Truppen mod Barcelona, LaLiga, 36. spillerunde

8 år 2 måneder siden #85 af Kimbo
I øvrigt vanvittigt at en komplet ligegyldig kamp hidser spillerne så meget op, der var virkeligt ondt blod fra start.
Men nå, er allerede faldet ned og er blevet lidt indifferent omkring resultatet.
Barca vandt the double, Messi den gyldne støvle, vi vinder CL og Ronaldo bliver, som vanligt, topscorer.
En underlig sæson hvor verdens 2 bedste hold vel egentligt ikke har spillet synderligt god bold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #86 af Kingkongkong

Syntes nu man meget tydeligt kan se at der ikke er nogen offside i situation og altså mål til Barcelona.

8 år 2 måneder siden #87 af Fondo_Sur
Der er offside på Rakitic. Altså offside i situationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 2 måneder siden #88 af Fondo_Sur
Denne kamp var en kæmpe skam. Suarez burde få en eller anden form for karantæne. Så usympatisk en idiot bør man ikke kunne være. Den måde han to gange legede skadet i slutningen af kampen var ubeskriveligt for mig.

8 år 2 måneder siden #89 af Mathiaseefsen

Fondo_Sur skrev: Denne kamp var en kæmpe skam. Suarez burde få en eller anden form for karantæne. Så usympatisk en idiot bør man ikke kunne være. Den måde han to gange legede skadet i slutningen af kampen var ubeskriveligt for mig.

Og så bliver de sure over, at vi ikke spiller fairplay. Synes det er en god beslutning af Ramos.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

8 år 2 måneder siden #90 af nono
Hvordan kan boldbesiddelse blive gjort op til 50-50? Synes Real sad på ALT. Det kan godt være at dommeren ikke var betalt, men nogen synes åbenbart at det hang dårligt sammen med selvforståelsen at Real på nou camp sad på 70% af spillet... Undrer mig.

8 år 2 måneder siden #91 af Real HWL

nono skrev: Hvordan kan boldbesiddelse blive gjort op til 50-50? Synes Real sad på ALT. Det kan godt være at dommeren ikke var betalt, men nogen synes åbenbart at det hang dårligt sammen med selvforståelsen at Real på nou camp sad på 70% af spillet... Undrer mig.

I første halvleg havde Barca 59% af spillet. I 2. halvleg havde vi 59%. Når alt er gjort op ender den på 50/50.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Real HWL.

8 år 2 måneder siden #92 af El Siete
www.managingmadrid.com/2018/5/7/17325310...8-el-clasico-referee

En gennemgang af kendelserne fra i går.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList

8 år 2 måneder siden #93 af Elto92
Jeg er officielt stoppet med at se Elclasico. Jeg kan ikke klare at dommerne ikke kan dømme de her kampe. Jo jo, tvivlsomme kendelser er okay, men de åbenlyse der var igår... irritere mig stadig dagen derpå. Jo, Bale skulle havde haft rødt, men vi havde stadig vundet den, hvis Alba havde fået noget for kvælertaget på Modric, Varane havde fået sit klokkeklare frispark og Marcelo sit straffe.

Ak ja... som en bruger skrev herinde så stod det vel i stjernerne at Barcelona skulle løbe hjem med den irriterende rekord..
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 2 måneder siden #94 af Khasama77
Det er ikke første gang at Hernandez Hernandez har dømt en forfærdelig kamp (dømte en ringe El Clasico sidste år eksempelvis). Ham skal vi tage i agt for hvis han dømmer disse kampe, er der ikke andet at gøre end at forvente at få nægtet klokkeklare forseelser.

Med hensyn til det spillemæssige, er det simpelthen en fryd at se vores midtbane fuldstændig udspille deres. Det må gøre helt og aldeles ondt på Barca at se. Vi kunne ikke nå dem til sokkeholderne, da de havde Xavi/Iniesta duoen, men nu spiller vi nærmest deres midtbane ud af banen. Barca var nødsaget til at droppe ideen med at presse højt, da vi simpelthen bare spillede os ud af presset. Vores afslutninger var derimod ringe på den sidste tredjedel. Asensio skulle have splllet bolden tidligere i nogle situationer, i stedet for at køre selv. Ellers en fin præstation.

Et kort spørgsmål: Hvorfor præsterer vi bedre på udebane end hjemmebane i Clasicos?
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Khasama77.

8 år 2 måneder siden #95 af slb1995

Khasama77 skrev: Det er ikke første gang at Hernandez Hernandez har dømt en forfærdelig kamp (dømte en ringe El Clasico sidste år eksempelvis). Ham skal vi tage i agt for hvis han dømmer disse kampe, er der ikke andet at gøre end at forvente at få nægtet klokkeklare forseelser.

Med hensyn til det spillemæssige, er det simpelthen en fryd at se vores midtbane fuldstændig udspille deres. Det må gøre helt og aldeles ondt på Barca at se. Vi kunne ikke nå dem til sokkeholderne, da de havde Xavi/Iniesta duoen, men nu spiller vi nærmest deres midtbane ud af banen. Barca var nødsaget til at droppe ideen med at presse højt, da vi simpelthen bare spillede os ud af presset. Vores afslutninger var derimod ringe på den sidste tredjedel. Asensio skulle have splllet bolden tidligere i nogle situationer, i stedet for at køre selv. Ellers en fin præstation.

Et kort spørgsmål: Hvorfor præsterer vi bedre på udebane end hjemmebane i Clasicos?

Jeg husker, at det samme emne var oppe at vende for år tilbage, fordi Real Madrid altid var bedre på Camp Nou og oftere hentede point/sejre der. Dengang mindes jeg, at man troede, det hang sammen med, at Madrid kunne spille mere frit og med mindre pres fra det kræsne hjemmepublikum, hvor man på Camp Nou ikke led under samme pres (ikke direkte fra lægterne i hvert fald).

I dag tror jeg, at det hænger sammen med Zidanes meget pragmatisk tilgang, og at han godt kan lide en eller anden underdog-position, der tillader ham kunne spille mere direkte og mere kontrabaseret, som vi så det i aftes, i særdeleshed i første halvleg.

8 år 2 måneder siden #96 af Jonas
Jeg har ikke erfaring med at smide links ind, så jeg beklager hvis det bliver noget hø.

Link

Nu er videomaterialet ikke til at dømme noget ud fra, men hvis der er sandhed i at dommeren blev informeret af 4. dommeren om Suarez’ frispark på Varane i gerningsøjeblikket, så er det vel passende at stille spørgsmål ved hvorfor han valgte ikke at dømme frispark. Det lugter af en kuffert med penge
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum