Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp

8 år 3 måneder siden #49 af Steen
Hvad fanden? Vi mangler nogen oppe foran, og så tager han Modric ud og sætter Kovacic ind? Zidane må gerne pakke sammen efter dette nederlag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #50 af Siempre fiel

Steen skrev: Hvad fanden? Vi mangler nogen oppe foran, og så tager han Modric ud og sætter Kovacic ind? Zidane må gerne pakke sammen efter dette nederlag.

Ja i nederlagets stund, så er det eneste positive vel at der nu er en chance for at vi slipper for Zidane og Navas næste sæson
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 3 måneder siden #51 af Steen

Siempre fiel skrev:

Steen skrev: Hvad fanden? Vi mangler nogen oppe foran, og så tager han Modric ud og sætter Kovacic ind? Zidane må gerne pakke sammen efter dette nederlag.

Ja i nederlagets stund, så er det eneste positive vel at der nu er en chance for at vi slipper for Zidane og Navas næste sæson

Det er til gengæld også virkelig positivt. Jeg ville naturligvis foretrække at vinde turneringen igen, men det var sgu på tide at Keylor fik sparket. Jeg blev rasende da jeg læste Marcas artikler omkring ham. Tænk, at man udviser Keylor Navas mere respekt end hvad man viste legenden Casillas.

8 år 3 måneder siden #52 af Siempre fiel

Steen skrev:

Siempre fiel skrev:

Det er til gengæld også virkelig positivt. Jeg ville naturligvis foretrække at vinde turneringen igen, men det var sgu på tide at Keylor fik sparket. Jeg blev rasende da jeg læste Marcas artikler omkring ham. Tænk, at man udviser Keylor Navas mere respekt end hvad man viste legenden Casillas.

Ja jeg har siddet undrende og læst hele den kampagne der kører for Mr Average i aviserne lige nu. Altså han må virkelig være god mod dyr

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #53 af ABC
Hold da k... hvor virker det tamt at lade Isco blive på banen.. Han skal have karakteren 1 efter denne kamp - men vanen tro skal han vel ende på 4.. Og tage Modric ud.. !?! Hvor mange bolde har Ronaldo fået i dag? Når Benze er på banen - uanset hvor meget i skaber jer over ham - så får Ronaldo langt flere chancer.. Jeg er virkelig skuffet over indsatsen i dag..
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved ABC.

8 år 3 måneder siden #54 af El Siete
WTF skete der lige der!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 3 måneder siden #55 af Lars1991
Men tydeligt nok straffe. Forstår jeg ikke der kan være tvivl om. Benatia kommer med 100 km/t og har to hænder i ryggen på Vasques.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

8 år 3 måneder siden #56 af madrid2000
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 3 måneder siden #57 af Zyconith
Det var alt for spændende til sidst... Puha...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #58 af Macon

ABC skrev: Hold da k... hvor virker det tamt at lade Isco blive på banen.. Han skal have karakteren 1 efter denne kamp - men vanen tro skal han vel ende på 4.. Og tage Modric ud.. !?! Hvor mange bolde har Ronaldo fået i dag? Når Benze er på banen - uanset hvor meget i skaber jer over ham - så får Ronaldo langt flere chancer.. Jeg er virkelig skuffet over indsatsen i dag..

Må give dig ret, er ikke meget for Benz, men fatter ikke Zidanes startopstilling, og slet ikke halvlegs udskiftningerne, var sikker på at Benz ville komme ind istedet for Bale, men skete noget helt andet ved pause.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
8 år 3 måneder siden #59 af Figo7Dk

madrid2000 skrev: Hvorfor siger alle, at der ikke er straffe?

De fleste mener vel bare at det er tyndt dømt ift at det er om en semifinale plads så dybt inde i overtiden.
Personligt er jeg ikke i tvivl, har alle dage været straffe at tonse en ned med to hænder i ryggen hvorefter man forsøger at clear. Men nu er man jo farvet.
Men gad vide hvad Buffon sagde siden det var direkte rødt.

iHala Madrid!

8 år 3 måneder siden #60 af Madrid1998

madrid2000 skrev: Hvorfor siger alle, at der ikke er straffe?

Havde ikke forestillet mig andet fra selveste Martin Jørgensen

Leveret af Kunena Forum