Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp

5 år 11 måneder siden #181 af BBB

asp3200 skrev: Han (Lucas, red.) falder ekstremt let, dog vil jeg sige til hans forsvar at han ikke kigger sig tilbage og hans fald ikke ligner et dive.

Det ændrer dog ikke på min holdning at det straffe var utroligt tyndt selvom jeg er Madrid fan.


Der er flere billeder, som ret tydeligt viser, at han gør an til at tage den med brystet. Kig på hans øjne i øjeblikket han bliver skubbet i ryggen. De bliver jo så store som tekopper*.

*Hans øjne vokser ikke. De forbliver normal størrelse. Nogen herinde har åbenbart brug for at få penslet alt ud (ikke nødvendigvis dig, asp).
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius, Fondo_Sur, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #182 af Siempre fiel

Brylle skrev:

Siempre fiel skrev: Uha, debatten her når et helt nyt niveau når man nu får stalker-svinere som privat besked.

Her er hva Nono åbenbart simpelthen MÅTTE skrive til mig selv om jeg ik kender manden:

"Det ville være nemmere at ignorere dine holdninger, hvis du ikke optrådte i hvert tredje indlæg med din mundlort."

Ka man evt blokere psykisk ustabile brugere fra at skrive direkte til én?

Har det relevans for os andre?
Føler du det er det rette valg af dig at kalde ham psykisk ustabil?


Jeg forestiller mig at man må være psykisk ude af balance hvis man først uopfordret angriber én på et forum for derefter at ha så stærk en trang til at svine personen personligt så man begynder at kontakte personen privat - alt sammen fordi jeg ik er vild med Navas eller noget :-) har det relevans for jer andre - måske ik, men jeg er altså ik typen der gider ligge og skrive private beskeder med én eller anden stalker - så tænkte bare han ku fortsætte sin vendetta her hvis han ik ka styre sit man crush
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #183 af Kimbo
Når det kommer til drama er bold.dk vand ved siden af dette forum, utroligt at man skal angribes for at have egne holdninger.
Man får overhovedet ikke lyst til at deltage i den saglige debat, der trods alt finder sted mellem alt lortet.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce