Optakt: Girona-Real Madrid
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Rooolig nu drenge!
Valencia tabte i dag og Villarreal/Sevilla taber også point i dag(de spiller mod hinanden).
Lige præcis! De er trods alt dét, som succeskriteriet må være i år. At holde Valencia bag os XD
EDIT: Rigtig fin offensiv aktion op til straffet. Masser af fart og hurtige hårde afleveringer.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Valencia tabte i dag og Villarreal/Sevilla taber også point i dag(de spiller mod hinanden).
Så vi skal tænke på Valencia, Sevilla og Villarreal?! :d
- Brylle
- Gæst
-
Lækkert sparket af Ramos dog, fandme en fed arrogance over hans straffespark.
DC19
Det er ikke Real madrid værdigt at tænke sådan. Vi skal selvfølgelig vinde sikkert over Girona uanset træner, taktik, tid og sted.
Dermed ikke sagt at der bør gå panik i den. Det er som det så tit er mod de her hold i ligaen. Spillerne bliver overrasket fordi de tager for let på kampen.
Men sådan et mål af Ramos giver lidt luft. Elsker det smukke panenka mål. Tilpas arrogant og kongeligt til vores klub. Lad os så få vent denne kamp.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Det er ikke Real madrid værdigt at tænke sådan. Vi skal selvfølgelig vinde sikkert over Girona uanset træner, taktik, tid og sted.
Dermed ikke sagt at der bør gå panik i den. Det er som det så tit er mod de her hold i ligaen. Spillerne bliver overrasket fordi de tager for let på kampen.
Men sådan et mål af Ramos giver lidt luft. Elsker det smukke panenka mål. Tilpas arrogant og kongeligt til vores klub. Lad os så få vent denne kamp.
Jeg trog meget af det Raul7 siger er også sarkastisk! ;-)
nono skrev: Løse betragtninger...
- Kroos og Asensio forsøger, men resten af holdet virker ideforladte...
Kroos kunne vel have forhindret målet, hvis han havde først han tilbageløb igennem. Lidt sløset
Hala
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Særligt i en 4-2-3-1 virker han malplaceret. Jeg håber godt nok, at Lopetegui ændrer dette i pausen...
Jeg tror og håber på at grunden til Modric, Varane og Courtois ikke spiller, er at de spillede max antal kampe under VM, og de bliver sparet. De to første er jeg næsten helt sikker på er derfor, men kan godt frygte lidt for sidstenævnte.