Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp
El Siete skrev: Elkjær har da helt tabt sutten. Liverpool som favorit til at vinde CL over rutinerede hold som os og Bayern.
Hvad tænker i? Ville Liverpool være den største udfordring?
Jeg synes helt klart Liverpool vil være den største udfordring for os. Vi har haft styr på Bayern de seneste år, og i min optik er de ikke blevet bedre. Deres vej til semifinalen har også været meget nem med al respekt for Sevilla!
Liverpool har en manager, der vil gnide sig i hænderne, når han kigger på vores defensiv. Deres offensiv kan splitte os ad, specielt på et elektrisk Anfield. Og så har de bare en verdensklasse og altid kampafgørende spiller i Salah. En spiller med et niveau som jeg ikke ser pt. I truppen hos hverken Bayern eller Roma.
Roma er den her underdog, som ingen regner med, men de er også giftige. Specielt på Olimpico.
1. Real Madrid (baseret på PSG og første juve-kamp. Nægter at tro vi kan falde ned på samme niveau som i aften)
2. Liverpool
3. Bayern
4. Roma
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Og Ramos med al sandsynlighed i karantæne i første semifinale fordi han trådte ind på græsset mod slutningen. Det fremgår af dommerens rapport og giver efter alt at dømme én kamps karantæne. Men det gik jo heldigvis også fint uden ham ;-)
Hvis det er rigtigt så er det fa.... for dumt. Manden har været i gamet i nu næsten et årti. Uanset hvor god han er så er det bare for dumt hvis han kommer i karantæne.
Siempre fiel skrev: Og Ramos med al sandsynlighed i karantæne i første semifinale fordi han trådte ind på græsset mod slutningen. Det fremgår af dommerens rapport og giver efter alt at dømme én kamps karantæne. Men det gik jo heldigvis også fint uden ham ;-)
Så fandt du alligevel noget at brokke dig over. Synes ellers at noget af det mest positive, udover avancementet, ved vores scoring var at du klappede i som en østers efter 90 minutters non-stop brok over gud og hver mand.
Synes virkelig det er påfaldende at du kun bruger forummet som skraldespand for dine frustrationer når det går dårligt og så kan forsvinde op til 4 måneder, hvis tingene kører på skinner.
Ja undskyld den personlige henvendelse, men det ødelægger min oplevelse af et sagligt forum at du drukner tråden med overdreven, usaglig negativitet hver eneste gang vi står til at ryde ud af en turnering.
håber inderligt at Zidane og Navas AKA de dårligste repræsentanter for Real madrid nogensinde i din bog vinder CL for 3. gang i træk. Helt seriøst - hvad skal de gøre for at imponere dig?
Madrid777 skrev:
Hvis det er rigtigt så er det fa.... for dumt. Manden har været i gamet i nu næsten et årti. Uanset hvor god han er så er det bare for dumt hvis han kommer i karantæne.
Jeg læste, at Real Madrid vil appellere dommen, hvis det skulle ske, for så at argumentere for, at Ramos blot stod i tunnellen, som er under banehøjde, og dermed var han ikke på banen.
HALA MADRID Y NADA MAS
- Andersdrengen
- Bandlyst
-
Det, der irriterer mig mest ved dit indlæg er, at du skriver: Der kan da ikke i nogens vildeste fantasi være tvivl om, at der er et straffespark. Kratmus, det er en VIRKELIG håbløs intro for et indlæg. Det kan sidestilles med: Jeg har ret, og alle I, der siger/mener noget andet er HELT på månen...
Jeg synes stadig ikke der var straffe. Forlænget spilletid havde været værdigt, og jeg er ikke i tvivl om at vi havde most dem der - de var trætte!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Lars1991 skrev: Zidanes ændringer efter pausen gjorde jo at Juve stopppede helt med at skabe chancer. Vi fik garderinger på kanterne hvor vi havde store problemer. Juve blev kun farlig efter pasnings fejl (af både Kroos og Modric.. hvad sker der??) og så Navas der ville have en endnu mere nervepirrende kamp.
Fejlen fra Zidane var at starte med Bale i første omgang. Hans ændringer var gode, også Modric som så meget træt ud.
Det der er det klogeste, der er skrevet i tråden her ... Zidane stoppede nemlig blødningen og havde igen dygtighed (IKKE held) med sine indskiftninger! Stærkt!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
asp3200 skrev:
elle44 skrev:
asp3200 skrev: Jeg har brillerne af. Utroligt tyndt straffe og vi er mega heldige vi er videre. Sikke en omgang katastrofe bold som kunne være forhindret hvis vi havde en træner som ikke er taktisk uduelig og stiller med bale fra start. Man så jo fra 2. Halvleg hvad udskiftningerne gjorde.
At navas så er uduelig er intet nyt. Eneste positive ved det her er at navas, bale er fortid og der forhåbentligt bliver indkøbt top 3 målmand, forsvar og angriber til sommer. Vallejo er slet slet ikke klar.
Det er en ommer zidane.
Tag brillerne på igen, selvfølgelig er der straffe. Han har begge hænder på Lucas + han rammer ham i maven med foden bagefter, og han er ikke i nærheden af bolden.
Hold nu op altså... den må aldrig dømmes i de sidste 40 sek. Aldrig!
Årh jeg får tidlig sædafgang af det der typiske kommentator-argument om, at man ikke må fløjte en kendelse, fordi der er gået så og så lang tid.
Ligeså vel som du må give et rødt kort efter fire sekunder, må du også dømme straffespark efter 93:40.
Fodboldloven tager ikke hensyn til hverken tidspunkt eller hvilken spillerunde, forseelsen begås i.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Andersdrengen skrev: Jeg kan desværre IKKE bruge dine henvisninger til noget som helst... Fodbold er regler og følelser, og jeg synes at kampen fik en uværdig afslutning. Så sent i kampen og ved den stilling skal dommeren mere end nogensinde være 100% sikker på at der er straffe. Kenn Hansen udtaler at det godt kan dømmes. Var det ikke blevet dømt havde han måske udtalt, at den også ikke kunne dømmes - hvem ved?
Det, der irriterer mig mest ved dit indlæg er, at du skriver: Der kan da ikke i nogens vildeste fantasi være tvivl om, at der er et straffespark. Kratmus, det er en VIRKELIG håbløs intro for et indlæg. Det kan sidestilles med: Jeg har ret, og alle I, der siger/mener noget andet er HELT på månen...
Jeg synes stadig ikke der var straffe. Forlænget spilletid havde været værdigt, og jeg er ikke i tvivl om at vi havde most dem der - de var trætte!
Dommeren var jo netop 100% sikker i sin kendelse. Han fløjtede med det samme og havde helt frit udsyn til hændelsen.
Går Real Madrid for afslappede, arrogante e.l. til kampene, eller spiller modstanderne bare op til deres absolut bedste på det rette tidspunkt?