Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

4 år 7 måneder siden #85 af Matamoro
Hvis man hedder Casilla til efternavn betyder det så at man er en lille kasse?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #86 af JimmyBroe

Matamoro skrev: Hvis man hedder Casilla til efternavn betyder det så at man er en lille kasse?


Jeg hedder Hammer til efternavn. Jeg hed Hansen inden jeg blev gift og min far Hedder ikke Hans han hedder Poul.

Dit navn fejler ikke en skid:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #87 af Ramos4

JimmyBroe skrev: Jeg synes at det var en ok spillet kamp af Real Madrid. 3-1 er ikke et dårligt resultat på Balaídos.
Første halvleg var temmelig rodet, hvor det var svært at finde hoved og hale i noget som helst. Men alligevel her var der lyspunkter. Bl.a Bale som flere nævner, gjorde det godt.

Jeg er selv vild med 4-4-1-1. Der er tit rigtig god balance imellem kæderne i den opstilling. Kanterne skal deltage langt mere aktivt i kombinationsspillet og vi får derfor skabt et rigtig stærk possessionpræget spil. Det så vi også igår. Hvor vi især i venstresiden oppe på den sidste tredjedel af banen. Hele tiden kræsede rundt om Celtas felt, med hurtig kombinationsspil, med stor fokus og øje for afslutningen.

@Ramos

Jeg kan rigtig godt lide ideen om at rykke en kantspiller ind centralt. Nogen vil nok være uenig i følgende udsagn, men; vi så Ancelotti flytte DI Maria ind på 10’er-pladsen med stor succes. At have så meget fart og højintensiveret presspil inde centralt, kan nogen gange rive modstanderne midt over.
At Di Maria så var mere teknisk og med langt flere vævre driblinger kan selvfølge ha’ været udslagsgivende på 10’er-positionen. Men jeg synes da den skal prøves af.


4-4-1-1

Benzema/Jovic

Bale/Isco

Vinicius/Hazard - Kroos - Casemiro - Modric/Vasquez

Sådan kunne jeg virkelig godt se os spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #88 af Dios

Matamoro skrev: Jeg er ikke i tvivl om at vi i de næste par kampe ser Vinicius præsentere en gennembrudsstyrke som Hazard ikke kan matche. Jeg er heller ikke i tvivl om at venstresiden vil være meget mere kompromitteret med Hazard og Marcelo. Hazard dækker ikke af for Marcelo på samme måde som Vinicius. Jeg håber at Zidane finder plads til Hazard centralt bag ved Benzema. Jeg tror han i en fri rolle der, kan gøre ondt på sine modstandere. Han vil få en del plads der fordi modstanderholdet vil være tvunget til at agere med dobbeltdækning over for Vini og Bale. Det er fordelen ved at have lynhurtige spillere på kanten, det strækker modstanderens forsvar helt ud. Hazard har ikke den fart og er derfor ikke så livsfarlig på omstillingerne. Nu ved jeg godt at du ikke er så begejstret for omstillinger men vi har afprøvet din fodboldfilosofi med Lopetegui. Real Madrids farligste våben har i årevis været omstillinger og netop derfor skal de hurtigste og mest gennembrudsstærke spillere sættes i scene.


Modtaget. Jeg venter spændt de næste 2 kampe, som vil få os til at glemme Hazard :)

Du ser Vinicius og Bale som bedre end Hazard, ikke? Det her er et ærligt spørgsmål, men du har ikke set meget til Hazard i Chelsea, vel? Han har lavet nogle af de vildeste mål på egen hånd, hvor han netop viser sin hurtighed og gennembrudsstyrke. Hans mål imod Arsenal og Barcelona står for mig som nogle af de absolut bedste solomål jeg nogensinde har set. Mourinho har dog kaldt Hazard for den bedste omstillingsspiller han har trænet, men fair, hvis du ser det anderledes.

Der er mange ting du ikke ved om mig. Jeg er rigtig glad for omstillinger, og rolig nu Hr. Matamoro. Vi har absolut ikke prøvet min filosofi, så tá du det bare helt roligt. I det opbyggende spil foretrækker jeg klart, at man ydmyger modstanderen på kombinationsspillet, som vores 3. mål imod Celta, men det udelukker jo ikke omstillingsspillet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #89 af Ramos4
Bare lige en hurtig reminder efter 1. spillerunde: Vi ligger nr. 1 :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce