Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga
MadridistaPorVida skrev:
Zidane kom da og vendte skuden. Man ved aldrig, det er bedre end at fortsætte med det her cirkus.Real Madrid skrev: Skift alle de trænere ud I vil. Vi vinder aldrig La Liga kontinuerligt igen, med Florentino Pérez... nøj hvor der trænger til en udrensning from top to buttom!
Der havde han da også en trup med offensive spillere der kunne score mål på samlebånd.
La liga nummer 34 skal i hus.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
MadridistaPorVida skrev: Jeg er bare glad for at man endelig kan sige farvel til Lopetegui. Tak for absolut intet og ha det godt! Der må godt nok være en mærkelig stemning nede i Madrid lejren.
Okay voldsomt halvt år Loppen har haft.
Ja, man kan ikke lade være med at have ondt af manden der i den grad blev sat på en urias post. Og så fra at have ført sit landshold til en VM slutrunde...
Men selvom han ikke har fået meget at arbejde med (læs: intet) så har han også ligget lidt som han har redt. Han burde vise lidt mere macho og i det mindste mere mening og rationale i hans måde at agere på ift truppen. Eksempelvius hvad hulen sker der når klubben bruger så mange ressourcer på at få fjernet en karantæne så Vinicius er klar til Classico, og så er han ikke engang med i truppen! Altså, Vinicius virker da way bedre end de offensive kort vi har lige pt. !
mohbar skrev:
Ramos4 skrev:
MadridistaPorVida skrev: Jeg er bare glad for at man endelig kan sige farvel til Lopetegui. Tak for absolut intet og ha det godt! Der må godt nok være en mærkelig stemning nede i Madrid lejren.
Okay voldsomt halvt år Loppen har haft.
Ja, man kan ikke lade være med at have ondt af manden der i den grad blev sat på en urias post. Og så fra at have ført sit landshold til en VM slutrunde...
Men selvom han ikke har fået meget at arbejde med (læs: intet) så har han også ligget lidt som han har redt. Han burde vise lidt mere macho og i det mindste mere mening og rationale i hans måde at agere på ift truppen. Eksempelvius hvad hulen sker der når klubben bruger så mange ressourcer på at få fjernet en karantæne så Vinicius er klar til Classico, og så er han ikke engang med i truppen! Altså, Vinicius virker da way bedre end de offensive kort vi har lige pt. !
Jeg er lodret uenig. Vores offensiv har været endnu mere katastrofal, når Benzema, Bale og Isco ikke har været på banen.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Skrev det dengang og skriver gerne igen. Julen har aldrig været Perez første-, anden- eller tredjeprioritet hvorfor denne sæson skulle blot overstås så Pochettino kan tage over.
Derfor sked Perez på Julens transferønske og i stedet stikker ham en fyreseddel. Skrev dengang spørgende “Om Julen stadig overvære julen som Real Madrid træner?”.
Hvor alle de folk herinde der var i 7. himmel efter sejrene mod mægtige Getafe, Leganes og Girona?
Hvor alle dem der oprigtige troede på at vi var la liga konkurrenter til Atl. Madrid og Barcelona?
Fandme lang tid til august 2019 :-(
Steen skrev: Der kan ikke være tvivl om, at Lopetegui skal fyres. Jeg synes ikke, at han er en dårlig træner, men vi er uden sejr i 5 ligakampe, og det bør per automatik udløse en fyreseddel. Problemet er bare, at klubben henter Conte ind. Kommer han til at gøre det bedre end Lopetegui? Ja, han kan umuligt gøre det værre; men er han den rette mand? Det tvivler jeg rigtig stærkt på.
Conte over Solari da. Jeg ser ingen Zidane-effekt i Solari. Guti eller Laudrup kunne være skægt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Steen skrev: Der kan ikke være tvivl om, at Lopetegui skal fyres. Jeg synes ikke, at han er en dårlig træner, men vi er uden sejr i 5 ligakampe, og det bør per automatik udløse en fyreseddel. Problemet er bare, at klubben henter Conte ind. Kommer han til at gøre det bedre end Lopetegui? Ja, han kan umuligt gøre det værre; men er han den rette mand? Det tvivler jeg rigtig stærkt på.
Conte over Solari da. Jeg ser ingen Zidane-effekt i Solari. Guti eller Laudrup kunne være skægt.
Hælder klart mest til Guti af dem selvom det virker hovedløst. En med nogle cojones, der selv kan sætte Sergio Ramos på plads.
Ramos4 skrev:
Jeg har ikke noget imod Solari så længe han kun er en midlertidig løsning frem til sommeren. Som skrevet før, mener jeg Pochettino er manden vi bør ansætte, og det kan først ske til sommer.
Det kunne være spændende at ansætte Laudrup, ham vil jeg ikke afvise.
Et par medier skriver, at man fyrer Lopetegui senere og præsenterer Conte i morgen.
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
Hælder klart mest til Guti af dem selvom det virker hovedløst. En med nogle cojones, der selv kan sætte Sergio Ramos på plads.
Kan nu mere se idé i Laudrup. Han har et, alt andet lige, længere CV og er nok den, af de alternativer, der mindst ville finde sig i at agere som Perez´ puddelhund.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
1 Favorit: Conte 5/6
2 Solari: 4/1
3 Michael Laudrup: 9/2
4 Arsene Wenger 11/2
HALA MADRID Y NADA MAS!!!