Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

2 måneder 4 dage siden #13 af Bismo
Odri din tumpe!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 dage siden #14 af Kiwes
Odrizola har set så elendig ud hele kampen og så gør han sådan noget der. Føj.
Man er i øvrigt ikke i tvivl om at det er Real Madrid der spiller - kæft vi er elendige.
Hvis jeg var træner for madrid havde jeg ikke tilladt at vi tager så mange chancer i vores spil, vi søger altid den svære aflevering i stedet for det simple. Jeg siger ikke vi skal spille Barca Guardiola, men helt seriøst KOM NU LIGE (jeg taler specielt til dig Marcelo)
Sidste redigering: 2 måneder 4 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, ElMadrid

2 måneder 4 dage siden #15 af Bismo
Det var offside heldigvis... Phew...

2 måneder 4 dage siden #16 af El Siete
Er du gal Odriozola er heldig :D

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 4 dage siden #17 af Henke
Vi fortsætter vores elendige spil fra sidste sæson. Forsvaret sejler. Intet organiseret pres. Vi kan ikke holde fast i bolden. Vi kan ikke spille os til chancer. Vi lever på få enkeltmandspræstationer. Det er skrækkeligt at se på! :(

2 måneder 4 dage siden #18 af ChrillRM14
Rammer Ordri den ikke? Så er off-siden vel ophævet? Eller er jeg helt idiot? :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

2 måneder 4 dage siden #19 af madrid2000
Elendigzola skal skal tage sig sammen. Det her fejl kan vi ikke tåle.

2 måneder 4 dage siden #20 af ElMadrid

Kiwes skrev: Odrizola har set så elendig ud hele kampen og så gør han sådan noget der. Føj.
Man er i øvrigt ikke i tvivl om at det er Real Madrid der spiller - kæft vi er elendige.
Hvis jeg var træner for madrid havde jeg ikke tilladt at vi tager så mange chancer i vores spil, vi søger altid den svære aflevering i stedet for det simple. Jeg siger ikke vi skal spille Barca Guardiola, men helt seriøst KOM NU LIGE (jeg taler specielt til dig Marcelo)

Han har virket rystende nervøs hele kampen. Der mangler få sekunder af 1.halvleg og så vælger han at drible tæt på feltet. Omg!

2 måneder 4 dage siden #21 af Bismo

Henke skrev: Vi fortsætter vores elendige spil fra sidste sæson. Forsvaret sejler. Intet organiseret pres. Vi kan ikke holde fast i bolden. Vi kan ikke spille os til chancer. Vi lever på få enkeltmandspræstationer. Det er skrækkeligt at se på! :(

Vi står defensivt langt bedre end vi har gjort i lang tid. Vi skaber flere chancer end Celta.

Vores elendige preseason taget i betragtning, kan jeg godt forstå, hvorfor Zidane er defensivt orienteret og satser på kontra.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14

2 måneder 4 dage siden #22 af Real HWL
Reddet af VAR. Udover en føring og en velspillende Bale, er der ikke meget positivt at sige om kampen. Forstår ikke vi overlader så meget spil til Celta. Få dog lukket den kamp, istedet for at vente på Celte score. For det kommer de til hvis det her fortsætter.

2 måneder 4 dage siden #23 af Dios
Det er på ingen måder kønt, og lige fra Courtois til Benzema, så er det spillere blottet fuldstændig for selvtillid, men hey vi fører, og derfor er jeg kæmpe fan af VAR!

Synes det er skræmmende og se hvad manglende selvtillid kan gøre ved spillerne. Forhåbentlig kommer denne sejr i hus med ligegyldigt spil, og forhåbentlig langt mere tålmodigt spil, hvor vi ikke bare kaster den ene aflevering op i banen efter den anden. Synes Modric har været den eneste decideret gode, hvor Bale spiller fint, men er man en af verdens bedste individuelister, som nogen mener, så skal der bare komme flere aktioner fra ham. Resten af holdet spiller elendigt, hvor specielt Benzema slet ikke får meget ud af det idag. Kynisk når der var brug for det, men bare ikke godt nok.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 måneder 4 dage siden #24 af Bismo
Heldigvis har vi Militao som også kan spille i den position, så vi ikke længere er afhængige af Odri og Carva.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.