Optakt: Girona-Real Madrid

7 år 9 måneder siden #25 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Raul7-2880 skrev: Rooolig nu drenge!
Valencia tabte i dag og Villarreal/Sevilla taber også point i dag(de spiller mod hinanden).

Lige præcis! De er trods alt dét, som succeskriteriet må være i år. At holde Valencia bag os XD

EDIT: Rigtig fin offensiv aktion op til straffet. Masser af fart og hurtige hårde afleveringer.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #26 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Valencia tabte i dag og Villarreal/Sevilla taber også point i dag(de spiller mod hinanden).

Så vi skal tænke på Valencia, Sevilla og Villarreal?! :d
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Hansen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #27 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Holy shit en bold fra Bale ind til Isco! Ærgerligt at han har så svært ved at sætte boldene ind, men godt løb af ham. Jeg synes dog virkelig ikke, at Isco bidrager med nok når han har bolden.

7 år 9 måneder siden #28 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Hold fast et tyndt straffe.

Lækkert sparket af Ramos dog, fandme en fed arrogance over hans straffespark.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 9 måneder siden #29 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Optakt: Girona-Real Madrid
.. Jeg tror der er en reel chance for at Ramos bliver vores topscorer i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, JimmyBroe, andreashn, ChrillRM14

7 år 9 måneder siden #30 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Det er ikke Real madrid værdigt at tænke sådan. Vi skal selvfølgelig vinde sikkert over Girona uanset træner, taktik, tid og sted.

Dermed ikke sagt at der bør gå panik i den. Det er som det så tit er mod de her hold i ligaen. Spillerne bliver overrasket fordi de tager for let på kampen.

Men sådan et mål af Ramos giver lidt luft. Elsker det smukke panenka mål. Tilpas arrogant og kongeligt til vores klub. Lad os så få vent denne kamp.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 9 måneder siden #31 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Girona-Real Madrid

JimmyBroe skrev:

Det er ikke Real madrid værdigt at tænke sådan. Vi skal selvfølgelig vinde sikkert over Girona uanset træner, taktik, tid og sted.

Dermed ikke sagt at der bør gå panik i den. Det er som det så tit er mod de her hold i ligaen. Spillerne bliver overrasket fordi de tager for let på kampen.

Men sådan et mål af Ramos giver lidt luft. Elsker det smukke panenka mål. Tilpas arrogant og kongeligt til vores klub. Lad os så få vent denne kamp.

Jeg trog meget af det Raul7 siger er også sarkastisk! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Raul7-2880, andreashn, ChrillRM14

7 år 9 måneder siden #32 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Synes det er tydeligt at Bale flere gange bliver frustreret over, at de ofte vælger ikke at spille ham, selvom han tager et løb, eller er i en god position... hvilket man dårligt kan bebrejde ham ! Men ironisk er det, da de farlige ting sker, når han får bolden på kanten.

7 år 9 måneder siden #33 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Optakt: Girona-Real Madrid

nono skrev: Løse betragtninger...
- Kroos og Asensio forsøger, men resten af holdet virker ideforladte...

Kroos kunne vel have forhindret målet, hvis han havde først han tilbageløb igennem. Lidt sløset

Hala

7 år 9 måneder siden #34 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Når man spiller hurtigt og i fart, så ser det jo sådan set fint ud, men der er sgu stadig langt flere spørgsmålstegn end svar :/ Nu må Lope gerne lige vise sin taktiske formåen med nogle justeringer i pausen..

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 9 måneder siden #35 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Girona-Real Madrid
I øvrigt fatter jeg ikke, hvad Lopetegui prøver på med Casemiro. Vi så det også under Zidane, hvor Casemiro fik lov til at bevæge sig frit på banen og involvere sig i spillet. Han er så god defensivt, at jeg synes, man bør begrænse ham til at agere som en form for ''mur'' foran de to CBs, uden at han skal bevæge sig længere frem. Dette synes jeg især er vigtigt, da Kroos er uduelig defensivt. Så kan man så sige, at det har givet pote, blandt andet mod Atletico i CL tilbage i 2017, men jeg synes det gør mere skade end gavn.

Særligt i en 4-2-3-1 virker han malplaceret. Jeg håber godt nok, at Lopetegui ændrer dette i pausen...
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

7 år 9 måneder siden #36 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Nu kom jeg tilfældigvis ind i kampen lige efter Girona scorede, og synes egentlig det har set ok siden da i hvert fald. De bliver kun farlige på vores fejl, og vi skaber selv en del farlige situationer.

Jeg tror og håber på at grunden til Modric, Varane og Courtois ikke spiller, er at de spillede max antal kampe under VM, og de bliver sparet. De to første er jeg næsten helt sikker på er derfor, men kan godt frygte lidt for sidstenævnte.

Leveret af Kunena Forum