Real Madrid rystede Camp Nou

13 år 4 måneder siden #73 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Nu er jeg normalt kun tilskuer til debatterne herinde, men har efter at have læst denne debat, fået lyst til også at give mit besyv på tingene.

For at bekende kulør, kan jeg oplyse at jeg selvfølgelig madridista som alle jer andre. Alligevel må jeg indrømme at jeg i den grad deler Jakens synspunkter, og afskyr dette referat (og mange andre herinde fra) til skyerne. Jeg synes ikke jeg bruger for ekstreme vendinger når jeg skriver at det signalerer arrogance og ekstrem barnlighed.

Nu har jeg så læst flere af "de autoritæres" holdning til kritikken, og det er det der får mig til at reagere. Jeg har før rystet på hovedet over behandling af kritik fra "torveholderne" herinde, og synes generelt at der er en ekstremt arrogant holdning og en ala "vi-gør-hvad-vi-vil-for-vi-har-startet-det-her".

Det er groteskt at der skal snakkes om privatejet site. Jo vist er det der, og det kan også være at sitet blev oprettet i tidernes morgen som et lille projekt, men engang imellem må man tilegne sig virkeligheden. Virkeligheden er den at sitet nu har udviklet sig til at være det største site, og samtidig repræsentere de danske madridistas. Om i vil det eller ej.

Jeg kan ikke se andre grunde til at smide sådan et referat ud, end provokation. Det har intet saglighed over sig, og jeg har aldrig set lignende før. En ting er fansider der ofte grænser over i det subjektive, men at gøre det så åbenlyst som her forkasteligt.

Jeg har aldrig kunnet fordrage Barcelona fans, og har altid beskyldt dem for generelt manglende forboldviden, og har altid hængt deres fanside ud. Efter jeg læste dette referat, gik jeg dog ind og læse på deres side, og må indrømme at jeg til stor overraskelse fandt ud af at de faktisk tog nederlaget (i deres kamptråd) ekstremt sagligt og erkendte de forskellige aspekter ganske ydmygt. Dette kunne I lære noget af.

Generelt synes jeg bare det er ærgerligt det her. Når jeg diskutere med mine kammerater der er Barcelona fans og bringer Madridista.dk op, så griner de. Ikke højlydt. De griner som man griner af netop paradisedeltagerne. Et pinligt grin. For det er i sig selv pinligt at have så meget mangel på ydmyghed og subjektivitet, når man er et medie der burde kendetegnes på dette.

Desuden så overrasker det mig ikke at mange i denne tråd (og her taler jeg ikke om "redaktionen") går op i spids, og er DYBT FORAGEDE over at nogen kan kritisere noget med Real Madrid. I er også typerne der synes Mou skal fyres efter 1 nederlag og typerne der er de første til at råbe en Barcelona fan i hovedet når vi har vundet første kamp mod dem i lang tid. I lærer kunsten af at være ydmyg på de rette tidspunkter, og at have gensidig respekt som fan. Ikke sagt at jeg ikke kan juble og hovere. Det bliver bare gjort på en saglig måde.

MEN, at "redaktionen" reagerer som de gør. Det overrasker mig! Og jeg forventer da også at blive spist af med et "Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så smut" - eller "Men Alba tudede jo som en paradisedeltager". Kom nu ind i kampen. Tag et smut forbi nogle andre fanfora og læs deres referater, og lad DarioGomez stille op i Comedy Fight Club i stedet. Hvis i alligevel ønsker at bibeholde jeres komiske strategi, så vil jeg gå så langt som at sige at der burde komme noget friskt blod ind i gruppen af beslutningstagere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #74 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid rystede Camp Nou

BBB skrev:

Raúl 7 skrev:

Storken skrev:

Raúl 7 skrev:
Lige nu virker du som en flæbende Paradise deltager.

Dette er lige præcis problemet med kampreferatet. Når madridista skriver i en bestemt tone, så vil brugerne følge trop.

Forskellen er dog, at madridista.dk gør det med et glimt i øjet, hvor deres brugere gør det i foragt.

Hold op med at tale ned til folk. Det klæder dig ikke.

Jeg forstår ikke hvorfor du går så meget op i hvad der sker herinde, jeg troede du var fan af nogle andre.

Jeg er egentlig ligeglad med om fans af Barcelona eller Frem kommenterer herinde, men når du kun er på tværs hver eneste gang du skriver noget, så bliver man lidt træt af dig.

Rubæk skrev:

Raúl 7 skrev: Alle jer der tuder, i må jo finde jer en anden side. Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet osv. Det her er en privatside, i skal sgu bare være glade for at nogen gider bruge så meget tid på at holde en hjemmeside kørende. Ellers må i jo starte jeres egen.

Det er måske en lidt spøjs holdning at have på et debatforum. At der er en tråd dedikeret til ris og ros er en god indikator for at de, der driver siden er villige til at tage imod begge dele. Det skal vi nok også være glade for.

Selvfølgelig er der plads til ris og ros. Men at tro de vil køre siden anderledes fordi du synes de skal, det er lidt naivt.

Den måde Madridista.dk formulerer sig på styrer de selvfølgelig selv, men det indlæg - og den tone du kommer med - er godt nok langt ude. Jeg forudser et kort ophold for dig her, medmindre det hjælper at du forsøger med et (misguidet) forsvare af skribenten.

Storken er ikke den eneste som er på tværs, men eftersom jeg er Madridista må jeg godt?!

Det er meget sødt at du forudser et kort ophold for mig her. Jeg var en af de første der oprettede en bruger på det gamle Madridista i sin tid. Fun fact for ya'.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #75 af Raúl 7

Raul7777 skrev:

Raúl 7 skrev:

Storken skrev:

Raúl 7 skrev:

Dette er lige præcis problemet med kampreferatet. Når madridista skriver i en bestemt tone, så vil brugerne følge trop.

Forskellen er dog, at madridista.dk gør det med et glimt i øjet, hvor deres brugere gør det i foragt.

Jeg forstår ikke hvorfor du går så meget op i hvad der sker herinde, jeg troede du var fan af nogle andre.

Jeg er egentlig ligeglad med om fans af Barcelona eller Frem kommenterer herinde, men når du kun er på tværs hver eneste gang du skriver noget, så bliver man lidt træt af dig.

Rubæk skrev:

Raúl 7 skrev: Alle jer der tuder, i må jo finde jer en anden side. Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet osv. Det her er en privatside, i skal sgu bare være glade for at nogen gider bruge så meget tid på at holde en hjemmeside kørende. Ellers må i jo starte jeres egen.

Det er måske en lidt spøjs holdning at have på et debatforum. At der er en tråd dedikeret til ris og ros er en god indikator for at de, der driver siden er villige til at tage imod begge dele. Det skal vi nok også være glade for.

Selvfølgelig er der plads til ris og ros. Men at tro de vil køre siden anderledes fordi du synes de skal, det er lidt naivt.

Jeg synes faktisk, at du opfører dig som en idiot. Så hvis man giver udtryk for utilfredshed, skal man smutte et andet sted? Hvis du ikke kan debattere eller læse lidt kritik, så synes jeg faktisk at du skal genoverveje om et forum er et sted for dig. Om Storken er Barcelona fan eller ej er sagen uvedkommende. Der burde være plads til alle, uanset tilhørsforhold.

Skrev jeg netop ikke at jeg er ligeglad med om folk er fans af Barcelona eller Frem? Det eneste der irriterer mig ved den gode Storken er, at han kun er herinde for at være på tværs. Det bliver bare trættende i længden.

Hvis du ikke kan lide tonen i kampreferaterne, så må du finde en anden side. Hvor svært kan det være? Jeg kan ikke se grund til at sætte himmel og hav i bevægelse fordi et fåtal herinde ikke kan tåle humor og ironi. Jeg er da ked af hvis det lyder hårdt.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #76 af Raúl 7

Rubæk skrev:

Raúl 7 skrev:

Rubæk skrev: Det er måske en lidt spøjs holdning at have på et debatforum. At der er en tråd dedikeret til ris og ros er en god indikator for at de, der driver siden er villige til at tage imod begge dele. Det skal vi nok også være glade for.

Jeg har ikke nogen aktie i debatten, faktisk har jeg ikke deltaget i debatten om det pågældende referat. Hvis folk er utilfredse med med tonen i indholdet på siden, så vil jeg da håbe at de altid ytrer sig i stedet for bare at finde en anden side. At varen bliver leveret af andre betyder da ikke at konstruktiv kritik skal holdes for dig selv.

Konstruktiv kritik er måske ikke det udtryk jeg ville bruge om folks indlæg i denne debat ;) Folk sviner jo nærmest skribenten til og kommer med den ene beskyldning efter den anden. Pludselig skal han høre på, at det er i mod Madrids værdier og jeg ved ikke hvad. Og så er det pludselig min tone, den er gal med. Sådan er der så meget.

Undskyld hvis jeg har hevet dig ind i en debat, du ikke var en del af i øvrigt.

13 år 4 måneder siden #77 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Raúl 7 skrev: Det er meget sødt at du forudser et kort ophold for mig her. Jeg var en af de første der oprettede en bruger på det gamle Madridista i sin tid. Fun fact for ya'.

1) Så kald det en forhåbning i stedet, hvis ovenstående indlæg er standarden.

2) Dit første indlæg er for 3 uger siden, så brugeren er ny. Hvorfor du har skulle bruge en ny bruger kan jeg kun gisne om, men jeg har da en mistanke baseret på de indlæg jeg har læst.

13 år 4 måneder siden #78 af Raul7777
Besvaret af Raul7777 på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Raúl 7 skrev:

Raul7777 skrev:

Raúl 7 skrev:

Storken skrev:

Raúl 7 skrev:

Rubæk skrev:

Jeg synes faktisk, at du opfører dig som en idiot. Så hvis man giver udtryk for utilfredshed, skal man smutte et andet sted? Hvis du ikke kan debattere eller læse lidt kritik, så synes jeg faktisk at du skal genoverveje om et forum er et sted for dig. Om Storken er Barcelona fan eller ej er sagen uvedkommende. Der burde være plads til alle, uanset tilhørsforhold.

Skrev jeg netop ikke at jeg er ligeglad med om folk er fans af Barcelona eller Frem? Det eneste der irriterer mig ved den gode Storken er, at han kun er herinde for at være på tværs. Det bliver bare trættende i længden.

Hvis du ikke kan lide tonen i kampreferaterne, så må du finde en anden side. Hvor svært kan det være? Jeg kan ikke se grund til at sætte himmel og hav i bevægelse fordi et fåtal herinde ikke kan tåle humor og ironi. Jeg er da ked af hvis det lyder hårdt.

Lad mig vende den om. Hvis du er træt af Storken eller enhver anden der udtrykker ris/ros, så synes DU skal finde et andet sted.
Hvad angår at Storken er på tværs, burde du tænke lidt mere over. Kunne det tænkes, at han bare ikke har samme holdninger som dig? Det er lige netop det, der burde adskille os fra forums som fcbarcelona. Det giver en hel anden form for debat, når der er nogle
fans af andre hold.
Men helt ærligt, så synes jeg at du er på forkerte spor i livet, hvis du ikke synes folk må udtrykke deres utilfredshed
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Raul7777.

13 år 4 måneder siden #79 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Rogoshin skrev:

Sebberg skrev: Nu er jeg normalt kun tilskuer til debatterne herinde, men har efter at have læst denne debat, fået lyst til også at give mit besyv på tingene.

For at bekende kulør, kan jeg oplyse at jeg selvfølgelig madridista som alle jer andre. Alligevel må jeg indrømme at jeg i den grad deler Jakens synspunkter, og afskyr dette referat (og mange andre herinde fra) til skyerne. Jeg synes ikke jeg bruger for ekstreme vendinger når jeg skriver at det signalerer arrogance og ekstrem barnlighed.

Nu har jeg så læst flere af "de autoritæres" holdning til kritikken, og det er det der får mig til at reagere. Jeg har før rystet på hovedet over behandling af kritik fra "torveholderne" herinde, og synes generelt at der er en ekstremt arrogant holdning og en ala "vi-gør-hvad-vi-vil-for-vi-har-startet-det-her".

Det er groteskt at der skal snakkes om privatejet site. Jo vist er det der, og det kan også være at sitet blev oprettet i tidernes morgen som et lille projekt, men engang imellem må man tilegne sig virkeligheden. Virkeligheden er den at sitet nu har udviklet sig til at være det største site, og samtidig repræsentere de danske madridistas. Om i vil det eller ej.

Jeg kan ikke se andre grunde til at smide sådan et referat ud, end provokation. Det har intet saglighed over sig, og jeg har aldrig set lignende før. En ting er fansider der ofte grænser over i det subjektive, men at gøre det så åbenlyst som her forkasteligt.

Jeg har aldrig kunnet fordrage Barcelona fans, og har altid beskyldt dem for generelt manglende forboldviden, og har altid hængt deres fanside ud. Efter jeg læste dette referat, gik jeg dog ind og læse på deres side, og må indrømme at jeg til stor overraskelse fandt ud af at de faktisk tog nederlaget (i deres kamptråd) ekstremt sagligt og erkendte de forskellige aspekter ganske ydmygt. Dette kunne I lære noget af.

Generelt synes jeg bare det er ærgerligt det her. Når jeg diskutere med mine kammerater der er Barcelona fans og bringer Madridista.dk op, så griner de. Ikke højlydt. De griner som man griner af netop paradisedeltagerne. Et pinligt grin. For det er i sig selv pinligt at have så meget mangel på ydmyghed og subjektivitet, når man er et medie der burde kendetegnes på dette.

Desuden så overrasker det mig ikke at mange i denne tråd (og her taler jeg ikke om "redaktionen") går op i spids, og er DYBT FORAGEDE over at nogen kan kritisere noget med Real Madrid. I er også typerne der synes Mou skal fyres efter 1 nederlag og typerne der er de første til at råbe en Barcelona fan i hovedet når vi har vundet første kamp mod dem i lang tid. I lærer kunsten af at være ydmyg på de rette tidspunkter, og at have gensidig respekt som fan. Ikke sagt at jeg ikke kan juble og hovere. Det bliver bare gjort på en saglig måde.

MEN, at "redaktionen" reagerer som de gør. Det overrasker mig! Og jeg forventer da også at blive spist af med et "Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så smut" - eller "Men Alba tudede jo som en paradisedeltager". Kom nu ind i kampen. Tag et smut forbi nogle andre fanfora og læs deres referater, og lad DarioGomez stille op i Comedy Fight Club i stedet. Hvis i alligevel ønsker at bibeholde jeres komiske strategi, så vil jeg gå så langt som at sige at der burde komme noget friskt blod ind i gruppen af beslutningstagere.

Jeg er uenig med dette indlæg. Jeg føler at der i indlægget bliver overdrevet, som jeg har beskrevet før. Det er fint man ikke kan lide en metafor eller to, men at gøre det til et generelt seriøsitets problem kan jeg ikke forstå. Nogle gange kan subjektiviteten godt kamme lidt over, men jeg syntes generelt siden er fremragende. At jagte al denne Objektivitet ville gøre siden statisk og farveløs.

Jeg syntes ikke det er grotesk der snakkes om et privat ejet site. Er det ikke det sitet er (eller er jeg orienteret forkert). Hvem forholder sig egentlig til virkeligheden, og er virkeligheden ikke flere spektreret. Dem der ejer sitet har vel en noget anden virkelighed i forhold til det spørgsmål. Har selv været admin på et site der voksede, og der var så medlemmer der følte de pludselig skulle styre gruppen.Der skal selvfølgelig være en diskussion omkring indholdet, men i sidste ende er det dem der har startet sitet der styrer det. Det er selvfølgelig frustrerende til tider, men sådan er virkeligheden (jeg vil sige at jeg hader at bruge ordet virkeligheden, da jeg mener den ikke findes som et absolut for alle). Man

Hvis dine Barca fan venner er så usaglige som du beskriver, hvorfor er det så at du går op i om de griner af denne side? Der bliver hakket på Paradise deltager metaforen, og så bruger man den selv. Så er det som om at ydmyg og subjektiviteten pludselig er væk. Der bliver også skrevet at Barca tog nederlaget meget godt. Når Real taber, er siden her da også meget analyserende omkring dette. Det er oftest der jeg finder den ydmyghed, der hyldes sådan hos Barca fans. Jeg har ofte oplevet selvreflektion i kampreferater fra denne side.

Indlægget nævner arrogance, og ekstrem barnlighed. Måske er barnlighed en del af dette fora, jeg ejer det selv og håber aldrig at miste det totalt i ydmyghed og objektivitet. Men arrogance er noget jeg føler skribenten gør sig selv skyldig i, med den hovne måde at tage afstand på, især i det sidste afsnit. Og i sidste instans kan arrogance så dømme anden arrogance?

Jeg synes lidt du søger de sammenligninger du bringer. Det er klart at jeg bruger Paradise metaforen for at sætte tingene op mod hinanden. Det er ikke for at synke ned på skribentens niveau.

Du må meget gerne vurdere mig som arrogant. En ting du skal huske er dog at der er væsentligt forskel på at være arrogant som enkel bruger, og så som et fansite som skriver et referat der burde være objektiv til en vis grad.

13 år 4 måneder siden #80 af DarioGomez
Dejligt med lidt debat.

Jeg kan desuden berolige jer med, at jeg også skriver dagens referat, så vogt jeg for metaforer ... they're coming!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved DarioGomez.

13 år 4 måneder siden #81 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Hvis jeg har forstået det ret, så skal finalen spilles på Bernabeu.

e:
Korrekt. Fredag d. 17. maj, kl. 21.30.
sulia.com/channel/la-liga/f/5c9b40d1-c92...2dcdec687/?source=fb
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved BBB.

13 år 4 måneder siden #82 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid rystede Camp Nou

BBB skrev: Hvis jeg har forstået det ret, så skal finalen spilles på Bernabeu.

e:
Korrekt. Fredag d. 17. maj, kl. 21.30.
sulia.com/channel/la-liga/f/5c9b40d1-c92...2dcdec687/?source=fb

Finalen kan heller ikke blive huset et flottere sted. Scenariet er skrevet på forhånd - jeg glæder mig allerhelvedes meget til dén finale!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 4 måneder siden #83 af Realmadrid94
Nogle der ved om man kan købe billetter!? For så er jeg skredet! :D

Til rimelige priser.. Ikke 250€ :-(
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Realmadrid94.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #84 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Det var da heldigt, at man ikke skulle renovere stadion igen i år :)

Det undrer mig dog, at Atletico er gået med til at ligge finalen på Bernabeu. De har åbenbart opgivet at slå Real Madrid i dette årtusinde.

Leveret af Kunena Forum