en længere fight med Bale. Han skal have sine minutter og kampe, hvor han spiller elendigt. Trist at se hvordan det er gået med ham. Men lad os da håbe han kan modbevise os i aften.
slb1995 skrev: Keylor; Carvajal, Vallejo, Varane, Marcelo; Modric, Casemiro, Kroos, Isco; Bale y Cristiano.
Juventus skal frem og angribe, hvilket vil efterlade meget plads at løbe på for Bale, og det er her han er bedst. Jeg tror det er en rigtig beslutning af Zidane.
- Aouassar
- Gæst
-
Og som i også skriver ^^ så vil Juve efterlade en del plads til Bale at løbe på.
Zidanes taktik er måske at stå kompakt og lade Juve have bolden, og så slå til på kontra som vi nok skal score på. Vi har ikke lyst til nogen sensation i afren. Jeg kan bare ikke forstille mig at vi denne dag skal smide en 3-0 føring væk.
Så skal Vallejo så sandelig lave en gigantisk Woodgate og lave 2 selvmål og få direkte rødt efter 15 minutter