Følg kåringen af Luka Modric på DR3

4 år 5 måneder siden #97 af Ramos4

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Stop nu. Stop. Argentina's landshold er jo en farce. Skiftende trænere, skiftende taktik. De har trods alt været i en VM finale og flere Copa America finaler. Messi tog Argentina til VM finalen, for guds skyld.

Som jeg husker det, så spillede 10 mand for Argentina i 89 minutter, og så fik Messi bolden til allersidst og scorede et par mål i de indledende kampe. Mascherano var den bedste argentiner til den VM slutrunde. Det var en decideret farce, at Messi blev valgt til turneringens spiller.

Som jeg husker det, scorede jeg ti mål sidste El Clasico ;)

Ronaldo spillede heller ikke vanvittigt godt ved EM, men jeg mener stadig det er flot at han kom i finalen med det hold. Messi spillede ligeledes ikke på et lige så godt hold som Maradona, men kom stadig i finalen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #98 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev: Kunne Pelé have gjort nogen af de ting han gjorde mod Stoke?)

Ja.

4 år 5 måneder siden #99 af Ramos4

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev: Kunne Pelé have gjort nogen af de ting han gjorde mod Stoke?)

Ja.

Sí. Men Messi kunne ikke kan jeg forstå :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

4 år 5 måneder siden #100 af AmorMadrid

Ramos4 skrev:

AmorMadrid skrev: @Ramos4

Det kunne være fedt, hvis du droppede den der bedrevidenhed. Der er tydeligvis flere der er uenige med dig, så helt vanvittigt er det altså heller ikke at have en anden holdning end dig. Man kommer ingen vegne, når man bevidst prøver at misforstå, hvad det er andre argumenterer for.
Der er ingen der har sagt at Messi ikke er verdensklasse, og der er heller ingen der har sagt at Di Stefano og Pele ikke var særlig imponerende. Der er til gengæld nogen der mener, at det er mere imponerende, når en spiller har bevist at de kan præstere i flere forskellige ligaer og for forskellige hold.

Det er et debatforum, vi er nogle stykker der har en...debat. Jeg prøver ikke bevidst at misforstå noget. Jeg argumenterer for, at med deres argumenter, kan Pelé og Di Stéfano heller ikke være verdens bedste. Det er alt jeg konkluderer. Hvor ser du bedrevidendhed henne?

""hvis sol, måne og stjerne står lige så er han blandt verdens bedste..." Det er det dummeste jeg nogensinde har læst herinde. Tillykke med det :)"

"Held og lykke med at forklare folk, at Di Stéfano ikke var en af verdens bedste fordi han jo, udover sine startår i Argentina, kun begik sig i Madrid ;)"

"Øh, hvad er forskellen på at spille for én klub nu og for 60 år siden? Udover at det var mere udbredt dengang selvfølgelig. Pelé blev også i Santos. Kæft en lorte spiller hva'? :)"

"Kunne Pelé have gjort nogen af de ting han gjorde mod Stoke? Kunne Maradona præstere mod Newcastle? Nej selvfølgelig ikke. Jeg har nu set lyset :)"

"Du mener det er mere imponerende at præstere i flere ligaer end én. Okay. Det vil sige at du ikke synes Pelé og Di Stéfano er særlig imponerende. Det er også fair med mig :)
Edit: Nå nej i gamle dage var det okay. Du vil bare ikke forklare hvorfor eller hvornår den ændring kom."

Synes ikke der er meget debat over det her, men det er måske bare mig. Det virker som om, du lægger ord i munden på folk for at latterliggøre deres holdninger, og derved få dine egne meninger til at fremstå som sandheden.
Det er sådan set også ligegyldigt. Debatten kommer bare ikke meget længere, hvis den kører på det her plan.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Lars1991, Brylle, Rogoshin

4 år 5 måneder siden #101 af Ramos4

AmorMadrid skrev:

Ramos4 skrev:

AmorMadrid skrev: @Ramos4

Det kunne være fedt, hvis du droppede den der bedrevidenhed. Der er tydeligvis flere der er uenige med dig, så helt vanvittigt er det altså heller ikke at have en anden holdning end dig. Man kommer ingen vegne, når man bevidst prøver at misforstå, hvad det er andre argumenterer for.
Der er ingen der har sagt at Messi ikke er verdensklasse, og der er heller ingen der har sagt at Di Stefano og Pele ikke var særlig imponerende. Der er til gengæld nogen der mener, at det er mere imponerende, når en spiller har bevist at de kan præstere i flere forskellige ligaer og for forskellige hold.

Det er et debatforum, vi er nogle stykker der har en...debat. Jeg prøver ikke bevidst at misforstå noget. Jeg argumenterer for, at med deres argumenter, kan Pelé og Di Stéfano heller ikke være verdens bedste. Det er alt jeg konkluderer. Hvor ser du bedrevidendhed henne?

""hvis sol, måne og stjerne står lige så er han blandt verdens bedste..." Det er det dummeste jeg nogensinde har læst herinde. Tillykke med det :)"

"Held og lykke med at forklare folk, at Di Stéfano ikke var en af verdens bedste fordi han jo, udover sine startår i Argentina, kun begik sig i Madrid ;)"

"Øh, hvad er forskellen på at spille for én klub nu og for 60 år siden? Udover at det var mere udbredt dengang selvfølgelig. Pelé blev også i Santos. Kæft en lorte spiller hva'? :)"

"Kunne Pelé have gjort nogen af de ting han gjorde mod Stoke? Kunne Maradona præstere mod Newcastle? Nej selvfølgelig ikke. Jeg har nu set lyset :)"

"Du mener det er mere imponerende at præstere i flere ligaer end én. Okay. Det vil sige at du ikke synes Pelé og Di Stéfano er særlig imponerende. Det er også fair med mig :)
Edit: Nå nej i gamle dage var det okay. Du vil bare ikke forklare hvorfor eller hvornår den ændring kom."

Synes ikke der er meget debat over det her, men det er måske bare mig. Det virker som om, du lægger ord i munden på folk for at latterliggøre deres holdninger, og derved få dine egne meninger til at fremstå som sandheden.
Det er sådan set også ligegyldigt. Debatten kommer bare ikke meget længere, hvis den kører på det her plan.

Så er det jo heldigt vi har dig :) Til at være politi men ikke selv bidrage til debatten. Kudos. Fortsæt det gode arbejde.

+ Først var jeg bedrevidende, nu lægger jeg også ord i munden på folk. Nu ved jeg ikke om du ved hvad smiley'er betyder? Oftest indikerer det at man stikker lidt til folk og siger ting med et glimt i øjet. Jeg er sikker på at folk selv kan sige fra, hvis de vil. Men igen, godt vi har dig :)

+ Hvis jeg forsøgte at lægge ord i munden på folk ville jeg nok ikke slutte mine sætninger med spørgsmålstegn. Det plejer at antyde at man stiller et spørgsmål. Omend retoriske nogle af dem. Det blev tydeligt at debatten ikke kom nogen vegne og vi valgte alle nærmest samtidig at trække os. Jonas ville ikke forholde sig til spørgsmålet om Pelé og Di Stéfano efter jeg havde spurgt ham nogle gange. Vi lod det ligge og jeg har liket hans seneste opslag tidligere i dag, kan jeg afsløre. Ikke den bedste mest konstruktive debat vi har haft herinde, men jeg synes vi kom ud af den helt lødigt og uden skrammer.

Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Ramos4.

4 år 5 måneder siden #102 af BBB

Ramos4 skrev:

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Stop nu. Stop. Argentina's landshold er jo en farce. Skiftende trænere, skiftende taktik. De har trods alt været i en VM finale og flere Copa America finaler. Messi tog Argentina til VM finalen, for guds skyld.

Som jeg husker det, så spillede 10 mand for Argentina i 89 minutter, og så fik Messi bolden til allersidst og scorede et par mål i de indledende kampe. Mascherano var den bedste argentiner til den VM slutrunde. Det var en decideret farce, at Messi blev valgt til turneringens spiller.

Ronaldo spillede heller ikke vanvittigt godt ved EM, men jeg mener stadig det er flot at han kom i finalen med det hold. Messi spillede ligeledes ikke på et lige så godt hold som Maradona, men kom stadig i finalen.

1) Du påstår noget. Jeg husker det meget anderledes.
2) Maradonas hold var ikke bedre end Messis, hvad fabler du om??

4 år 5 måneder siden #103 af Kimbo

BBB skrev:

Ramos4 skrev:

BBB skrev:

1) Du påstår noget. Jeg husker det meget anderledes.
2) Maradonas hold var ikke bedre end Messis, hvad fabler du om??

Det handler ikke om de navne du ser i start opstillingen, det handler om det samspillede hold der løber ud på banen. Argentina og især det Argentiske fodbold forbund har været en farce i en lang årrække efterhånden. Der sker ting som er så komplet håbløse at man ikke fatter det.

Så sent som for et par år siden måtte Messi af egen lomme betale medarbejderne omkring landsholdet da de ikke havde fået løn fra forbundet i over 6 måneder.
Han måtte betale for hotelophold og for at de kunne komme fra A-B med fly da forbundet ikke havde penge/ville betale for det.
Folk tror han skred fra landsholdet udelukkende fordi han var et tudefjæs over ikke at vinde, han skred ligeså vel fordi forbundet behandler spillerne fuldstændigt uacceptabelt.
Der findes utallige eksempler på hvordan AFA har skidt deres spillere op og ned af nakken, jeg forstår i hvert fald godt hvorfor de ikke gider spiller for det lorte forbund.

Og nu vi er ved Messi's præstationer på landsholdet, fra 2011-2016 var de i 3 finaler, som de tabte. Messi taber en finale = no ballon, han sutter.
Modric taber en finale = Største midtbanespiller ever...
Fra 2014-2016 var Argentina det højest rankerede landshold i verden, på trods af at de var omringet skandaler fra forbundet.
Hvis man har set kampene, spillet, truppen, trænerne, taktikken, så er det komplet vanvid at de overhovedet var i nærheden af bare 1 finale.
Lad os så se på Messi's statistikker kontra alle de fantastiske spillere som i påstår landholdet består af.
Messi har scoret 1/3 af alle deres mål i deres kvalifikations tuneringer, 19 mål i 18 kampe. Nærmeste team mate scorede 2...
Omkring 2016/17 scorede ingen anden spiller for Argentina udover Messi... I et freaking år... Det er komplet håbløst. Og sådan kan man egentligt blive ved og ved.
Det kan sagtens være at Messi ikke spiller ligeså godt for Argentina som for Barcelona, og det er jeg enige i, men oddsene er også imod ham, og ikke med ham som mange konstant påstår. Portugal er fx et 100x bedre samspillet hold og har en langt mere homogen trup en Argentina, det nytter ikke bare at glo på en start opstilling og så konkludere alting ud fra det, man bliver simpelthen nød til at sætte sig lidt mere ind i tingene før man kloger sig på dem.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, FanOfMagicalTeams, GuldsmedeN

4 år 5 måneder siden #104 af ChrillRM14
@Kimbo
Der er sikkert noget sandhed i det, du skriver, men altså....
Det er sgu også som om, at Messi aldrig kam gøre noget galt :D ... altså ALT hvad der sker i og omkring Messis fodboldliv
, positivt og negativt, kan åbenbart altsammen tales FOR ham.

Summasumarum: der er en stor del af fodboldverdenen, som mener, at Messi ikke har været prangende for Argentina, når det virkelig har gjaldt og en ligeså stor del, der mener, at det også taler imod ham,at han aldrig har forladt sine trygge rammer på klubplan... det er da kun fair pointer, når nu så mange bringer det op...!

Og lige til det med Portugal... du får det jo til at lyde som om, at Portugal havde alle de rigtige kort på hånden til at vinde EM :p kom nu lidt...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved ChrillRM14.

4 år 5 måneder siden #105 af Dios
ChrillRM14 skrev:

Summasumarum: der er en stor del af fodboldverdenen, som mener, at Messi ikke har været prangende for Argentina, når det virkelig har gjaldt og en ligeså stor del, der mener, at det også taler imod ham,at han aldrig har forladt sine trygge rammer på klubplan... det er da kun fair pointer, når nu så mange bringer det op...!

Og alle dem har tilfælles, at de er Real Madrid supportere, eller bedst kan lide Ronaldo.

Hvorfor fanden skal en mand som Messi forlade en af de bedste klubber i verden? Kom nu lidt forhelvede. Han har absolut intet at bevise, for han har allerede bevist alt!
Man bliver simpelthen så træt. Jeg venter egentlig også bare på, at Ramos forlader Real Madrid for at bevise han er en af de bedste, hvis ikke den bedste forsvarspiller igennem de sidste 5-7 år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

4 år 5 måneder siden #106 af Rogoshin
Ja træt, ikke af indholdet men formen. For alle der ikke mener det samme som mig, skal bare tage sig sammen.

Hvorfor kan mine subjektivt holdninger ikke bare ophæves til absolut sandhed.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Rogoshin.

Leveret af Kunena Forum
Annonce