Truppen mod Barcelona, LaLiga, 36. spillerunde
Brylle skrev:
Den er vel så tydelig at han ikke kan få sig selv til at tro andet end at fløjten nok skal lyde... Med lidt mere rutine ville han vide, at dommere er dumme.elle44 skrev: Ja der var tydeligt straffe. Men hvorfor spiller Asensio ikke videre?
Ja, der har han ikke mødt Barcelona nok gange endnu...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Suarez er da bare jordens klammeste fodboldspiller. Hold kæft et vammelt stykke mandfolk Barcelona har til at kaste sig rundt på banen i ren tuderi/filmeri.
Alba mere end matcher ham
Daniel skrev: Jeg er ikke tilfreds, selvom det var en gratis kamp. Vi skulle have vundet ret sikkert.
Vi kan sætte et flueben i den moralske sejrs kolonne, selvom det ikke giver point. Hele verden så idag hvordan Real Madrid blev åbenlyst snydt af dommeren, to gange endda.
DC19
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
@Daniel
Fodbold er virkelig en marginalsport. Idag var marginalerne der ikke. Det var grunden til remiset. Jeg synes helt klart også, at der kan sættes flueben mange steder.
Jeg er sgu fortrøstningsfuld frem mod Liverpool. Mange af spillerne fik vasket det jammerlige spil af fra kampene mod Bayern. Tempoet i første halvleg kan Liverpool ikke følge med på, uanset hvor meget tysk peptalk, de får af Klopp. Eneste minus er, hvor ideforladt det af og tip kan blive. Linjen mellem topniveauet og så det der indlægsliderlige spil er ret så tynd...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Suarez er ikke et menneske.
Angående deres "rekord" er den heller ikke vildere end at et andet Real Madrid hold også kan få den i en nær fremtid.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Alt i alt en "kæmpe" fiasko. (Med tanke på de forhold der var)
Jo Barca havde marginaler i form af et straffe der skulle have været dømt, og et mål der skulle have været annulleret.
Men det er nu real egen skyld at vi ikke vinder. Vi spiller rigtig flot i 1.
I 2. Halvleg Er vi en mand i overtal, men Varane giver Suarez muligheden for at sætte Messi fri..det giver Barca hele troen på kampen og giver dem medvind.. en amatør præstation desværre.
Desuden kan det ikke være rigtig at fx modric og Kroos kun har 1 god halvleg i sig.. jeg ved godt Modric er 30+ men han er blevet sparret rigeligt de sidste mange kampe, og skal formentlig ikke spille den næste.. der skal være mere i ham!
Mine tanker er at real havde alle muligheder for at genvinde æren, bryde barcas ubesejrede stime - hvis ikke real kan gøre det med en mand i overalt, hvordan skal man så kunne forvente at er andet hold kan ? Den lægger hos konge klubben og vi kunne ikke magte det.
Desuden en pinlig defensiv indsats, især Ramos var jeg skuffet over.
Og jo, Barca spillede grimt, og dommeren dømte nogle ting mod Real, men det er ikke dommerens skyld at vi ikke tager sejren i dag, det er spillernes egen skyld. . 2. Halvleg er simpelthen for slap.