Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga
Bismo skrev:
Daniel skrev: Så kan vi endelig komme af med Lopetegui og hans intetsigende fodbold.
Ledelsen må gerne ryge med ud..
Og lægestaben - ud ud ud!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Marcelo og Varane er blevet skadet. Mon vi skal kæmpe om at nå EL?
Varane bliver ikke det store savn.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Nej han spiller ik godt pt - har ik spillet godt under vores nye træner. Men ska vi sælge ham? Du mener at han er vores store problem eller?
Siempre fiel skrev:
Ramos4 skrev:
Nej han spiller ik godt pt - har ik spillet godt under vores nye træner. Men ska vi sælge ham? Du mener at han er vores store problem eller?
Han bør selvfølgelig ikke sælges, for han er jo "normalt" en dygtig forsvarsspiller. Men han har godt nok kostet os mange mål de sidste par kampe.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Nå, men lavede da 2000,- på mit 5-1-bet, så på nogle måder er det da skønt at det er så forudsigeligt :-D
Tillykke.
Jeg synes de største syndere er dem der netop ikke eksempelvis giver Bale bolde i dybden at arbejde med - både backs og midtbane spillere. Når nacho (men også carvajal for den sags skyld) ligger som højreback spiller de ALDRIG bolde i dybden, det er altid tilbagelægninger. Det samme er det fra specielt Kroos, altid den simple bold til siden, istedet for at forsøge at slå et killer-pass. Modric er bare dallet helt vildt i niveau.
Og så er der "verdens største talent" Asensio, som ja... mere er verdens mest overvurderede talent.
Og som det ser ud er Barcelona væsentlig bedre end os, selv hvis vi tager Suarez ud af ligningen!
Der skal simpelthen handles massivt ind til truppen!
Bale skal smides ud, selv hvis vi giver ham fri transfer vil det være godt!
Benzema er kun egnet som "tjener" en der skal betjene vortes bedste spiller og han bvør også ud nu vi nok stadig kan få lidt for ham.
Modric, virker som en der allerede tænker på sin rolle i Inter - Farvel!
Ramos opfører sig som en med stjernenykker. Han bør slket ikke have anførerrollen.
Varane skal til en alvorlig samtale, nada koncentration!
Courtois er SPILD af penge! Men han kom hjem til sine børn..
Isco bliver aldrig god for os. Væk med ham og tilbage med James!
Casemiro er som en hund i et spil kegler. Han kan jagte bolden men når han har den/får den er han absolut ingen "brasilianer"!
Asensio er en joke! Hvis vi stadig kan få 1 mia (eller bare det halve..)
Hvad skal vi satse på at få:
Få bragt Vinicius i spil allerede nu
Rodrygo skal komme til vinter
Køb De Ligt til forsvaret
Køb Icardi (gider sikkert først komme til sommer, medmindre CL er væk)
Køb Kante (Han kan både defensivt og offensivt)
Køb Neymar og/eller Mbappe (til vinter hvis CL glipper..)
Og vigtigst: Smid stadionprojektet langt ind i skuffen - der skal handles spillere ind!!
Ramos4 skrev: Men vi fortsætter stadig med at bygge holdet op om Bale, ikk' Perez?
Du (og i øvrigt rigtig mange herinde) virkede ellers meget tilfreds med holdet, da vi diskuterede det i slutningen af transfervinduet ;)
Ramos4 skrev: Det er jo ikke fordi vi aldrig kommer til at hente topspillere igen. Forstå det nu [...] Perez vil gemme pengene og prøve igen næste år.
Jelle skrev:
Ramos4 skrev: Men vi fortsætter stadig med at bygge holdet op om Bale, ikk' Perez?
Du (og i øvrigt rigtig mange herinde) virkede ellers meget tilfreds med holdet, da vi diskuterede det i slutningen af transfervinduet ;)
Ramos4 skrev: Det er jo ikke fordi vi aldrig kommer til at hente topspillere igen. Forstå det nu [...] Perez vil gemme pengene og prøve igen næste år.
Njah. Jeg troede vi havde styr på det. Men i de sidste uger inden vinduet lukkede skreg jeg altså på mere bredde i truppen. Backup for Marcelo, en erstatning for Kovacic og en god angriber. Det er sandheden. Men jeg havde mere tiltro til Lopetegui og og truppen end godt var. Jeg vil hellere starte en sæson med tiltro til tingene. Så kan man altid gå tilbage til at hade Bale igen :) Det har jeg gjort lige siden han blev købt i sin tid.
Edit: Det sidste citat omkring at vi nok skal hente en stjernespiller er skrevet i en anden kontekst. Det har jo intet med transfervinduet at gøre. Det var skrevet på baggrund af dem der mener vi nu er Arsenal eller United, og skal leve med 5-10 forfærdelige år. Det er trods alt ikke sandt. Vi har siddet på hænderne, men entet fatter Perez det ellers stopper han ligesom hans første præsidentperiode.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Dragam skrev: Alle har travlt med at hate på benzema og bale, men jeg synes faktisk i det store hele at de har kæmpet for det... de lå som de 2 spillere der havde taget suverænt flest sprint for real madrid, i forsøget på at lave løb der kunne åbne tingene - at specielt Bale ALDRIG får en bold i dybden at arbejde med, det kan han jo ikke gøre noget ved, den hænger på hans holdkammerater. Alle ved hvordan Bale skal spilles for at blive farlig, men der er ingen af hans holdkammerater der gør det. Benzema var uskarp, men altså, det har aldrig været hans spidskompetence at være en klinisk afslutter, men han kæmpede for det idag.
Jeg synes de største syndere er dem der netop ikke eksempelvis giver Bale bolde i dybden at arbejde med - både backs og midtbane spillere. Når nacho (men også carvajal for den sags skyld) ligger som højreback spiller de ALDRIG bolde i dybden, det er altid tilbagelægninger. Det samme er det fra specielt Kroos, altid den simple bold til siden, istedet for at forsøge at slå et killer-pass. Modric er bare dallet helt vildt i niveau.
Og så er der "verdens største talent" Asensio, som ja... mere er verdens mest overvurderede talent.
Jeg er helt enig, Bale og Benzema er de eneste offensive spillere på holdet, der har præsteret nogenlunde. Der er helt klart andre spillere, der har forvoldt os større problemer. Vi lukker 5 mål ind i dag! Uanset om vi havde beholdt Ronaldo, købt Neymar e.l., så ville det ikke have ændret på resultatet i dag.