Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga

7 år 7 måneder siden #133 af Jelle

Ramos4 skrev:

Jelle skrev:

Ramos4 skrev: Men vi fortsætter stadig med at bygge holdet op om Bale, ikk' Perez?

Du (og i øvrigt rigtig mange herinde) virkede ellers meget tilfreds med holdet, da vi diskuterede det i slutningen af transfervinduet ;)

Ramos4 skrev: Det er jo ikke fordi vi aldrig kommer til at hente topspillere igen. Forstå det nu [...] Perez vil gemme pengene og prøve igen næste år.

Njah. Jeg troede vi havde styr på det. Men i de sidste uger inden vinduet lukkede skreg jeg altså på mere bredde i truppen. Backup for Marcelo, en erstatning for Kovacic og en god angriber. Det er sandheden. Men jeg havde mere tiltro til Lopetegui og og truppen end godt var. Jeg vil hellere starte en sæson med tiltro til tingene. Så kan man altid gå tilbage til at hade Bale igen :) Det har jeg gjort lige siden han blev købt i sin tid.

Edit: Det sidste citat omkring at vi nok skal hente en stjernespiller er skrevet i en anden kontekst. Det har jo intet med transfervinduet at gøre. Det var skrevet på baggrund af dem der mener vi nu er Arsenal eller United, og skal leve med 5-10 forfærdelige år. Det er trods alt ikke sandt. Vi har siddet på hænderne, men entet fatter Perez det ellers stopper han ligesom hans første præsidentperiode.

Tror du har en lidt farvet version af sandheden. Quoten er fra d. 30. August om aftenen, hvor du tydeligvis ikke mente at en topspiller var hvad der manglede. Det er sandheden.

edit: Det sagt så er jeg ikke til mere person-fnidder end som så. Jeg har blot lænt mig tilbage i stolen og ventet tålmodigt på mit 'hvad-sagde-jeg'-moment :-)
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Jelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #134 af madrid2000

Ramos4 skrev:

Jelle skrev:

Ramos4 skrev: Men vi fortsætter stadig med at bygge holdet op om Bale, ikk' Perez?

Du (og i øvrigt rigtig mange herinde) virkede ellers meget tilfreds med holdet, da vi diskuterede det i slutningen af transfervinduet ;)

Ramos4 skrev: Det er jo ikke fordi vi aldrig kommer til at hente topspillere igen. Forstå det nu [...] Perez vil gemme pengene og prøve igen næste år.

Njah. Jeg troede vi havde styr på det. Men i de sidste uger inden vinduet lukkede skreg jeg altså på mere bredde i truppen. Backup for Marcelo, en erstatning for Kovacic og en god angriber. Det er sandheden. Men jeg havde mere tiltro til Lopetegui og og truppen end godt var. Jeg vil hellere starte en sæson med tiltro til tingene. Så kan man altid gå tilbage til at hade Bale igen :) Det har jeg gjort lige siden han blev købt i sin tid.

Edit: Det sidste citat omkring at vi nok skal hente en stjernespiller er skrevet i en anden kontekst. Det har jo intet med transfervinduet at gøre. Det var skrevet på baggrund af dem der mener vi nu er Arsenal eller United, og skal leve med 5-10 forfærdelige år. Det er trods alt ikke sandt. Vi har siddet på hænderne, men entet fatter Perez det ellers stopper han ligesom hans første præsidentperiode.

Perez lytter jo ikke engang til hans træner, så det er nok ligemeget om du mente det ene eller det andet. Han havde nok ikke købt nogen spiller, hvis du havde den modsatte holdning, så selvom nogen sender en stikpille din vej, så behøver du ikke have en dårlig følelse :-)

7 år 7 måneder siden #135 af Asensio20
Den største skyldner bag det her er Florentino Perez. Han har ansat træneren, han har stået bag transfer indkøb og klubbens sportslige projekt. Lopetegui har ansvaret på banen med det materiale han har, hvis man overhovedet kan kalde det materiale. Det som at have 2 toppe, 3 stænger og 6 hække når man skal ud og træne en trup på 38 spillere. Spillerne har ansvaret for præstationen på banen og her er der flere som bare ikke synes det er relevant at spille og kæmpe røven ud af bukserne.

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 7 måneder siden #136 af MadridistaPorVida
Jeg er bare glad for at man endelig kan sige farvel til Lopetegui. Tak for absolut intet og ha det godt! Der må godt nok være en mærkelig stemning nede i Madrid lejren.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 7 måneder siden #137 af Ramos4

Jelle skrev:

Ramos4 skrev:

Jelle skrev:

Tror du har en lidt farvet version af sandheden. Quoten er fra d. 30. August om aftenen, hvor du tydeligvis ikke mente at en topspiller var hvad der manglede. Det er sandheden.

edit: Det sagt så er jeg ikke til mere person-fnidder end som så. Jeg har blot lænt mig tilbage i stolen og ventet tålmodigt på mit 'hvad-sagde-jeg'-moment :-)

Okay. Jeg har dog også skrevet det igen for nylig ved jeg.

1) En topspiller er ikke det der mangler. Det er generel konkurrence på alle pladser og sultne spillere. Jeg havde gerne set Icardi f.eks. så må du selv vurdere om det er en topspiller.

2) Som nævnt før, skriver jeg på intet tidspunkt at vi ikke har brug for en stjernespiller/topspiller. Jeg skrev at folk skulle slappe af i patterne, når de mener at vi nu er blevet til Arsenal og aldrig kan tiltrække en god spiller igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #138 af Ramos4

MadridistaPorVida skrev: Jeg er bare glad for at man endelig kan sige farvel til Lopetegui. Tak for absolut intet og ha det godt! Der må godt nok være en mærkelig stemning nede i Madrid lejren.

Okay voldsomt halvt år Loppen har haft.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #139 af Siempre fiel
Før iaften var jeg lidt i tvivl om hva den ringeste trænerperiode havde været; Lopez Caro, Garcia Remon eller Camacho (smuttede inden han overhovedet stod i spidsen for en kamp), men ringeste periode uden én eneste positiv tanke må være Lopetegui. Uagtet at han var offer for en katastrofal sportslig planlægning over de seneste sæsoner hvor nøglespillerne blot er blevet ældre og mindre og mindre sultne uden at man har hentet nye stjerner ind, men blot ladet alle de interessante spillere vi ellers havde gå, så er det desværre Lopetegui der må lægge navn til en sportslig katastrofal periode. Adios
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 7 måneder siden #140 af MadridistaPorVida
Man har brug for en forfriskning ala Solari, som man så det da Zidane tog over for Benitez.

7 år 7 måneder siden #141 af Real Madrid
Skift alle de trænere ud I vil. Vi vinder aldrig La Liga kontinuerligt igen, med Florentino Pérez... nøj hvor der trænger til en udrensning from top to buttom!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, El Siete, Ramos4

7 år 7 måneder siden #142 af PMO
Som forventet og faktisk befriende. Måske det en gang for alle kan understrege at truppen er elendig. Det var sgu da godt at der blev brugt af de, åbenbart sparsomme penge, på at købe en ny målmand. Elendig transfer strategi, men det var vel den eneste af VMs “stjerner” man havde råd til.

Jeg kaster simpelthen op hvis jeg skal læse mere om at RM “følger 15 årig spiller fra ligegyldig klub/liga”.

Det er ekstra bitter fordi Barca faktisk hver sommer formår at tilføje truppen lidt nye spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Asensio20

7 år 7 måneder siden #143 af El Siete

Papi skrev:

Dragam skrev: Alle har travlt med at hate på benzema og bale, men jeg synes faktisk i det store hele at de har kæmpet for det... de lå som de 2 spillere der havde taget suverænt flest sprint for real madrid, i forsøget på at lave løb der kunne åbne tingene - at specielt Bale ALDRIG får en bold i dybden at arbejde med, det kan han jo ikke gøre noget ved, den hænger på hans holdkammerater. Alle ved hvordan Bale skal spilles for at blive farlig, men der er ingen af hans holdkammerater der gør det. Benzema var uskarp, men altså, det har aldrig været hans spidskompetence at være en klinisk afslutter, men han kæmpede for det idag.

Jeg synes de største syndere er dem der netop ikke eksempelvis giver Bale bolde i dybden at arbejde med - både backs og midtbane spillere. Når nacho (men også carvajal for den sags skyld) ligger som højreback spiller de ALDRIG bolde i dybden, det er altid tilbagelægninger. Det samme er det fra specielt Kroos, altid den simple bold til siden, istedet for at forsøge at slå et killer-pass. Modric er bare dallet helt vildt i niveau.

Og så er der "verdens største talent" Asensio, som ja... mere er verdens mest overvurderede talent.

Jeg er helt enig, Bale og Benzema er de eneste offensive spillere på holdet, der har præsteret nogenlunde. Der er helt klart andre spillere, der har forvoldt os større problemer. Vi lukker 5 mål ind i dag! Uanset om vi havde beholdt Ronaldo, købt Neymar e.l., så ville det ikke have ændret på resultatet i dag.

Bale spiller som en der er een dårlig bevægelse fra en skade og er forsvundet fuldstændigt siden september, og Benzema har scoret 1 mål og leveret 1 assist i 10 kampe, eller 2 måneder. Som alle andre på holdet bliver der vist ekstremt lavt bundniveau.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 7 måneder siden #144 af MadridistaPorVida

Real Madrid skrev: Skift alle de trænere ud I vil. Vi vinder aldrig La Liga kontinuerligt igen, med Florentino Pérez... nøj hvor der trænger til en udrensning from top to buttom!

Zidane kom da og vendte skuden. Man ved aldrig, det er bedre end at fortsætte med det her cirkus.

Leveret af Kunena Forum