Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde
Vi skal ikke undervurdere en god start (pointmæssigt). Det kan forhåbentlig på sigt give selvtillid og muligvis bedre spil på banen.
Edit: Dios var hurtigere end mig :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
På den korte bane skal man måske overveje at spille Eder Militão på højrebacken, når Carvajal ikke er med. Han var angiveligt god i Porto på den position i sidste sæson.
På den lange bane får man Achraf Hakimi tilbage til næste sæson, og så må man IMO meget gerne sælge Odriozola.
Der er intet godt over vores defensiv. Det er kun tilfældigheder der gør, at Celta ikke har fået flere skud på mål. Celta spiller rundt om vores spillere, som var de kegler. Det er set gang på gang i sidste sæson. Det er et spørgsmål om tid før Celta scorer, hvis ikke vi får gang i vores eget spil og sætter os på kampen.Bismo skrev:
Henke skrev: Vi fortsætter vores elendige spil fra sidste sæson. Forsvaret sejler. Intet organiseret pres. Vi kan ikke holde fast i bolden. Vi kan ikke spille os til chancer. Vi lever på få enkeltmandspræstationer. Det er skrækkeligt at se på! :(
Vi står defensivt langt bedre end vi har gjort i lang tid. Vi skaber flere chancer end Celta.
Vores elendige preseason taget i betragtning, kan jeg godt forstå, hvorfor Zidane er defensivt orienteret og satser på kontra.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Iøvrigt hovedrystende, at Odri laver det nummer. Havde regnet med mere fra ham, wow det var dumt lavet.
Jeg savner Pepe :(
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Madridista02 skrev: Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke blev dømt mål? Hvis det er fordi, at der er offside på afleveringen fra Aspas, så skal der vel dømmes straffespark?
Iøvrigt hovedrystende, at Odri laver det nummer. Havde regnet med mere fra ham, wow det var dumt lavet.
Celta spilleren har sidste fod på bolden selvom det er tæt. Så der er offside. “Straffesparket” kommer først efter at der burde ha været dømt offside.
Jeg er her stadig XOXO
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Men fuck hvor jeg allerede hader den her sæson...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Den er sgu god nok. Eller den kan sagtens gives.
Ej hold nu op. Det er jo ingen svine streg. Kan måske godt give gult men rødt...bare nej.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Anyways - nu fik vi ihvertfald et latterligt rødt kort. Burde aldrig give rødt.
Jeg savner Pepe :(
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
ElMadrid skrev:
ChrillRM14 skrev: Den er sgu god nok. Eller den kan sagtens gives.
Ej hold nu op. Det er jo ingen svine streg. Kan måske godt give gult men rødt...bare nej.
Selvfølgelig kan den da gives. Hold nu selv op :D Modric og Real-spillerne virkede heller ikke super oprørte, og ej heller kommentatorerne.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu