Truppen mod Barcelona, LaLiga, 36. spillerunde

8 år 2 måneder siden #61 af Daniel

Brylle skrev:

elle44 skrev: Ja der var tydeligt straffe. Men hvorfor spiller Asensio ikke videre?

Den er vel så tydelig at han ikke kan få sig selv til at tro andet end at fløjten nok skal lyde... Med lidt mere rutine ville han vide, at dommere er dumme.

Ja, der har han ikke mødt Barcelona nok gange endnu...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #62 af nono
Nu stiller dommeren sig også i vejen for spillet.. det er jo komisk.

8 år 2 måneder siden #63 af Daniel
Suarez er da bare jordens klammeste fodboldspiller. Hold kæft et vammelt stykke mandfolk Barcelona har til at kaste sig rundt på banen i ren tuderi/filmeri.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Jonas, MadridistaPorVida, El Siete, AmorMadrid, doven

8 år 2 måneder siden #64 af Chamartin

Daniel skrev: Suarez er da bare jordens klammeste fodboldspiller. Hold kæft et vammelt stykke mandfolk Barcelona har til at kaste sig rundt på banen i ren tuderi/filmeri.

Alba mere end matcher ham

8 år 2 måneder siden #65 af Daniel
Jeg er ikke tilfreds, selvom det var en gratis kamp. Vi skulle have vundet ret sikkert.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 2 måneder siden #66 af -#7-

Daniel skrev: Jeg er ikke tilfreds, selvom det var en gratis kamp. Vi skulle have vundet ret sikkert.

Vi kan sætte et flueben i den moralske sejrs kolonne, selvom det ikke giver point. Hele verden så idag hvordan Real Madrid blev åbenlyst snydt af dommeren, to gange endda.

DC19

8 år 2 måneder siden #67 af Real HWL
Når Messi stopper så er Barca et ret ordinært hold.

8 år 2 måneder siden #68 af ChrillRM14
Det står godt nok skrevet i stjernerne, at Barca skal have den rekord :D de var det andet bedste hold i dag, og kendelserne var deres redning... irriterende..

@Daniel
Fodbold er virkelig en marginalsport. Idag var marginalerne der ikke. Det var grunden til remiset. Jeg synes helt klart også, at der kan sættes flueben mange steder.

Jeg er sgu fortrøstningsfuld frem mod Liverpool. Mange af spillerne fik vasket det jammerlige spil af fra kampene mod Bayern. Tempoet i første halvleg kan Liverpool ikke følge med på, uanset hvor meget tysk peptalk, de får af Klopp. Eneste minus er, hvor ideforladt det af og tip kan blive. Linjen mellem topniveauet og så det der indlægsliderlige spil er ret så tynd...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 2 måneder siden #69 af slb1995
Det er vanvittigt irriterende, at denne kamp ikke udmønter sig i en sikker sejr, men det kan vi, som ofte før i Clasicos, klandre dommerfejl ... Dog forfærdelige tyve minutter af starten på anden halvleg, hvor det eneste, der kommer offensivt fra Real Madrid, er et egotrip af Asensio.

8 år 2 måneder siden #70 af Fondo_Sur
Barca er så pinlige det er vanvittigt. De sørgede godt for at der ikke blev spillet fodbold i 2. halvleg. Real Madrid var det største hold her, ingen tvivl. Så er jeg ellers ligeglad hvad samvittighedsløse mennesker har at sige.

Suarez er ikke et menneske.

Angående deres "rekord" er den heller ikke vildere end at et andet Real Madrid hold også kan få den i en nær fremtid.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 2 måneder siden #71 af Mathiaseefsen
Jeg synes også Barca spillerne er nogle ulækre nogle især suarez. Og så også dommeren, han var skandaløs. Barca fans der siger Perez har købt dommeren har en IQ på 10 når dommeren er så mega Barca fan. Undskyld mit sprog

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Mathiaseefsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

8 år 2 måneder siden #72 af Doc.juego
Alt andet end en sejer må anses som en fiasko.. især efter 1. Halvleg...

Alt i alt en "kæmpe" fiasko. (Med tanke på de forhold der var)
Jo Barca havde marginaler i form af et straffe der skulle have været dømt, og et mål der skulle have været annulleret.
Men det er nu real egen skyld at vi ikke vinder. Vi spiller rigtig flot i 1.
I 2. Halvleg Er vi en mand i overtal, men Varane giver Suarez muligheden for at sætte Messi fri..det giver Barca hele troen på kampen og giver dem medvind.. en amatør præstation desværre.
Desuden kan det ikke være rigtig at fx modric og Kroos kun har 1 god halvleg i sig.. jeg ved godt Modric er 30+ men han er blevet sparret rigeligt de sidste mange kampe, og skal formentlig ikke spille den næste.. der skal være mere i ham!

Mine tanker er at real havde alle muligheder for at genvinde æren, bryde barcas ubesejrede stime - hvis ikke real kan gøre det med en mand i overalt, hvordan skal man så kunne forvente at er andet hold kan ? Den lægger hos konge klubben og vi kunne ikke magte det.

Desuden en pinlig defensiv indsats, især Ramos var jeg skuffet over.

Og jo, Barca spillede grimt, og dommeren dømte nogle ting mod Real, men det er ikke dommerens skyld at vi ikke tager sejren i dag, det er spillernes egen skyld. . 2. Halvleg er simpelthen for slap.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Doc.juego.

Leveret af Kunena Forum