Truppen mod Barcelona, LaLiga, 36. spillerunde

8 år 2 måneder siden #25 af Madrid777

ChrillRM14 skrev: Jo, det er jo en 'ligegyldig' El Clasico, men for filan, vi spiller godt!

Fra målet til minut 35. spiller vi det bedste fodbold i 2018! Defensivt rimelig solidt, koncentreret, stærke præstationer fra Modric og Kroos og en offensiv, der langt overstråler Barcas lige nu.
Liverpool kommer jo ikke til at følge med, når vi rammer koncentrationen på det her niveau.

Men er du gal, hvor er de overtændte... Sindssyge sidste 5 minutter... Og lad os være ærlige, Bale skulle være smidt ud.

Vi skal seriøst ungå de dumme gule kort og frispark. Dommeren smider vores spillere ud snart. Lad os få et par mål mere og så gå ud af døren i morgen med en god følelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #26 af madrid2000
Jeg håber vi spiller sådan i finalen mod Liverpool. Tror de dør af chok, hvis dette Madrid møder op til finalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 2 måneder siden #27 af Fondo_Sur
Nøj hvor jeg hader den klub af kujoner helt vildt. Det er for dumt at Sergio Ramos er for stolt i situationer med Suarez. Barca fik ødelagt flowet i kampen. Ellers stor dominans og en klasse præstation af verdens bedste fodboldhold.

Asensio kunne snart være en rigtig god idé.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 2 måneder siden #28 af slb1995
Real Madrid spiller virkelig fremragende! Kroos, Casemiro og Modric-trioen spiller på sit højeste. Så let som ingenting ligner Barcelona en flok statister.
Cristiano skylder dog mindst en kasse.

I øvrigt var vi vist mange, der betvivlede på hvilket niveau - især tændingsmæssigt - kampen ville blive spillet, men dette er et af de mest overtændte Clasicos, jeg kan huske. I hvert fald siden Mourinho-tiden, men modsat dengang er det især Barcelona, som spiller svinsk. Bale skal dog nok ikke lave frygtelig mange forseelser, før han bliver udvist.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved slb1995.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 2 måneder siden #29 af El Siete
Meget præcist af Grønkjær. Bale er jo et fremmedlegeme på det hold og er slet ikke med i dag.
Det virker som om han mentalt er tjekket ud af truppen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 2 måneder siden #30 af Daniel
Jeg er ikke så nervøs for Ronaldos vrid, om end det så skidt ud til en start. Han kender om nogen sin krop, hvorfor jeg er sikker på, at han spiller videre, hvis han har en OK følelse i anklen, ligesom jeg er sikker på, at han lader sig udskift i modsat tilfælde.

Bale bliver nok ikke skiftet ud pt., da vi har en unik mulighed for virkelig at straffe Barcelona i omstillingsfasen i anden halvleg - Asensio er dog heller ikke dårlig til den del af spillet.

Vi står med fine muligheder for tre point, hvis vi kan holde os fra dumheder selv.

8 år 2 måneder siden #31 af Fondo_Sur

madrid2000 skrev: Jeg håber vi spiller sådan i finalen mod Liverpool. Tror de dør af chok, hvis dette Madrid møder op til finalen.

Så skal vi spille med BBC igen. Er det netop ikke med denne opstilling, hvor de spiller så godt med bolden. Det har nok noget at gøre med de høje fløje.

8 år 2 måneder siden #32 af Madrid777
Jeg hader reklamer! de er godt nok irriterende!!

8 år 2 måneder siden #33 af Daniel

Madrid777 skrev: Jeg hader reklamer! de er godt nok irriterende!!

Også mere irriterende end de gøglere i studiet?

8 år 2 måneder siden #34 af Mathiaseefsen
Hvis asensio kommer ind tror jeg vi har det perfekte hold. Lucas kunne også være en stærk afløser af Bale.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

8 år 2 måneder siden #35 af Madrid777

Daniel skrev:

Madrid777 skrev: Jeg hader reklamer! de er godt nok irriterende!!

Også mere irriterende end de gøglere i studiet?

Grønkjær er den mest fornuftige, men ja de andre er godt nok nogle klumpedumper. Det værste er nok bettingreklamerne - de er overalt!

8 år 2 måneder siden #36 af Elto92
Jeg synes egentligt at Bale gør det okay. Måske er han ikke så iøjenfaldende offensivt, men defensivt rykker han jo ned som en slags højre back og Nacho får så lov til at agre som en ekstra CB. Jeg synes det har været fantastisk, da det jo er sådan Barcelona vil spille.. ind i midten til Messi som så sender Alba afsted. Der kommer ellers intet fra deres højre side selvom de gerne vil udnytte at Marcelo er så offensiv anlagt

Leveret af Kunena Forum