Real Madrid rystede Camp Nou

13 år 4 måneder siden #49 af Realmadrid94
Haha slap nu af. Det er kun et referat. :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• sramos47
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #50 af sramos47
Besvaret af sramos47 på emne Real Madrid rystede Camp Nou
@Jaken

Det kan ikke lade sig gøre, at skrive et kampreferat blottet for subjektivitet. Fuldkommen objektivitet eksisterer kun i naturvidenskaben. Jeg vil dog mene, at forfatteren til referatet kommer meget tæt på at være objektiv.

• stefanmk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #51 af stefanmk
Besvaret af stefanmk på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Har ikke læst hele tråden igennem, men ville lige komme med mit input. Jeg er til dels enig med at man skal værne om Real Madrids værdier og holdninger som klub, men at man (i sær på en dansk fanhjemmeside) også skal kunne være i stand til at skrive en artikel med et lille blink i øjet!

Da jeg skimmede denne tråd igennem valgte jeg at gå ind på vor rivalers hjemmeside og læse det tilsvarende referat igennem, og efter dette er jeg i sandhed glad for kvaliteten af artikler vi har på denne side. Altid velformulerede artikler med en masse personlighed og for det meste også en meget objektiv holdning til tingene.

Keep up the good work!

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #52 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Hmm..

Fcbarcelona.dk har alle dage været en røvkedelig side.. Ja undskyld sproget. Den er ikke fanmateriale på samme måde. Men brugerne er lige så slemme på forummet som vi er. De spiller bare mere hellige fordi deres side er "uuuuh så objektiv".

Det er faktisk til ar brække sig over....

Jeg skal ikke gøre mig til herre over om det var over grænsen (referatet).. Men jeg morede mig da ved læsningen, så det har virket :-)

13 år 4 måneder siden #53 af Mathiaska

Spectator skrev: Hmm..

Fcbarcelona.dk har alle dage været en røvkedelig side.. Ja undskyld sproget. Den er ikke fanmateriale på samme måde. Men brugerne er lige så slemme på forummet som vi er. De spiller bare mere hellige fordi deres side er "uuuuh så objektiv".

Jeg skal ikke gøre mig til herre over om det var over grænsen (referatet).. Men jeg morede mig da ved læsningen, så det har virket :-)

At du gider læse derinde.. Men hver sin smag - al respekt for det!

Kære med-debattører, skal vi ikke lade den ligge.
Jeg synes vi har mange ting forud for kampen lørdag som er mere relevant at drøfte, fremfor et referat, som er skrevet, som er læst og som ikke bliver fjernet. Nogle af os nød det jo..

Lad os nyde vi vandt 3-1 i fuldstændig overlegen forstand og kommer med maksimal selvtillid og form til lørdag, hvor vi møder et svækket uhyrre, som vi om nogen kan gøre skade på hjemme i egen hule.. Tænk, bare TÆNK hvis Higuain får halvt så mange chancer som i 2-1 opgøret i Super Copa, og TÆNK hvis han scorer på halvdelen af de chancen han nu får - så bliver tirsdagens sejr ingenting!

God dag derude.

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #54 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Mathiaska skrev:

Spectator skrev: Hmm..

At du gider læse derinde.. Men hver sin smag - al respekt for det!

Kære med-debattører, skal vi ikke lade den ligge.
Jeg synes vi har mange ting forud for kampen lørdag som er mere relevant at drøfte, fremfor et referat, som er skrevet, som er læst og som ikke bliver fjernet. Nogle af os nød det jo..

Lad os nyde vi vandt 3-1 i fuldstændig overlegen forstand og kommer med maksimal selvtillid og form til lørdag, hvor vi møder et svækket uhyrre, som vi om nogen kan gøre skade på hjemme i egen hule.. Tænk, bare TÆNK hvis Higuain får halvt så mange chancer som i 2-1 opgøret i Super Copa, og TÆNK hvis han scorer på halvdelen af de chancen han nu får - så bliver tirsdagens sejr ingenting!

God dag derude.

Jeg skal ærlig erkende at jeg kun gør det, fordi jeg nogle gange føler mig underholdt af de mange konspirationer de har derinde. Og samtidig kan jeg godt lide at følge med i fjendens lejr.

Jeg vil dog stadigvæk mane til besindighed blandt os madridistas. Real Madrids sæson er langt fra godkendt endnu, på trods af udryddelsen tirsdags.

13 år 4 måneder siden #55 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Sæsonen er fint reddet for mig hvis vi vinder enten CDR eller CHL og gerne at Milan lige går videre:)
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

13 år 4 måneder siden #56 af NDR
Besvaret af NDR på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Det bliver spændende at se imorgen om de kan klare sig godt igen over for Barcelona. Jeg er sikker på at det bliver et brag af en kamp på hjemmebane. Uafgjort er også en mulighed, men jeg tror på at Barcelona får tur igen.
Er der nogle der ved om Messi er kommet sig igen efter at være blevet syg?
Er der nogle der ved om Benzema er ok efter at være kommet i medierne fordi han kørte lidt for stærkt for en tid siden? fordi han skulle jo også være klar nu efter lidt småskader!

13 år 4 måneder siden #57 af M_linding

NDR skrev: Er der nogle der ved om Messi er kommet sig igen efter at være blevet syg?

Du skal ikke regne med, at han overhovedet har været syg. I hvert fald ikke det, som vi andre vil kalde syg...

Han overlever nok det lille pus;)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #58 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Storken skrev:
Når kampreferatet nedgør Pique med sammenligninger til en flæbende Paradise deltager, så er det ikke en ordentlig tone.

Hvis madridista.dk ønsker at opfattes seriøst, så skal de fremstå seriøse.

Lige nu virker du som en flæbende Paradise deltager.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #59 af Raúl 7

Jaken skrev: @DarioGomez

Jeg havde lovet mig selv at stoppe med at skrive i denne tråd, men nu prøver jeg igen.

Du har også ret i alt hvad du har skrevet. Ingen føler sig stødt. Problemet er: Subjektive vurderinger hører ingen steder hjemme i et referat. Et referat skal udelukkende indeholde en nøgtern beskrivelse af en kamps forløb. Det er kun det kritikken er baseret på.

EDIT: @Realmadrid94 - Den er blevet trukket så langt ud nu, at det nærmest er blevet en principsag :P

EDIT: @sramos47 - Skribenten skal ikke vurdere situationerne, om et frispark var korrekt eller ej, om en spiller filmede eller ej, er altsammen underordnet.

Objektivitet? Det her er en FANside. Ikke Reuters.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #60 af Raúl 7
Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at deltage, men nu bliver det til et tredje (og sidste indlæg) også.

Selvfølgelig nytter det ikke noget at et kampreferat ikke giver et nogenlunde korrekt indtryk af, hvordan en kamp er forløbet. Men det er jo ikke tilfældet her. Det er et fint referat. Madridista.dk har for vane at dele et par bredsider ud, hvor det hører sig til, om det er Jordi Alba eller Pepe, der har dummet sig. Sol og vind bliver delt lige, det er mit indtryk hvertfald.

Alle jer der tuder, i må jo finde jer en anden side. Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet osv. Det her er en privatside, i skal sgu bare være glade for at nogen gider bruge så meget tid på at holde en hjemmeside kørende. Ellers må i jo starte jeres egen.

Og alt det der med at det ikke er Madrid's værdier værdige at man håner nogle modstandere. Helt ærligt, det er den dårligste undskyldning jeg længe har hørt. Det ville være et problem hvis den officielle hjemmeside gjorde det. Fordi Santiago Bernabeu indførte nogle retningslinier for tusind år siden, så må en dansk fanside ikke fyre et par sjove bemærkninger af? Slap nu af.

:)

Leveret af Kunena Forum