Optakt: Girona-Real Madrid

7 år 11 måneder siden #49 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Girona-Real Madrid

JimmyBroe skrev:

ChrillRM14 skrev: Lol

Allright. Lopes bedste taktiske disposition gående ind til den her kamp har været, at Asensio skulle spille sig til et par straffespark.

Spille sig til? Okay, det første var på vippen men der er kontakt og den kan dømmes. Det sidste er der ingen tvivl om jo?

Mente overhovedet ikke, at det har været uretfærdigt. Tværtimod :) Det var blot en - i retrospekt - knap så vellykket sjov kommentar til faktummet, at Asensios bedste offensive input har været de to straffespark :P

Og fantastisk af Isco, Bale og Keylor!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 11 måneder siden #50 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Navas leverer endnu engang en steensikker indsats mellem stængerne ved at redde holdet når det brænder på. Jeg er spændt på at se hvad der sker fremadrettet i duellen om målmandsposten, for med det niveau Navas viser, så er det også svært at sætte ham af.

Dejligt at se holdet reagere og spille sig op. Bale, Asensio og Carvajal har været rigtig stærke i dag, Benzema er langt bedre end sidste sæson og der begynder stille og roligt at komme mere kontrol over det hele. Det er ikke perfekt, men alt går den rette vej!

7 år 11 måneder siden #51 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Girona-Real Madrid

ChrillRM14 skrev:

JimmyBroe skrev:

ChrillRM14 skrev: Lol

Allright. Lopes bedste taktiske disposition gående ind til den her kamp har været, at Asensio skulle spille sig til et par straffespark.

Spille sig til? Okay, det første var på vippen men der er kontakt og den kan dømmes. Det sidste er der ingen tvivl om jo?

Mente overhovedet ikke, at det har været uretfærdigt. Tværtimod :) Det var blot en - i retrospekt - knap så vellykket sjov kommentar til faktummet, at Asensios bedste offensive input har været de to straffespark :P

Og fantastisk af Isco, Bale og Keylor!

Haha jeg misforstår alt her til aften. Det er sent:D

Men ja, jeg synes vi ser en lige knap og nap kamp fra vores side af. Enkelte lys punkter, men samtidig med en masse at arbejde på... præcis som forventet på dette tidspunkt af sæsonen.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

7 år 11 måneder siden #52 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Hvad fuck laver Benzema der... han bevæger sig væk fra indlægget...

7 år 11 måneder siden #53 af Real Madrid
Benzema: 195 mål
Bale: 90 mål
Ramos: 75 mål

Vores tre stjerneangribere ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

7 år 11 måneder siden #54 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Brylle skrev: Navas leverer endnu engang en steensikker indsats mellem stængerne ved at redde holdet når det brænder på. Jeg er spændt på at se hvad der sker fremadrettet i duellen om målmandsposten, for med det niveau Navas viser, så er det også svært at sætte ham af.

Der sker vel det, at Courtois bliver førstevalg efter landsholdspausen. Det kan Keylor Navas kun takke sig selv for, han har godt nok været ringe i både kampen mod Atletico, hvor vi lige så godt kunne have spillet uden målmand, og i dagens kamp, hvor han var på vej ud af stadionet ved det første mål, og få minutter senere var tæt på at koste endnu et mål.
Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan det skulle være spændende at følge kampen mellem de to, når vi alle kender udfaldet.

Det bliver godt nok rart, at have en målmand man endelig kan stole på!
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Steen.

7 år 11 måneder siden #55 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Dragam skrev: Hvad fuck laver Benzema der... han bevæger sig væk fra indlægget...

HEY... Stop lige. Giv lige manden en pause. Hvis Benzema holder sit nuværende scoringssnit igennem resten af sæsonen. Så ender han ca. Med at scorer 400% mere end sidste sæson. Det lyder af meget... men det er ca 19 mål:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, andreashn, elle44, ChrillRM14, Hansen

7 år 11 måneder siden #56 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Meget mere imponerende 2, halvleg! Vi spiller aggressivt, og generobrer bolden hurtigt! Asensio er on fire!

Det begynder at ligne noget og Girona er ikke en nem sted at vinde! De var blot 7 point efter Sevilla forrige sæson, dog efter Getafe :P
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 11 måneder siden #57 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Steen skrev:

Brylle skrev: Navas leverer endnu engang en steensikker indsats mellem stængerne ved at redde holdet når det brænder på. Jeg er spændt på at se hvad der sker fremadrettet i duellen om målmandsposten, for med det niveau Navas viser, så er det også svært at sætte ham af.

Der sker vel det, at Courtois bliver førstevalg efter landsholdspausen. Det kan Keylor Navas kun takke sig selv for, han har godt nok været ringe i både kampen mod Atletico, hvor vi lige så godt kunne have spillet uden målmand, og i dagens kamp, hvor han var på vej ud af stadionet ved det første mål, og få minutter senere var tæt på at koste endnu et mål.
Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan det skulle være spændende at følge kampen mellem de to, når vi alle kender udfaldet.

Det bliver godt nok rart, at have en målmand man endelig kan stole på!

Tja det er muligvis det dummeste jeg har læst i meget lang tid. Men det overrasker mig ikke.

7 år 11 måneder siden #58 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Woow asensio er vild!!

7 år 11 måneder siden #59 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Kæft, det er godt at se verdens bedste fodboldspiller komme på banen!!

Og Keylor igen!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved ChrillRM14.

7 år 11 måneder siden #60 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Steen skrev: Keylor Navas får da godt nok spillet sig af holdet. Endnu en forfærdelig kamp fra hans side af. Derudover står det klart, at man ikke vinder noget som helst med denne offensiv. Men det er for sent at rette op på det nu.

WTF?! Godt nok har vi Courtois men din kommentar er helt absurd! Navas er vild i denne kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, andreashn

Leveret af Kunena Forum