Truppen mod Barcelona, LaLiga, 36. spillerunde

1 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Trup mod Barcelona

Zinedine Zidane har udtaget 19 spillere til aftenens El Clásico mod Barcelona.

Her er Isco ikke med, idet spanieren ikke er blevet sin skade kvit, men til gengæld er Raphaël Varane med og det er da også den stærkest mulige trup, som er rejst til Catalonien. Ceballos har fået plads i truppen, men til gengæld er Achraf, Marcos Llorente og Borja Mayoral ikke med.

Truppen mod Barcelona:
Målmænd: Navas, Casilla, Luca Zidane.
Forsvar: Nacho, Ramos, Varane, Vallejo, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Ceballos, Asensio.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas Vázquez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #2 af interfigo
El Classico er El Classico, men er jeg den eneste som tænker at det er den mindst interessante El Classico længe?

1 år 6 måneder siden #3 af elle44
Den er komplet ligegyldig, desværre. Kan slet ikke hidse mig over den. Jeg bliver glad hvis de vinder, og jeg bliver træt af det, hvis de taber med mere end et mål.

1 år 6 måneder siden #4 af Mathiaseefsen

interfigo skrev: El Classico er El Classico, men er jeg den eneste som tænker at det er den mindst interessante El Classico længe?

alle de spillere som spillede mod Bayern er med her undtagen de skadede spillere.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

1 år 6 måneder siden #5 af Brylle

interfigo skrev: El Classico er El Classico, men er jeg den eneste som tænker at det er den mindst interessante El Classico længe?

Jeg synes at holdet kan gå på sommerferie med en god følelse hvis Champions League vindes og Barcelona får en ordentlig røvfuld. Så er der en hel del positivt at arbejde videre med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, doven

1 år 6 måneder siden #6 af YunisTaker
Husker en El Clasico tilbage i foråret 2013 på Bernabeu, hvor Real Madrid vandt 2-1. På det tidspunkt var man også allerede ude af mesterskabskampen. Den var mindre interessant, end den i aften. I det mindste kan Real Madrid med en sejr sørge for, at Barcelona ikke går ubesejret igennem La Liga. Er ikke hyped særlig meget op til kampene mod Sevilla, Celta eller Villareal, men det her er en El Clasico. Det altid en kamp jeg vil glæde mig til. Jeg ved at jeg (og sikkert også de fleste herinde) vil leve sig ind i kampen, når den er gået i gang.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 år 6 måneder siden #7 af slb1995

YunisTaker skrev: Husker en El Clasico tilbage i foråret 2013 på Bernabeu, hvor Real Madrid vandt 2-1. På det tidspunkt var man også allerede ude af mesterskabskampen. Den var mindre interessant, end den i aften. I det mindste kan Real Madrid med en sejr sørge for, at Barcelona ikke går ubesejret igennem La Liga. Er ikke hyped særlig meget op til kampene mod Sevilla, Celta eller Villareal, men det her er en El Clasico. Det altid en kamp jeg vil glæde mig til. Jeg ved at jeg (og sikkert også de fleste herinde) vil leve sig ind i kampen, når den er gået i gang.

Ja, det var en ganske underlig kamp. Real Madrid stillede reservespækket op, men formåede alligevel at spille lige op med Barcelona i stærkeste formation.

Jeg er heller ikke vildt opsat på kampen i aften, men det er alligevel altid spændende at se et Clasico - især hvis Zidane sætter de bedste 11 på banen.

1 år 6 måneder siden #8 af DarioGomez
Det handler ene og alene om at undgå, at Barcelona får en ubesejret sæson.
Se hvor lang tid efter man stadig taler om Arsenals “invincibles”. Det gider jeg sgu ikke

I øvrigt godt odds på sejr til odds: 3,95

Virker absurd højt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...

1 år 6 måneder siden #9 af slb1995
Keylor; Nacho, Varane, Ramos, Marcelo; Modric, Casemiro, Kroos; Bale, Benzema y Cristiano.

BBC-trioen vender tilbage ... Ellers kunne det næppe blive stærkere på dagen. Jeg er spændt på at se hvilken intensitet og ærgerrighed, spillerne kommer til kampen med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

1 år 6 måneder siden #10 af asp3200
Fatter ikke de stiller så stærkt op. Fatalt hvis vi får skader inden chl finalen. Den kamp er jo fuldstændig ligegyldig.
Smid reserverne i spil.

1 år 6 måneder siden #11 af Matamoro
BBC har en sidste nat med kliken. Jeg tror de ødelægger barca i aften.

1 år 6 måneder siden #12 af SeQueda
Når Barca er møre, kommer Asensio ind og laver en kasse. På det tidspunkt er det forhåbentligt ikke for sent.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.