Real Madrid rystede Camp Nou
- Storken
- Gæst
-
Raúl 7 skrev:
Lige nu virker du som en flæbende Paradise deltager.
Dette er lige præcis problemet med kampreferatet. Når madridista skriver i en bestemt tone, så vil brugerne følge trop.
Forskellen er dog, at madridista.dk gør det med et glimt i øjet, hvor deres brugere gør det i foragt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Rubæk
- Gæst
-
Det er måske en lidt spøjs holdning at have på et debatforum. At der er en tråd dedikeret til ris og ros er en god indikator for at de, der driver siden er villige til at tage imod begge dele. Det skal vi nok også være glade for.Raúl 7 skrev: Alle jer der tuder, i må jo finde jer en anden side. Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet osv. Det her er en privatside, i skal sgu bare være glade for at nogen gider bruge så meget tid på at holde en hjemmeside kørende. Ellers må i jo starte jeres egen.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Nu er vi vel ikke tilbage til "Springer du ud fra bygningen, gør jeg det også". Come on! Vores moral og samvittighed omvender os, og hjælper os med at modstå de mange fristelser i hverdagen. Dem der ønsker at kommentere med "Fuck Barca" ved, hvad de har gang i, og det er ikke noget Madridista.dk har lært dem at gøre.
-Det tror jeg alle vil kunne bekræfte-
Tags:
#Moral #Ytringsfrihed
Keep up the good work og bevar den samme stil som hidtil...
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Senyera
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
CristianoRonaldo skrev: Storken:
Nu er vi vel ikke tilbage til "Springer du ud fra bygningen, gør jeg det også". Come on! Vores moral og samvittighed omvender os, og hjælper os med at modstå de mange fristelser i hverdagen. Dem der ønsker at kommentere med "Fuck Barca" ved, hvad de har gang i, og det er ikke noget Madridista.dk har lært dem at gøre.
-Det tror jeg alle vil kunne bekræfte-
Jeg er dybt uenig. Jeg mener, at man som menneske tilpasser sine præstationer efter sine omgivelser.
Hvis man sætter et fornuftigt menneske ind på henholdsvis Ekstra-Bladets nationen og videnskab.dk, så vil personen udtrykke sig i henhold til sine omgivelser. Jeg siger ikke, at personen synker ned på nationens niveau eller bliver klog nok til videnskab.dk. Min pointe er, at dette fornuftige menneske, vil føle sig overlegen på nationen, hvortil hans engagement og grundighed vil være lavere end på videnskab.dk, hvor han føler sig udfordret.
De samme mekanismer finder man herinde.
Hvis jeg følte mig intellektuelt overlegen i forhold til de resterende brugere, så ville jeg ikke dobbelt-tjekke min facts eller gøre en ekstra indsats for at fremstå velformuleret. Jeg gør disse ting, fordi jeg ved, at det er påkrævet, hvis I skal tage mig seriøst.
Hvis alle brugerne derimod skrev på baggrund af useriøse overvejelser og i talesprog, så ville jeg ikke længere dobbelt-tjekke mine facts eller gøre en indsats for at fremstå velformuleret.
Når madridista.dk eller dets brugere skriver i en bestemt tone, så vil brugerne opfange og tilpasse sig denne tone. De vil muligvis ikke formulere sig på samme måde, men de vil ikke gøre den ekstra indsats, de ellers ville have gjort.
Man kan langt hen af vejen påvirke debatten ud fra den tone man lægger for dagen. Der er en grund til, at Ekstra-Bladets "glimt-i-øjet"-artikler fremtvinger en slags debatter og videnskab.dk fremtvinger en anden.
- Raúl 7
- Gæst
-
Storken skrev:
Raúl 7 skrev:
Dette er lige præcis problemet med kampreferatet. Når madridista skriver i en bestemt tone, så vil brugerne følge trop.
Forskellen er dog, at madridista.dk gør det med et glimt i øjet, hvor deres brugere gør det i foragt.
Hold op med at tale ned til folk. Det klæder dig ikke.
Jeg forstår ikke hvorfor du går så meget op i hvad der sker herinde, jeg troede du var fan af nogle andre.
Jeg er egentlig ligeglad med om fans af Barcelona eller Frem kommenterer herinde, men når du kun er på tværs hver eneste gang du skriver noget, så bliver man lidt træt af dig.
Rubæk skrev:
Det er måske en lidt spøjs holdning at have på et debatforum. At der er en tråd dedikeret til ris og ros er en god indikator for at de, der driver siden er villige til at tage imod begge dele. Det skal vi nok også være glade for.Raúl 7 skrev: Alle jer der tuder, i må jo finde jer en anden side. Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet osv. Det her er en privatside, i skal sgu bare være glade for at nogen gider bruge så meget tid på at holde en hjemmeside kørende. Ellers må i jo starte jeres egen.
Selvfølgelig er der plads til ris og ros. Men at tro de vil køre siden anderledes fordi du synes de skal, det er lidt naivt.
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg har ikke nogen aktie i debatten, faktisk har jeg ikke deltaget i debatten om det pågældende referat. Hvis folk er utilfredse med med tonen i indholdet på siden, så vil jeg da håbe at de altid ytrer sig i stedet for bare at finde en anden side. At varen bliver leveret af andre betyder da ikke at konstruktiv kritik skal holdes for dig selv.Raúl 7 skrev:
Rubæk skrev: Det er måske en lidt spøjs holdning at have på et debatforum. At der er en tråd dedikeret til ris og ros er en god indikator for at de, der driver siden er villige til at tage imod begge dele. Det skal vi nok også være glade for.
Selvfølgelig er der plads til ris og ros. Men at tro de vil køre siden anderledes fordi du synes de skal, det er lidt naivt.
- Storken
- Gæst
-
Debatten er slut for mit vedkommende.
God weekend
Raúl 7 skrev:
Storken skrev:
Raúl 7 skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor du går så meget op i hvad der sker herinde, jeg troede du var fan af nogle andre.
Jeg er egentlig ligeglad med om fans af Barcelona eller Frem kommenterer herinde, men når du kun er på tværs hver eneste gang du skriver noget, så bliver man lidt træt af dig.
Rubæk skrev:
Jeg synes faktisk, at du opfører dig som en idiot. Så hvis man giver udtryk for utilfredshed, skal man smutte et andet sted? Hvis du ikke kan debattere eller læse lidt kritik, så synes jeg faktisk at du skal genoverveje om et forum er et sted for dig. Om Storken er Barcelona fan eller ej er sagen uvedkommende. Der burde være plads til alle, uanset tilhørsforhold.
Raúl 7 skrev:
Storken skrev:
Raúl 7 skrev:
Rubæk skrev:
Den måde Madridista.dk formulerer sig på styrer de selvfølgelig selv, men det indlæg - og den tone du kommer med - er godt nok langt ude. Jeg forudser et kort ophold for dig her, medmindre det hjælper at du forsøger med et (misguidet) forsvare af skribenten.
Storken er ikke den eneste som er på tværs, men eftersom jeg er Madridista må jeg godt?!