Real Madrid rystede Camp Nou

• SK_92
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #25 af SK_92
Besvaret af SK_92 på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Først og fremmest, vil jeg gerne stå ved mit kælenavn til Jordi Alba. Det var ment som et lille komisk indslag, men da jeg ved at der er Barcelona-fans herinde også, vil jeg gerne rette end undskyldning til jer, og håbe at I tager del i spøgen :)

Jeg føler lidt, at denne debat mere og mere bliver rettet mod den som skrev indlægget, fremfor hvad indlægget er om. Og det er ikke i orden.. Vi skal ikke angribe budbringeren, og som nævnt i et af de tidligere indlæg, så bliver blikket også rettet indad. Derfor forstår jeg ærlig talt ikke, at vi kan blive ved med at rette vores blikke på dette emne.

Så længe at den satiriske og humoristiske del bliver bevaret samt anstændighed, så kan det da være ligegyldigt om Jordi er Jessica, og om Özil er Nemo grundet sine øjne. Vi har alle lidt humor i os, og det skal vi da have brugt, ikke sandt?

PS: Ja, Jessica Alba er en pæn pige xD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• SK_92
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #26 af SK_92
Besvaret af SK_92 på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Først og fremmest, vil jeg gerne stå ved mit kælenavn til Jordi Alba. Det var ment som et lille komisk indslag, men da jeg ved at der er Barcelona-fans herinde også, vil jeg gerne rette end undskyldning til jer, og håbe at I tager del i spøgen :)

Jeg føler lidt, at denne debat mere og mere bliver rettet mod den som skrev indlægget, fremfor hvad indlægget er om. Og det er ikke i orden.. Vi skal ikke angribe budbringeren, og som nævnt i et af de tidligere indlæg, så bliver blikket også rettet indad. Derfor forstår jeg ærlig talt ikke, at vi kan blive ved med at rette vores blikke på dette emne.

Så længe at den satiriske og humoristiske del bliver bevaret samt anstændighed, så kan det da være ligegyldigt om Jordi er Jessica, og om Özil er Nemo grundet sine øjne. Vi har alle lidt humor i os, og det skal vi da have brugt, ikke sandt?

PS: Ja, Jessica Alba er en pæn pige xD

13 år 5 måneder siden #27 af raul7=kongen

Jaken skrev: @Dios

Jeg er så umådelig træt af den evindelige reaktion på enhver form for kritik:

Dios skrev: Ellers skal man bare gå ind på alle andre sider, og læse referatet.

Er det virkelig den eneste løsning?

En dårlig opførsel skal naturligvis ikke omtales som god opførsel. Den skal bare beskrives i et referat, ikke andet. Ingen vurdering er nødvendig. Ja, inde på andre hjemmesider er det måske værre, men gør det det så også acceptabelt? Som tidligere nævnt, burde vi opføre os bedre end det og sætte et eksempel for dem at følge.

@raul7=kongen

Jeg kan muligvis få Storken til at skrive et hvis Spiderman citat der ville passe fint ind her. Hvorfor skal ansvaret altid smides væk ved enhver kritik? Det er underordnet om den er privatejet eller ej, det er nu tilfældet at mange følger hjemmesiden og derfor har siden også et hvis ansvar.
Spillernes opførsel skal aldrig hænges ud i et referat på den måde, det skal i stedet komme til udtryk i et indlæg eller et Madridista.dk mener. Det er ikke et spørgsmål om deres opførsel var ynkelig eller ej, det er et spørgsmål om definitionen på et referat.

@Alle

Det er nu heller ikke fordi dette referat hverken er det værste eller det første tilfælde. Jeg husker op til flere gange, hvor nogle har kritiseret manglen på sagligheden i enkelte referater.
I mine øjne er et referat forbeholdt hændelserne i en fodboldkamp, og ikke egnet til en sammenligning mellem Paradise Hotel og diverse fodboldspillere. I et referat skal situationerne ikke vurderes af skribenten, de skal bare udlægges for resten af læserne, så de ved hvordan kampen forløb.

Mit indlæg var heller ikke udelukkende baseret på denne artikel, men også et forsøg på at gøre folk/de ansvarlige opmærksom på tonen i visse artikler.

Sevfølgelig må det ikke være en undskyldning at siden ikke er officiel, men det blev nævnt i tidligere kritiske indlæg, at Madridista.dk er udgangspunkt for en officiel holdning. Det er direkte forkert, derfor var det nødvendigt at understrege det.

Jeg synes bestemt også man skal overveje subjektive kommentarer i nyheder og referater, hver gang jeg skriver for siden overvejer jeg det også, men jeg synes det er vigtigt der er plads til det. Der skal være plads til at være kritisk, særligt overfor idioti, og ethvert intelligent individ kan trods alt se, at Albas handlinger var idiotiske.

13 år 5 måneder siden #28 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Real Madrid rystede Camp Nou

raul7=kongen skrev:

Holm90 skrev: . Men når det gælder et offentligt site, er det da en nødvendighed med en vis tone. .

To hurtige.

1. Madridista.dk er ikke officiel på nogen som helst måde.

.

Hvor kan du se jeg omtaler siden som officiel? Har du taget fejl af offentlig, måske?
Hvis du derimod blot mener, at så lange den er privat ejet, kan skribenter skriver som det passer dem. Har du fuldstændig ret.
De kan skrive nøjagtig som de, og åbenbart også du selv, vil. Men jeg mener, sammen med en del andre brugere af Madridista, at et indlæg som dette, forringer kvaliteten af hjemmesiden, som ellers er yderst fremragende. Man kan næsten ikke skelne mellem "referatet" og et indlæg på bold.dk, hvor både Real og Barca fans er sindssygt trættende at høre på.

Men jeg kan se du er ude på at forsvare en "kollegas" indlæg. Forståeligt nok. Men det gør bare, at vi aldrig kan blive enige. Så hvorfor egentlig besvære sig?

13 år 5 måneder siden #29 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Jaken skrev:

Er det virkelig den eneste løsning?

En dårlig opførsel skal naturligvis ikke omtales som god opførsel. Den skal bare beskrives i et referat, ikke andet. Ingen vurdering er nødvendig. Ja, inde på andre hjemmesider er det måske værre, men gør det det så også acceptabelt? Som tidligere nævnt, burde vi opføre os bedre end det og sætte et eksempel for dem at følge.

Man kan bare ikke gøre alle tilfredse. Jeg vil stadig tro, at flertallet herinde synes det er helt passende der bliver skrevet som der gør. Vi er trods alt på et Real Madrid forum, så hvis der ikke skulle være plads til det herinde, hvor så?. Om det skulle være skrevet i et referat, et indlæg eller Madridista mener, er jeg faktisk lidt ligeglad med.

Vi alle er forskellige, og det skal der også være plads til. Men jeg tror simpelthen ikke på der bliver skrevet anderledes, fordi 2-3 brugere er utilfredse med retorikken :).

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dahl, Real HWL

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #30 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Jaken skrev: Jeg kan muligvis få Storken til at skrive et hvis Spiderman citat der ville passe fint ind her.

Utroligt du kan huske det :)

*On-Topic*

Denne side er lavet af madridistas for madridistas. Man skal selvfølgelig forvente en del subjektivitet i artiklerne. Denne subjektivitet burde dog komme til udtryk i en ordentlig tone.

Når kampreferatet nedgør Pique med sammenligninger til en flæbende Paradise deltager, så er det ikke en ordentlig tone.

Hvis madridista.dk ønsker at opfattes seriøst, så skal de fremstå seriøse.

13 år 5 måneder siden #31 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Real Madrid rystede Camp Nou
@ Jaken, Holm90 og Madridista hasta la muerte

Jeg er rystet over jeres indlæg. Fint hvis i ikke har behov for at nedegøre vores værste rivaler. Men i må have forståelsen for at man kan være fans på forskellige niveauer. Der er nogen af os der har en masse følelser indblandet. Og de følelser bryder blandt andet ud når man får den største sejr på "Camp Ronaldo" i de sidste mange år. Siden Hykleren overtog Barca i 2008, har det ikke lige frem været en dans på roser at være Real fan. Vi har vel tabt noget der ligner 8-10 El Clásico i perioden 08-12. Og med nederlag på 2-6 og 5-0, så har man selv skulle lægge øre og øjne til en del hån.

At i piver over så harmløst et kamp referat med lidt humor i, fatter jeg ikk en skid af. Jeg vil ikke engang kalde det en hån at sammenligne en Barca spiller med en paradise hotel deltager. Det er jo bare fis og ballade. Til gengæld er det en hån mod mig som Real fan at i skal brokke jer over at man tager lidt pis på vores ærkerivaler. Og det er i den grad hån mod den skribent der efter kampen har siddet i sin glædesrus med alle sine følelser uden på tøjet og skrevet det kamp referat. Skam jer!!!!!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Real HWL.

13 år 5 måneder siden #32 af Siempre Madrid
Vi er naturligvis altid interesseret i at få at vide, når der er noget vi kan gøre bedre. Det er lige så vigtigt - måske faktisk vigtigere - som når vi får at vide, at vi gør det godt.

Det er ikke altid ensbetydende med, at vi kan (eller vil) gøre det anderledes, men vi respekterer til fulde alles holdninger. Og Madridista.dk har altid været en side med holdninger til alt, hvad der vedrører Real Madrid og derfor bliver pennen hvæsset, når der er grund til det. Og det var der i større eller mindre grad i forhold til Piqué, Alba og Pedro, ligesom der tidligere har været det i forhold til Mourinho, Ramos, Marcelo, Higuaín, Di María etc., som også har fået markant kritik, når der har været grund til det. Så det går begge veje og derfor optræder vi respektfuldt over for dem, der fortjener det (Vi var først med støtte til Abidal, Tito Vilanova og Puyol), men dem, som ikke fortjener positiv omtale - hvad enten de er fra Real Madrid, Barcelona eller en helt tredie klub - er i risiko-gruppen for at få et drag over nakken.

Det mener vi er Madridista.dk´s største styrke, at vi også giver kritik i egne rækker, men det er da ikke umuligt at den ind i mellem lige får en tand for meget med tommelskruerne. Personligt synes jeg dog ikke, at dette referat går over stregen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #33 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid rystede Camp Nou
@Siempre Madrid

For mit vedkommende handler det ikke om jeres meninger, men måden I udtrykker dem på.

Man kan sagtens skrive, at Pique brokker sig over en kendelse uden at sammenligne ham med en flæbende Paradise deltager.

13 år 5 måneder siden #34 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Jamen han lignede jo en flæbende teenager!

Kunne være interessant og finde artikler fra FCbarcelona.dk efter de har vundet over real og se hvor perfekte og modne de skriver de artikler, lur mig om der ikke også er humor i de artikler. Så hop nu ned fra hesten Barca fans og se indad inden i brokker jer herinde, gælder sku også Madrid fans. Siden er ikke officiel, så der skal være plads til humor og lidt lir engang imellem.

Ellers så gå ind på bold.dk og læs referater.

13 år 5 måneder siden #35 af raul7=kongen

Holm90 skrev:

raul7=kongen skrev:

Holm90 skrev: . Men når det gælder et offentligt site, er det da en nødvendighed med en vis tone. .

To hurtige.

1. Madridista.dk er ikke officiel på nogen som helst måde.

.

Hvor kan du se jeg omtaler siden som officiel? Har du taget fejl af offentlig, måske?
Hvis du derimod blot mener, at så lange den er privat ejet, kan skribenter skriver som det passer dem. Har du fuldstændig ret.
De kan skrive nøjagtig som de, og åbenbart også du selv, vil. Men jeg mener, sammen med en del andre brugere af Madridista, at et indlæg som dette, forringer kvaliteten af hjemmesiden, som ellers er yderst fremragende. Man kan næsten ikke skelne mellem "referatet" og et indlæg på bold.dk, hvor både Real og Barca fans er sindssygt trættende at høre på.

Men jeg kan se du er ude på at forsvare en "kollegas" indlæg. Forståeligt nok. Men det gør bare, at vi aldrig kan blive enige. Så hvorfor egentlig besvære sig?

Det var så en læsefejl, min fejl.

Jeg har før kritiseret Madridista.dk - faktisk utallige gange - hvorfor jeg ikke helt kan tage det seriøst, når du smider 'kollega'-kortet. Jeg forsvarer det jeg mener skal forsvares, hvis jeg mente der var noget galt, så ville jeg bestemt ikke bruge tid på at forsvare det.

Lad os enes om at være uenige.

13 år 5 måneder siden #36 af raul7=kongen

Storken skrev: @Siempre Madrid

For mit vedkommende handler det ikke om jeres meninger, men måden I udtrykker dem på.

Man kan sagtens skrive, at Pique brokker sig over en kendelse uden at sammenligne ham med en flæbende Paradise deltager.

Så hvis den var omskrevet til:
"Efter straffesparket stillede Pique sig fuldstændig uforståeligt op og brokkede sig, selvom det på gengivelsen var åbenlyst for selv den mest blåøjede Barca-fan, at han fældede Cristiano Ronaldo."
Havde det så været okay?

Leveret af Kunena Forum