Optakt: Girona-Real Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Hala
zizou21 skrev: Wow... Marcelo bliver virkelig udstillet idag.
De løber lige forbi ham, som var det gode gamle Danilo derude på den anden kant..
Efter så mange år med så mange indlæg, så skulle man tro at Carvajal og Marcelo var blevet rigtigt gode til netop det, men nej.
Suk..
DC19
Higuain99 skrev: Vi bliver simpelthen spillet ud af banen af Girona ...
Ja prøv lige at hør det.... Jeg siger ikke vi taber kampen. Og jeg siger på ingen måde at jeg savner Ronaldo for jeg var/er i den grad for salget af portugiseren. Men vi som fans skal til at vende os til, at når og hvis vi kommer bagud i kampe, så kan vi ikke længere hænge hatten på at Ronaldo redder os. Vi skal derimod tro på holdet som en enhed, for os ud af krisen. Det er der intet i vejen med, men jeg personligt skal lige vende mig til at comebackede ikke skal komme fra en man men Xfactor men istedet fra vores hold. Giver det mening?
Før i tiden kunne alt nå at ske endnu selvom vi kom bag ud i starten af kampen. Fordi vi havde Ronaldo. Den følelse skal genfindes på ny, kan jeg mærke, og denne gang med holdet som centrum:) Det blev lidt langhåret.
Jeg er her stadig XOXO
- Vi spiller rodet og det virker som om halvdelen af holdet ikke har teknikken til den fodbold som Lopetegui forsøger at implementere.
- Defensivt sejler vi med en alt for offensiv bagkæde der står utrolig højt fremme på banen. Det kan godt være at vi bliver glade for det høje presspil med tiden, men lige nu er det en hæmsko. For nemt at spille den dybt ned af flankerne hvor Carvajal og Marcelo ikke er.
- Casmiro fylder desuden slet ikke nok, kan ikke helt sætte min finger på hvad Lopetegui gør anerledes med ham, men han er forsvundet fuldstændig.
- Isco er dygtig teknisk, men taktisk kan han jo ikke placere sig på en fodboldbane. Manden står han stort set hele tiden i vejen for sine medspillere.
- Kroos og Asensio forsøger, men resten af holdet virker ideforladte... Der mangler noget individuel flair og kreativitet.
- Det er deprimerende at Ramos og Marcelo er vores mest mål-søgende spillere.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Valencia tabte i dag og Villarreal/Sevilla taber også point i dag(de spiller mod hinanden).