Optakt: Girona-Real Madrid

7 år 9 måneder siden #37 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Jeg ser ingen forbedringer efter sidste sæson i La Liga og tror det bliver en lignende sæson denne år.
Modstanderne løber stadigvæk nemt forbi vores backs, og vi har ikke handlet fornuftigt ind til La Liga.

At Ramos nu snupper straffesparkene - siger jo lidt om vores trup's svaghed....hvem der netop skal score målene...og hos os er det åbenbart en forsvarspiller der har størst lyst til at score mål ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #38 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Snork.. Barcelona version 2.

Sørgeligt man keder sig så meget, ikke andet end boldflytteri.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, Kialpe

7 år 9 måneder siden #39 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Cristiano7 skrev: Jeg ser ingen forbedringer efter sidste sæson i La Liga og tror det bliver en lignende sæson denne år.
Modstanderne løber stadigvæk nemt forbi vores backs, og vi har ikke handlet fornuftigt ind til La Liga.

At Ramos nu snupper straffesparkene - siger jo lidt om vores trup's svaghed....hvem der netop skal score målene...og hos os er det åbenbart en forsvarspiller der har størst lyst til at score mål ;-)

Han var angriber i sine unge dage, og ytrede da også et ønske for nyligt om at genoptage den position? Men han bruger efterhånden mere tid i angrebet end i forsvaret.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 9 måneder siden #40 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Zyconith skrev:

Cristiano7 skrev: Jeg ser ingen forbedringer efter sidste sæson i La Liga og tror det bliver en lignende sæson denne år.

Han var angriber i sine unge dage, og ytrede da også et ønske for nyligt om at genoptage den position? Men han bruger efterhånden mere tid i angrebet end i forsvaret.

Så burde vi jo sætte ham oppe i angrebet, og droppe angriber-jagten! Er også sikker på at hans killer instinkt er bedre end Benzema's ;-) Nacho og Varane kan passe bagkæden så.

7 år 9 måneder siden #41 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Girona-Real Madrid

Hansen skrev:

JimmyBroe skrev:

Raul7-2880 skrev: Rooolig nu drenge!
Valencia tabte i dag og Villarreal/Sevilla taber også point i dag(de spiller mod hinanden).

Det er ikke Real madrid værdigt at tænke sådan. Vi skal selvfølgelig vinde sikkert over Girona uanset træner, taktik, tid og sted.

Dermed ikke sagt at der bør gå panik i den. Det er som det så tit er mod de her hold i ligaen. Spillerne bliver overrasket fordi de tager for let på kampen.

Men sådan et mål af Ramos giver lidt luft. Elsker det smukke panenka mål. Tilpas arrogant og kongeligt til vores klub. Lad os så få vent denne kamp.

Jeg trog meget af det Raul7 siger er også sarkastisk! ;-)

At jeg som selvudnævnt ironi- og sarkasmemester ikke kunne få øje på det, beklager jeg:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 9 måneder siden #42 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Jeg syntes godt nok Asensio og Marcelo har spillet godt.. det kan vel ikke kun være mig. Endnu en kedelig kamp fra Isco, han varmer bolden af helvedes til og det går ALT for langsomt!!

7 år 9 måneder siden #43 af JimmyBroe
Sådan, stærkt sat ind. Jeg synes måske det er en anelse problematisk at der ikke er en sikker straffesparksskytte. Jeg kan godt lide tanken om at ingen på banen kan blive mopset over hvem er skal sparke for sådan er det bare.

Edit: det kan selvfølgelig være at Ramos tager det første i hver kamp, Benz tager nr. To i hver kamp osv. I tilfælde af flere straffespark.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 9 måneder siden #44 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Lol

Allright. Lopes bedste taktiske disposition gående ind til den her kamp har været, at Asensio skulle spille sig til et par straffespark.

Med de spillere, man har, så skal man være bedre til at spille sig ud af presset!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

7 år 9 måneder siden #45 af JimmyBroe

ChrillRM14 skrev: Lol

Allright. Lopes bedste taktiske disposition gående ind til den her kamp har været, at Asensio skulle spille sig til et par straffespark.

Spille sig til? Okay, det første var på vippen men der er kontakt og den kan dømmes. Det sidste er der ingen tvivl om jo?

Jeg er her stadig XOXO

7 år 9 måneder siden #46 af JimmyBroe
Så knægte, kun 1 straf... mål mere og vi ligger numero Uno.

Stærkt kommet ud af Costaricaneren.
Jeg håber på en indskiftning inden længe og gerne af Modric

Edit: og der kom det. Vi er nummer 1:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 9 måneder siden #47 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Optakt: Girona-Real Madrid
Det er sådan man spiller Bale !

7 år 9 måneder siden #48 af Real Madrid
Og boom så er vi på førstepladsen i La Liga ;-)
Super Benzema og Bale er på 2 mål hver i 3 kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum