Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp

8 år 3 måneder siden #109 af Andersdrengen
Jeg ved godt at admin herinde oftest er velinformeret - men jeg viste ikke, at admin også havde en direkte telefonlinje igennem til dommeren efter kampen, når admin ved at dommeren netop var 100% sikker...

Synes mange herinde glemmer og se ind ad, hvis det tilsvarende var sket for os :) Så skulle I bare ha' set løjer herinde...

Vi spillede med så meget arrogance at vi ikke fortjente at gå videre - Juve var os overlegne, ligesom vi var i Torino... I stedet for at se indad har de fleste travlt med at kommentere på hvor korrekt det straffe var, hvilket jeg stadig ikke synes det var...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #110 af Administrationen

Andersdrengen skrev: Jeg ved godt at admin herinde oftest er velinformeret - men jeg viste ikke, at admin også havde en direkte telefonlinje igennem til dommeren efter kampen, når admin ved at dommeren netop var 100% sikker...

Synes mange herinde glemmer og se ind ad, hvis det tilsvarende var sket for os :) Så skulle I bare ha' set løjer herinde...

Vi spillede med så meget arrogance at vi ikke fortjente at gå videre - Juve var os overlegne, ligesom vi var i Torino... I stedet for at se indad har de fleste travlt med at kommentere på hvor korrekt det straffe var, hvilket jeg stadig ikke synes det var...

Dommeren var 100% sikker, fordi han fløjtede med det samme. Han var ikke et sekund i tvivl. Han havde desuden et glimrende udsyn over hændelsen.

8 år 3 måneder siden #111 af Andersdrengen
Jeg synes det er arrogant at admin skriver: "Dommeren var 100% sikker, fordi han fløjtede med det samme. Han var ikke et sekund i tvivl." For i bund og grund er det hverken noget admin eller jeg ved noget om... det klæder ikke et forum at ikke engang admin er en smule objektiv, og konkluderer på beslutninger som admin faktuelt ikke ved noget om. Det er gisninger, intet andet - og så mener jeg at "100%" er et MEGET forkert sprogbrug.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 3 måneder siden #112 af Siempre fiel

nono skrev:

Siempre fiel skrev: Og Ramos med al sandsynlighed i karantæne i første semifinale fordi han trådte ind på græsset mod slutningen. Det fremgår af dommerens rapport og giver efter alt at dømme én kamps karantæne. Men det gik jo heldigvis også fint uden ham ;-)

Så fandt du alligevel noget at brokke dig over. Synes ellers at noget af det mest positive, udover avancementet, ved vores scoring var at du klappede i som en østers efter 90 minutters non-stop brok over gud og hver mand.

Synes virkelig det er påfaldende at du kun bruger forummet som skraldespand for dine frustrationer når det går dårligt og så kan forsvinde op til 4 måneder, hvis tingene kører på skinner.

Ja undskyld den personlige henvendelse, men det ødelægger min oplevelse af et sagligt forum at du drukner tråden med overdreven, usaglig negativitet hver eneste gang vi står til at ryde ud af en turnering.

håber inderligt at Zidane og Navas AKA de dårligste repræsentanter for Real madrid nogensinde i din bog vinder CL for 3. gang i træk. Helt seriøst - hvad skal de gøre for at imponere dig?

Tør øjnene, Felicia!!

Og nu er det åbenbart et problem at jeg skriver at de spanske medier rapporterer at Ramos angiveligt står til karantæne. Jøsses!! Og ja, faktisk er jeg mest aktiv herinde når det går skidt for så har jeg behov for at komme ud med noget, at mærke at jeg ik er den eneste der er frustreret og måske blive muntret op af nogle som er mere optimistiske. Hvis det er et problem for dig, så ta du dine voksensko på og nap en kiks, så går det nok alligevel.

Og du taler som om jeg "klappede i" da vi gik videre. Altså ta dig sammen - jeg var sgu da døden nær og var efter kampen på FB for at forsvare Real Madrid mod alle de Barca-tudeunger der væltede frem med konspirationsteorier og andet gøgl.

Men det er åbenbart et kæmpe problem for dig at man ikke er imponeret over Navas og Zidane - men find dig en hobby i stedet for at fokusere på mine holdninger så.

Og jeg håber satme også de to vinder CL igen - men det ændrer jo bare ik på Navas' evner i målet eller Zidanes mange brølere
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Lars1991, andreashn, Sebberg

8 år 3 måneder siden #113 af DarioGomez
Jeg er enig i første del - din kritik af Zidane er bare fjollet. (Leave the doobey ...)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 3 måneder siden #114 af Administrationen

Andersdrengen skrev: Jeg synes det er arrogant at admin skriver: "Dommeren var 100% sikker, fordi han fløjtede med det samme. Han var ikke et sekund i tvivl." For i bund og grund er det hverken noget admin eller jeg ved noget om... det klæder ikke et forum at ikke engang admin er en smule objektiv, og konkluderer på beslutninger som admin faktuelt ikke ved noget om. Det er gisninger, intet andet - og så mener jeg at "100%" er et MEGET forkert sprogbrug.

Så er det altså heller ikke sværere. Han fløjtede prompte, ergo var han 100% sikker på, at han havde set et straffespark. Det bliver 100% sikkert sidste ord herfra.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real HWL, andreashn, AmorMadrid

8 år 3 måneder siden #115 af Andersdrengen
Arrogancen fortsætter - det klæder altså ikke en admin... og det er 100% ikke mit sidste kritiske indlæg når vores til stadighed eksisterende arrogance kommer til udtryk :) og det gælder mange herinde!

8 år 3 måneder siden #116 af El Siete

Kratmus skrev: Tak spids, Elkjær er den mest fornuftige mand i det studie, når det ikke omhandler Juventus.

Men når det så omhandler Juventus så taber han jo sagligheden på gulvet og lader følelserne tage over. Derfor jeg ikke er glad for Viasats eksperter og kommentatorer - alle har en klar agenda.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar, Vinícius

8 år 3 måneder siden #117 af Real HWL

Andersdrengen skrev: Jeg synes det er arrogant at admin skriver: "Dommeren var 100% sikker, fordi han fløjtede med det samme. Han var ikke et sekund i tvivl." For i bund og grund er det hverken noget admin eller jeg ved noget om... det klæder ikke et forum at ikke engang admin er en smule objektiv, og konkluderer på beslutninger som admin faktuelt ikke ved noget om. Det er gisninger, intet andet - og så mener jeg at "100%" er et MEGET forkert sprogbrug.

Dommeren var 100% sikker igår da han dømte straffet. Han peger på pletten uden at tøve. Han skal hverken snakke med linje eller mål dommer. Hvis han ikke havde været 100 % sikker i sin sag, havde han heller ikke dømt det. 80km/t med 2 hænder i ryggen og et ben i brysthøjde, det sidste han rammer er bolden. Hvad fanden er der at diskutere?!!
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar, AmorMadrid

8 år 3 måneder siden #118 af El Siete

BBB skrev:

asp3200 skrev:

elle44 skrev:

asp3200 skrev: Jeg har brillerne af. Utroligt tyndt straffe og vi er mega heldige vi er videre. Sikke en omgang katastrofe bold som kunne være forhindret hvis vi havde en træner som ikke er taktisk uduelig og stiller med bale fra start. Man så jo fra 2. Halvleg hvad udskiftningerne gjorde.

At navas så er uduelig er intet nyt. Eneste positive ved det her er at navas, bale er fortid og der forhåbentligt bliver indkøbt top 3 målmand, forsvar og angriber til sommer. Vallejo er slet slet ikke klar.

Det er en ommer zidane.

Tag brillerne på igen, selvfølgelig er der straffe. Han har begge hænder på Lucas + han rammer ham i maven med foden bagefter, og han er ikke i nærheden af bolden.

Hold nu op altså... den må aldrig dømmes i de sidste 40 sek. Aldrig!

Lad nu vær med at blive Viasat-Pinlig. Kenn Hansen, som rent faktisk ved, hvad han taler om, har skrevet, at den let kan forsvares.

Han siger også klogt nok, efter Preben Elkjær sagde at dommeren valgte at være kampafgørende, at han havde været afgørende om straffesparket blev dømt eller ej. Var straffesparket ikke dømt, og vi var røget ud, havde vi og samtlige Real-fans verden over følt os snydt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

8 år 3 måneder siden #119 af DarioGomez
Min umiddelbare reaktion var også: STRAFFE! Det er først, når man har set alle billederne igennem igen, man kommer i tvivl.
Men den luksus har Oliver heldigvis ikke, og hans intuition var den samme som min. Og så må det være rigtigt ;)

Også selvom Preben Elkjær i studiet bagefter kogte som Thyra Frank i bikini på en sommerdag i Sahara ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 3 måneder siden #120 af El Siete

Real HWL skrev:

Dommeren var 100% sikker igår da han dømte straffet. Han peger på pletten uden at tøve. Han skal hverken snakke med linje eller mål dommer. Hvis han ikke havde været 100 % sikker i sin sag, havde han heller ikke dømt det. 2 hænder i ryggen, et ben i brysthøjde. Hvad fanden er der at diskutere?!!

Han står samtidig bag hændelsen og har fuldt udsyn til situationen. Synes han tøver et splitsekund - måske får han en hurtig melding fra måldommeren?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum