Truppen mod Barcelona, LaLiga, 36. spillerunde

8 år 2 måneder siden #13 af Doc.juego

slb1995 skrev: Keylor; Nacho, Varane, Ramos, Marcelo; Modric, Casemiro, Kroos; Bale, Benzema y Cristiano.

BBC-trioen vender tilbage ... Ellers kunne det næppe blive stærkere på dagen. Jeg er spændt på at se hvilken intensitet og ærgerrighed, spillerne kommer til kampen med.

Smart nok, fra en "kontor perspektiv" han stiller med BBC i en stor kamp på papiret, men som reelt ikke er vigtig.

På den måde kan man stadig argumentere for at Bale er vigtig, og til sommer tage stilling til om man vil sælge eller sige at han er en vigtig spiller og beholde ham..
Om det er den bedste opstilling til selve kampen, det ved jeg ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #14 af Elto92
Det der vrid Ronaldo laver.... farvel til finalen. Det der er en skade på mindst en måned

8 år 2 måneder siden #15 af Mathiaseefsen
Jeg synes vi spiller godt for en gangs skyld. Vi spiller ud af presset og utrolige stærke på kontra og overtalsmuligheder. Måske vil asensio gøre lidt mere ondt end bale. Kunne godt se den udskiftning komme

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Mathiaseefsen.

8 år 2 måneder siden #16 af Daniel
Vi er Barcelona ganske overlegne i dag. Nu skal den her køres hjem med S. Roberto tidligt i bad. Fremragende kamp af gutterne taktisk so far.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, slb1995

8 år 2 måneder siden #17 af Real Madrid
Vanvittig dramatisk 1. halvleg. Lige en tand for overtændte, særligt Barca. Ronaldo burde have scoret et par stykker, han er involveret i alt i det offensive i aften. Vi skal vinde den her kamp, kom så!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 2 måneder siden #18 af Real HWL

Elto92 skrev: Det der vrid Ronaldo laver.... farvel til finalen. Det der er en skade på mindst en måned

Han spiller da videre?

8 år 2 måneder siden #19 af Madrid777

Daniel skrev: Vi er Barcelona ganske overlegne i dag. Nu skal den her køres hjem med S. Roberto tidligt i bad. Fremragende kamp af gutterne taktisk so far.

Det er en fornøjelse at se dem spille så nemt ud af presset. Smukt!

8 år 2 måneder siden #20 af Steen
Enig, drengene spiller fantastisk. Jeg synes dog, at Ronaldo bør udskiftes. Der er ingen grund til at tage chancer med den slags.

8 år 2 måneder siden #21 af -#7-
Barcelona reduceret til ti mand i løbet af kampen. Real Madrid med ti mand fra startfløjtet.

Få nu Bale ud af den her kamp, og ud af Madrid.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

8 år 2 måneder siden #22 af ChrillRM14
Jo, det er jo en 'ligegyldig' El Clasico, men for filan, vi spiller godt!

Fra målet til minut 35. spiller vi det bedste fodbold i 2018! Defensivt rimelig solidt, koncentreret, stærke præstationer fra Modric og Kroos og en offensiv, der langt overstråler Barcas lige nu.
Liverpool kommer jo ikke til at følge med, når vi rammer koncentrationen på det her niveau.

Men er du gal, hvor er de overtændte... Sindssyge sidste 5 minutter... Og lad os være ærlige, Bale skulle være smidt ud.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 2 måneder siden #23 af nono
De spiller godt, Bale har dog ikke sat en fod rigtig hele kampen. Det må være det endelige farvel vi er vidne til.

Vanvittigt at Roberto slår Marcelo i ansigtet med knyttet næve - det bør kaste en LANG karantæne af sig!
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 2 måneder siden #24 af Doc.juego

Mathiaseefsen skrev: Jeg synes vi spiller godt for en gangs skyld. Vi spiller ud af presset og utrolige stærke på kontra og overtalsmuligheder. Måske vil asensio gøre lidt mere ondt end bale. Kunne godt se den udskiftning komme

Meget enig, vi spiller en fin kamp.
Men hold da op for en beskidt kamp? Jeg synes begge hold har nogle grimme ting, men jeg synes klart at Barca kommer ned flere stemplinger, eftertacklinger etc. Hvad fanden er der dog sket på den bane ? Især med Suarez og Messi, deres tacklinger var helt væk, men også i starten med en stempling på casemiro.
Dommeren kommer nemt til at miste grebet med kampen, men det var nu korrekt at vise sergi Roberto ud.. der er sku ondt blod mellem spillerne

Leveret af Kunena Forum