Optakt: Girona-Real Madrid
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev: Spillede vi virkeligt så dårligt i første halvleg, eller var Girona bare på og spillede fabelagtigt?
Godt spørgsmål. Girona er dog på dagen et fremragende hold hjemme mod Real Madrid, som man så det sidste år i deres fortjente 2-1 sejr. De spiller et godt presspil, har stor energi, og har virkelig gode tekniske spillere.
Jeg er mest af alt fuldt ud tilfreds med 4-1 resultatet. Real Madrid fik vist i Supercuppen, at man klart er et af de bedste hold i verdenen. Den nonchalante stil er noget Julen er ved at få væk. Udskiftningen af Marcelo og var et godt signal. Ligesom bænkpladsen til Varane. Det er systemet før et afdanket spillerhierarki.
Indtrykket for mig er, at folk hurtigt glemmer at La Liga ret beset er verdens bedste liga. Svære udekampe er der ikke noget overraskende i. Om et par uger har vi Athletic i Baskerlandet, den skal nok blive svær ligesom i de sidste cirka 60 år.
- Brylle
- Gæst
-
Fede pointer du kommer med!Fondo_Sur skrev:
Zyconith skrev: Spillede vi virkeligt så dårligt i første halvleg, eller var Girona bare på og spillede fabelagtigt?
Godt spørgsmål. Girona er dog på dagen et fremragende hold hjemme mod Real Madrid, som man så det sidste år i deres fortjente 2-1 sejr. De spiller et godt presspil, har stor energi, og har virkelig gode tekniske spillere.
Jeg er mest af alt fuldt ud tilfreds med 4-1 resultatet. Real Madrid fik vist i Supercuppen, at man klart er et af de bedste hold i verdenen. Den nonchalante stil er noget Julen er ved at få væk. Udskiftningen af Marcelo og var et godt signal. Ligesom bænkpladsen til Varane. Det er systemet før et afdanket spillerhierarki.
Indtrykket for mig er, at folk hurtigt glemmer at La Liga ret beset er verdens bedste liga. Svære udekampe er der ikke noget overraskende i. Om et par uger har vi Athletic i Baskerlandet, den skal nok blive svær ligesom i de sidste cirka 60 år.
Det kan virkelig være en fordel at Lopetegui er kommet ind nu fordi han kender mange af spillerne og har stammens opbakning. Hans argument for at pille Marcelo ud er også helt fint, for han sejlede rundt på backen. Der bliver tidligt sendt signaler om at hvis ikke man er klar, fokuseret og i god form, så spiller man ikke.
-#7- skrev: Jesus mand, hvis vi ikke må kritisere et hold der har spillet helt af helvede til i 45 minutter mod Girona, hvorfor så overhovedet have et debatforum?
Som Jimmy skriver, så var kritikken mere end berettiget. Og vi er er jo alle glade for at Lopetegui fik det vendt i pausen. Men hvad skulle man ellers sidde og skrive, midt i en kamp, som har været forfærdelig for Real Madrid? Det kan sgu også blive for blåøjet.
Jeg skal ikke gøre mig herre over hvad andre gør, men prøv lige og læs indlæggene igennem og se om det er måden man vil gøre det på. Der er en bruger som "sviner" vores angribere til, fordi Ramos sparker straffespark. Mig bekendt, så har han ikke brændt et straffe siden 2012 i den famøse kamp imod Bayern, og han har alligevel sparket en helt del ind for Real Madrid og landsholdet siden dengang.
Og stop lige med offerollen. Man kan jo også fokusere på det positive, så drop argumentet med at have et debatforum. Der er absolut intet debat over det, blot ligegyldige indlæg som bunder ud i frustrationer. Hvad fanden skal debatteres udfra et indlæg á la: Fuck Casemiro spiller af helvedes til?
Og langt de fleste sure opstød kommer fra brugere, som endnu ikke har skrevet noget positivt om kampen, så ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men det er intet andet end frustrationer som folket åbenbart har et sygeligt behov for at skrive herind på siden, hvor formålet på ingen måder er at få en debat igang. Deri navnet debatforum :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.