Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga

7 år 7 måneder siden #157 af Papi
Conte er en verdensklasse træner, der flere gange har bevist, at han er i stand til taktisk at udmanøvrere andre store hold. Mit issue med Conte er, at han har så stor fokus på defensiven, at hans hold af og til er en smule kedelig. Jeg synes jo, at et hold som Real Madrid skal dominere modstanderen med bolden - og ikke uden - og med vores spillermateriale ville jeg også mene, at det var den idéelle strategi. Who knows. Men at han sidestilles med en amatør som Solari, det forstår jeg simpelthen ikke... Solari har eftersigende dårligt nok niveauet til at være træner for Castilla. Vi har brug for en træner, der har et stort arsenal af taktiske redskaber, og som kan vinde kampe fra dag 1. Defensiven skal strammes op, og de offensive spillere skal tilsynladende have nogle mere rigide, veldefinerede roller, da de jo ikke ligefrem sprudler af kreativitet for tiden. Jeg synes personligt, at Leonardo Jardim kunne være rigtigt spændende!
Jeg husker også noget om, at Perez skulle have haft et varmt øje til Laruent Blanc. Jeg ved ikke ret meget om ham, men det undrer mig, at der ikke er flere rygter om ham for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #158 af Kimbo
Jeg har afskrevet denne sæson efter denne kamp, så resten er sådan gratis for mit vedkommende.
Lad os bare få Laudrup
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 7 måneder siden #159 af Asensio20
3-4 Ancelotti
0-3 Zizou

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 7 måneder siden #160 af Papi

mohbar skrev:

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev:

Steen skrev: Der kan ikke være tvivl om, at Lopetegui skal fyres. Jeg synes ikke, at han er en dårlig træner, men vi er uden sejr i 5 ligakampe, og det bør per automatik udløse en fyreseddel. Problemet er bare, at klubben henter Conte ind. Kommer han til at gøre det bedre end Lopetegui? Ja, han kan umuligt gøre det værre; men er han den rette mand? Det tvivler jeg rigtig stærkt på.

Conte over Solari da. Jeg ser ingen Zidane-effekt i Solari. Guti eller Laudrup kunne være skægt.

Hælder klart mest til Guti af dem selvom det virker hovedløst. En med nogle cojones, der selv kan sætte Sergio Ramos på plads.

Kan nu mere se idé i Laudrup. Han har et, alt andet lige, længere CV og er nok den, af de alternativer, der mindst ville finde sig i at agere som Perez´ puddelhund.

Hvis han ikke vil være Perez' puddelhund, så får han højst sandsynligt ikke jobbet. Det er desværre et kriterium for at være manager i Real Madrid, at man finder sig i, at man ikke har ret meget indflydelse på spillerhandler og lignende. Det er eftersigende også derfor, Klopp og andre har takket nej til Real Madrid.

7 år 7 måneder siden #161 af Papi

Kimbo skrev: Jeg har afskrevet denne sæson efter denne kamp, så resten er sådan gratis for mit vedkommende.
Lad os bare få Laudrup

Hold dog op.. Det så også håbløst ud, da Benitez blev fyret (måske ikke helt lige så slemt, men stadig). Det år vandt vi champions league. Det er vist godt, at du ikke har noget ansvar i klubben, for man vinder da slet ikke noget med den indstilling.

7 år 7 måneder siden #162 af Siempre fiel

Kimbo skrev: Jeg har afskrevet denne sæson efter denne kamp, så resten er sådan gratis for mit vedkommende.
Lad os bare få Laudrup

Enig. Det er jo ik sådan at vi har nogle på bænken der ka komme ind i startopstillingen og ændre noget - en anden træner ka helt sikkert gøre det bedre, men man vinder bare ik titler med den nuværende trup. Men altså, man må også erkende at han har fejlet i alt hva han har rørt ved og at man stort set ik ku ha gjort det mere ringe med det materiale vi trods alt har
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

7 år 7 måneder siden #163 af Asensio20
AS har udtalt at Lopetegui er fyret og Conte tager over

La liga nummer 34 skal i hus.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Asensio20.

7 år 7 måneder siden #164 af elle44
Nå men for at opsummere: alt i alt en godkendt indsats alt taget i betragtning. Jeg synes det er rigtig flot at vi får scoret, det må man tage hatten af for. Der var et par gange hvor vi ikke smed bolden ud over sidelinjen efter 3 afleveringer, hvilket må siges at være en positiv tendens.

Spøg til side, jeg har været fan siden 2004, og jeg må bare sige, det her, det er simpelthen det værste hold jeg har oplevet, uden sammenligning. Det kørte sgu heller ikke spillemæssigt da jeg startede med at følge med, men tryllerier fra Ronaldo, Zidane og ja selv Robinho gav en rigtig dejlig underholdningsværdi. Og senere under Calderón, ja der var vi ringe i Europa, men vi spillede faktisk rigtig fin bold, selvom holdkortet måske ikke så så skræmmende ud.

Tror vi bare må væbne os med tålmodighed og vente på at der kommer noget der kan få os til at glæde os til at se kampene igen. Måske er det spillere som Vinicius og Rodrygo der bringer det om et par år, eller måske køber vi nogle nye store spillere. De tider skal nok komme igen, men i år, er det nok bedre at finde sig en anden hobby.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Jonas, El Siete

7 år 7 måneder siden #165 af PMO
Spillerne bliver jo ikke mærkbart bedre bare fordi der kommer en ny træner. Kan være det hjælper lidt, men materialet er jo stadig skod.
Følgende bruger(e) sagde tak: Asensio20

7 år 7 måneder siden #166 af Papi

PMO skrev: Spillerne bliver jo ikke mærkbart bedre bare fordi der kommer en ny træner. Kan være det hjælper lidt, men materialet er jo stadig skod.

Skod ligefrem? Mange af spillerne underpræsterer helt vildt, men vi taler stadig om spillere, der har vundet champions league 3 år i streg. Klubber har vundet titler med langt dårligere spillermateriale, end hvad vi har nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 7 måneder siden #167 af Siempre fiel

Papi skrev:

PMO skrev: Spillerne bliver jo ikke mærkbart bedre bare fordi der kommer en ny træner. Kan være det hjælper lidt, men materialet er jo stadig skod.

Skod ligefrem? Mange af spillerne underpræsterer helt vildt, men vi taler stadig om spillere, der har vundet champions league 3 år i streg. Klubber har vundet titler med langt dårligere spillermateriale, end hvad vi har nu.

Ja, Herfølge
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

7 år 7 måneder siden #168 af PMO

Papi skrev:

Spillere der er mætte og som ikke har præsteret i lang tid. Ronaldo har været den store grund til at dette hold har vundet titler - at påstå andet er dumt - ikke helt så dumt som at sælge ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum