Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp

8 år 2 måneder siden #73 af Arnenugacream
Jeg ser nu også et klart straffe. Træls vi skal gøre det så spændende, og hele fodboldverden skal til at være imod os. Men det har vi efterhånden vendet os til.

På slowbillederne ligner det jo rent faktisk os det er vasquez bryst den rammer og at Benatia ikke engang er på bolden. Hvis det er tilfældet er den jo ikke engang til diskussion.

Men en ting blev vi klogere på idag. Benzema er fundamentalt for det her hold. Det kan godt være han ikke altid gør det lige prangende, men alene hans tilstedeværelse og bevægelser gør at modstanderes forsvar er beskæftiget på en helt andet måde. Når det så er sagt findes der muligvis også andre angribere på markedet der kan gøre det for os, og samtidig lave flere mål en Benzema. En ting er sikkert. Ronaldo skal ikke være alene mand på toppen. Det bliver for nemt for forsvarerne og holde styr på ham på den måde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #74 af Zyconith

Arnenugacream skrev: Jeg ser nu også et klart straffe. Træls vi skal gøre det så spændende, og hele fodboldverden skal til at være imod os. Men det har vi efterhånden vendet os til.

På slowbillederne ligner det jo rent faktisk os det er vasquez bryst den rammer og at Benatia ikke engang er på bolden. Hvis det er tilfældet er den jo ikke engang til diskussion.

Men en ting blev vi klogere på idag. Benzema er fundamentalt for det her hold. Det kan godt være han ikke altid gør det lige prangende, men alene hans tilstedeværelse og bevægelser gør at modstanderes forsvar er beskæftiget på en helt andet måde. Når det så er sagt findes der muligvis også andre angribere på markedet der kan gøre det for os, og samtidig lave flere mål en Benzema. En ting er sikkert. Ronaldo skal ikke være alene mand på toppen. Det bliver for nemt for forsvarerne og holde styr på ham på den måde.

Apropos fundament, så synes jeg at Kroos tog ansvar i dag og var måske den mest stabile. Vi er nok alle enige i at Zidanes oplæg var lort og holdet til tider lignede hovedløse høner. Men vi havde også gode perioder med kontrol, men hvor vi manglede Benz til at åbne op og byde sig til.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 2 måneder siden #75 af Mølbat
Bold.dk aka Nationen er gået fuldstændig amok. Det er næsten morsomt at læse nogle af kommentarerne fra diverse tåbelige individer derinde. Især straffesparket er der mange, som har noget imod, men efter at have set situationen igennem mange gange kan jeg kun konkludere, at det sagtens kan dømmes. Lucas Vázquez falder let, men det undskylder ikke, at Benatia skubber ham så meget, at han kommer i ubalance, og dermed bliver frarøvet en oplagt scoringschance på ulovlig vis. Jeg har i hvert fald set dommere fløjte for mindre berøring end det i dag.

Og Buffon lavede også lige en Ronaldo ved at skubbe til dommeren efterfølgende. Han kan på sin vis være ligeglad nu, idet dette formentlig var hans sidste Champions League-kamp, men ellers stod han nok over for en længere karantæne i turneringen.

8 år 2 måneder siden #76 af Zyconith

Siempre fiel skrev:

Steen skrev:

Siempre fiel skrev:

Steen skrev: Hvad fanden? Vi mangler nogen oppe foran, og så tager han Modric ud og sætter Kovacic ind? Zidane må gerne pakke sammen efter dette nederlag.

Ja i nederlagets stund, så er det eneste positive vel at der nu er en chance for at vi slipper for Zidane og Navas næste sæson

Det er til gengæld også virkelig positivt. Jeg ville naturligvis foretrække at vinde turneringen igen, men det var sgu på tide at Keylor fik sparket. Jeg blev rasende da jeg læste Marcas artikler omkring ham. Tænk, at man udviser Keylor Navas mere respekt end hvad man viste legenden Casillas.

Ja jeg har siddet undrende og læst hele den kampagne der kører for Mr Average i aviserne lige nu. Altså han må virkelig være god mod dyr

Jeg forstår godt I er frustrerede, men kritikken af hans manglende evne til at kontrollere bolden i dag synes jeg er overdrevet. Se den igen. Den var sgu også svær sådan som Costa kom løbende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 2 måneder siden #77 af asp3200

elle44 skrev:

asp3200 skrev: Jeg har brillerne af. Utroligt tyndt straffe og vi er mega heldige vi er videre. Sikke en omgang katastrofe bold som kunne være forhindret hvis vi havde en træner som ikke er taktisk uduelig og stiller med bale fra start. Man så jo fra 2. Halvleg hvad udskiftningerne gjorde.

At navas så er uduelig er intet nyt. Eneste positive ved det her er at navas, bale er fortid og der forhåbentligt bliver indkøbt top 3 målmand, forsvar og angriber til sommer. Vallejo er slet slet ikke klar.

Det er en ommer zidane.

Tag brillerne på igen, selvfølgelig er der straffe. Han har begge hænder på Lucas + han rammer ham i maven med foden bagefter, og han er ikke i nærheden af bolden.

Hold nu op altså... den må aldrig dømmes i de sidste 40 sek. Aldrig!
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 2 måneder siden #78 af elle44

Mølbat skrev: Bold.dk aka Nationen er gået fuldstændig amok. Det er næsten morsomt at læse nogle af kommentarerne fra diverse tåbelige individer derinde. Især straffesparket er der mange, som har noget imod, men efter at have set situationen igennem mange gange kan jeg kun konkludere, at det sagtens kan dømmes. Lucas Vázquez falder let, men det undskylder ikke, at Benatia skubber ham så meget, at han kommer i ubalance, og dermed bliver frarøvet en oplagt scoringschance på ulovlig vis. Jeg har i hvert fald set dommere fløjte for mindre berøring end det i dag.

Og Buffon lavede også lige en Ronaldo ved at skubbe til dommeren efterfølgende. Han kan på sin vis være ligeglad nu, idet dette formentlig var hans sidste Champions League-kamp, men ellers stod han nok over for en længere karantæne i turneringen.

Jeg tror også det har noget at gøre med at de fleste tror at det er Benatia der rammer bolden. Og så holder alle neutrale selvfølgelig med Juve i sådan en kamp her, hvilket er forståeligt pga. Real Madrids succes i turneringen de seneste år, samt kampens forløb idag, hvor alle elsker en underdog. Og så bare det faktum at straffet kommer på det tidspunkt det gør, og at en meget vellidt Buffon bliver smidt ud. Alt dette gør at folk i kampens hede vil kaste skylden på dommeren, og sådan vil det sikkert også blive husket, selvom man kan sætte sig stille og roligt ned og se på tv billederne, at den sagtens kan dømmes.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida, AmorMadrid, doven

8 år 2 måneder siden #79 af mohbar

asp3200 skrev:

elle44 skrev:

asp3200 skrev: Jeg har brillerne af. Utroligt tyndt straffe og vi er mega heldige vi er videre. Sikke en omgang katastrofe bold som kunne være forhindret hvis vi havde en træner som ikke er taktisk uduelig og stiller med bale fra start. Man så jo fra 2. Halvleg hvad udskiftningerne gjorde.

At navas så er uduelig er intet nyt. Eneste positive ved det her er at navas, bale er fortid og der forhåbentligt bliver indkøbt top 3 målmand, forsvar og angriber til sommer. Vallejo er slet slet ikke klar.

Det er en ommer zidane.

Tag brillerne på igen, selvfølgelig er der straffe. Han har begge hænder på Lucas + han rammer ham i maven med foden bagefter, og han er ikke i nærheden af bolden.

Hold nu op altså... den må aldrig dømmes i de sidste 40 sek. Aldrig!

SÅ de sidste 40 sek af en kamp er der "frit slag" for forsvarere i eget felt..?!

Synes mange af indlæggende herinde bærer tydeligt præg af at man har hørt på 3+ kommentatorerne. Som iøvrigt mener at Ronaldo slet ikke var med i kampen idag! Hvis Messi havde gjort halvt så meget som CR7 havde gjort havde de forgudet ham hahha.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved mohbar.

8 år 2 måneder siden #80 af HugoSanchez
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved HugoSanchez.

8 år 2 måneder siden #81 af Madrid1998
Tiden er sgu irrelevant, bliver der begået straffe, så er der straffe.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, andreashn, mohbar, El Siete, JesperThomsen, SeQueda

8 år 2 måneder siden #82 af Andersdrengen
Nuuuiiij vi er farvede herinde i aften :D

Straffe!? Nej - ikke engang tæt på!! Om vi var heldige? Heldige er ikke ordet - tror dommeren var træt...

8 år 2 måneder siden #83 af Taxii89

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #84 af ABC
Stop med alt det pjat om der var straffe eller ej.. RM var så tæt på at ryge ud at det ryster mig.. Jeg er en betting man - og jeg havde penge på at Juve både ville score første og andet mål. Og det gjorde jeg, da jeg så at Benze ikke var i starten - men i stedet Isco. Jeg kan sådan set godt lide Isco som person, men som spiller hos RM bremser han spillet. Det har jeg kommenteret på flere gange. Mange kan ikke lide #9 - jeg kan godt! For jeg forstår hans vigtighed for holdet - og det burde ALLE gøre efter i dag.. #7 har ikke mange chancer hvis ikke #9 spiller ham.. Sådan er det bare!

Straffesparket var rent held - og her vandt jeg så igen.. Jeg havde penge på RM som 4. målscorer OG naturligvis #7 som straffesparksscorer.. Men det var en latterlig kamp!