Optakt: Girona-Real Madrid

7 år 9 måneder siden #73 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Fin kamp.
Isoleret set var 2. halvleg decideret fantastisk.

Men Girona tillader også umådeligt meget plads efter det 2. straffespark... det er altid nemmere at spille bold, når man er foran. Det er svært at gøre sig klog på Reals styrker, og hvad kan man, når man kommer bagud mod en stærk defensiv modstander. Men den tid, den sorg.

Asensio, Bale og Benz viser sådan set alle, at de pt godt kan holde Reals offensiv oppe i omdrejninger. Keylor kan få målet.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Higuain99, JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #74 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Selvom jeg ikke forstår Navas starter, må man give Navas den respekt han fortjener. Hold kæft han gør det svært at smide ham af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn

7 år 9 måneder siden #75 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Higuain99 skrev: Selvom jeg ikke forstår Navas starter, må man give Navas den respekt han fortjener. Hold kæft han gør det svært at smide ham af.

Courtois fik sit ønske opfyldt, han kom tættere på sine børn. Men fodbold kommer han ikke til at spille meget af. Man kan ikke få det hele her i livet.

7 år 9 måneder siden #76 af Francisco
Besvaret af Francisco på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Stor respekt til Navas, der har et flot topniveau. Men problemet med Navas har jo bare aldrig været manglende topniveau, men derimod et bundniveau, der er noget tvivlsomt. Vil stadig give målmandsposten til Courtois, men dog med blødende hjerte.

Real HWL skrev:

Higuain99 skrev: Selvom jeg ikke forstår Navas starter, må man give Navas den respekt han fortjener. Hold kæft han gør det svært at smide ham af.

Courtois fik sit ønske opfyldt, han kom tættere på sine børn. Men fodbold kommer han ikke til at spille meget af. Man kan ikke få det hele her i livet.

7 år 9 måneder siden #77 af Francisco
Var det bare mig, eller lignede Benzema sig selv fra Lyon-dagene? Han virker hurtig, motiveret og skarp. Fremragende i pasningsspillet i dag. Hvis han kan holde det niveau, så ser alting pludselig ikke så dystert ud.

7 år 9 måneder siden #78 af Hugonaldo
Besvaret af Hugonaldo på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Selvom jeg stadig ser Courtois som den bedre målmand, så spillede Navas sig ikke ligefrem af holdet i dag..

Med kniven for struben bliver nogle spillere åbenbart bedre. Kan vi venligst få James tilbage, så Isco viser hvad han virkelig kan ?
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Hugonaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 9 måneder siden #79 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Francisco skrev: Stor respekt til Navas, der har et flot topniveau. Men problemet med Navas har jo bare aldrig været manglende topniveau, men derimod et bundniveau, der er noget tvivlsomt. Vil stadig give målmandsposten til Courtois, men dog med blødende hjerte.

Real HWL skrev:

Vi kan hurtig blive enig om at Navas ikke spillede sig af holdet idag? Og hvis det er niveauet fremover, så er det kun en skade der kan få Courtois ind på det bur.

7 år 9 måneder siden #80 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Steen skrev:

Brylle skrev: Navas leverer endnu engang en steensikker indsats mellem stængerne ved at redde holdet når det brænder på. Jeg er spændt på at se hvad der sker fremadrettet i duellen om målmandsposten, for med det niveau Navas viser, så er det også svært at sætte ham af.

Der sker vel det, at Courtois bliver førstevalg efter landsholdspausen. Det kan Keylor Navas kun takke sig selv for, han har godt nok været ringe i både kampen mod Atletico, hvor vi lige så godt kunne have spillet uden målmand, og i dagens kamp, hvor han var på vej ud af stadionet ved det første mål, og få minutter senere var tæt på at koste endnu et mål.
Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan det skulle være spændende at følge kampen mellem de to, når vi alle kender udfaldet.

Det bliver godt nok rart, at have en målmand man endelig kan stole på!

Steen, drik noget vand.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved madrid2000.

7 år 9 måneder siden #81 af Francisco
Navas har bestemt ikke spillet sig af. Men jeg tror sgu han er lidt en 'dead man walking' uanset, hvad han gør.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Francisco.

7 år 9 måneder siden #82 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Girona-Real Madrid

JimmyBroe skrev:

Henke skrev: Var der nogen, som bare var en SMULE for hurtig med kritikken idag?

Kritikken var jo berretiget på det givne tidspunkt. Holdet spiller jo på et helt helt andet niveau nu. Hvis ikke man må ytre sin kritiske røst/evaluere undervejs før kampene er spillet, før sæsonen er slut eller før titlerne er vundet eller tabt. Så bliver forummet et kedeligt sted at begå sig.

Kritikken/frygten for at falde igennem kan dog gøres til skamme i denne kamp, og det er alle vel glade for:)

Så mærkelig jeg er, så har jeg lige siddet og læst alle indlæggene igennem. Prøv at gør det samme, og se hvor pinlig langt de fleste kommentarer er. Der er absolut intet sagligt over de indlæg. Det bunder ud i frustrationer over holdets manglende indkøb, og spillere man ikke tror på.
Faktum er, at vi blev spillet ud af banen i den første halve time, men efter vores udligning, så stod der kun Real Madrid på kampen. Sidste sæson på samme bane blev vi kørt over i samtlige 90 min. og vi endte med at tabe kampen. Alligevel vil jeg vove og påstå, at der er langt flere negative kommentarer i den her tråd kontra sidste sæson.
Det er jo så pinligt som noget kan være.

Vi har Benzema og Bale som stråler, men så vælger folk at fokusere på det negative. Nuvel, så har vi stadig ham den ene bruger, som stadig ikke rigtig har det godt med Benzema stråler, og får et udmærket med på vejen. Vi er 2 spillerunder inde i sæsonen, og vi har allerede flere point end sidste sæson, og det bliver højst sandsynligt udbygget til 4 point i næste runde.

Er det ikke bare snart på tide, at spise lidt flere af de lykkepiller, og komme over den absurde lade og negative indstilling til tingene? :) Vi havde mentaliteten, kvaliteten og tålmodigheden igår til at vende kampe fuldstændig. Noget vi slet ikke magtede sidste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Chamartin, Madrid1998

7 år 9 måneder siden #83 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Henke skrev: Var der nogen, som bare var en SMULE for hurtig med kritikken idag?

Kritikken var jo berretiget på det givne tidspunkt. Holdet spiller jo på et helt helt andet niveau nu. Hvis ikke man må ytre sin kritiske røst/evaluere undervejs før kampene er spillet, før sæsonen er slut eller før titlerne er vundet eller tabt. Så bliver forummet et kedeligt sted at begå sig.

Kritikken/frygten for at falde igennem kan dog gøres til skamme i denne kamp, og det er alle vel glade for:)

Så mærkelig jeg er, så har jeg lige siddet og læst alle indlæggene igennem. Prøv at gør det samme, og se hvor pinlig langt de fleste kommentarer er. Der er absolut intet sagligt over de indlæg. Det bunder ud i frustrationer over holdets manglende indkøb, og spillere man ikke tror på.
Faktum er, at vi blev spillet ud af banen i den første halve time, men efter vores udligning, så stod der kun Real Madrid på kampen. Sidste sæson på samme bane blev vi kørt over i samtlige 90 min. og vi endte med at tabe kampen. Alligevel vil jeg vove og påstå, at der er langt flere negative kommentarer i den her tråd kontra sidste sæson.
Det er jo så pinligt som noget kan være.

Vi har Benzema og Bale som stråler, men så vælger folk at fokusere på det negative. Nuvel, så har vi stadig ham den ene bruger, som stadig ikke rigtig har det godt med Benzema stråler, og får et udmærket med på vejen. Vi er 2 spillerunder inde i sæsonen, og vi har allerede flere point end sidste sæson, og det bliver højst sandsynligt udbygget til 4 point i næste runde.

Er det ikke bare snart på tide, at spise lidt flere af de lykkepiller, og komme over den absurde lade og negative indstilling til tingene? :) Vi havde mentaliteten, kvaliteten og tålmodigheden igår til at vende kampe fuldstændig. Noget vi slet ikke magtede sidste sæson.

Nu ved jeg ikke om den bevidst er rettet mod mig? Men jeg er da i den grad enig i st det er fantastisk at vi vender kampen og at vi allerede ser bedre ud efter 3 kampe. Det faktum ændre bare ikke at vi var røv hamrende elendige i første halvleg.

Nu bliver det lidt kringlet, men i mit hovede så går jeg ind til kampen sådan her.

Alle spillere starter på 3 (middel i karakterskalaen) inden kamp, i dette tilfælde (kampen mod Girona) der spiller næsten samtlige spillere sig ned på et 2 eller 1’tal i første halvleg. -det bliver selvfølgelig med rette kritiseret. I anden halvleg skal disse 1 og 2’taller så spille sig op. Altså udgangspunktet i anden halvleg er, at holdet er “lort” (indtil videre ihvertfald). De spiller sig så I den grad op, over nærmest hele linjen. Men det er først i slutningen af kampen at Marcelo, Asensio osv. ender med at havde vendt deres 1-2’ tal til et 4-5’tal.

Jeg mener bare, når holdet har spillet af helvedes til i første halvleg, så skal der mere end to, tre, fire gode aktioner til i anden halvleg før de for ovationer og fanfare tildelt af undertegnet ihvertfald.

Jeg ved godt det bliver lidt billedeligt, men du kender mig:D

Jeg siger ikke man bare skal råbe lort af sit hold hjemme i stuerne. Men de skal spille sig fortjent til ros. Ligesom de i første halvleg spiller sig fortjent til et nyrerhug.

Jeg har ikke læst kommentarerne igennem. Men jeg er klar over der var fart på igår.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 9 måneder siden #84 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Jesus mand, hvis vi ikke må kritisere et hold der har spillet helt af helvede til i 45 minutter mod Girona, hvorfor så overhovedet have et debatforum?

Som Jimmy skriver, så var kritikken mere end berettiget. Og vi er er jo alle glade for at Lopetegui fik det vendt i pausen. Men hvad skulle man ellers sidde og skrive, midt i en kamp, som har været forfærdelig for Real Madrid? Det kan sgu også blive for blåøjet.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, elle44, ChrillRM14, Jonas, Kialpe

Leveret af Kunena Forum