Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

2 måneder 4 dage siden #37 af Kiwes
wauv et mål - få så en def/midt ind og Vinicius ud og kør den rolig hjem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 dage siden #38 af -#7-
Mest latterlige røde kort jeg længe har set. Jeg hader VAR så ufatteligt meget, det gør INTET godt for fodbolden som det er i sin nuværende stand. Klart at alle tacklinger ser mange gange værre ud når man får den serveret close-up i superslowmotion.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 måneder 4 dage siden #39 af mohbar
Sygt Kroos mål - så reddede han lige en ellers ret sløj indsats

Og Bale... Han peakede I 4o. Minut og er nu på sit vanlige niveau
Sidste redigering: 2 måneder 4 dage siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14

2 måneder 4 dage siden #40 af ElMadrid
Vi spiller bedre med 10 spillere på banen. Sikke en kasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Bismo

2 måneder 4 dage siden #41 af Franksk
Tak, til kroos. Vildt mål

2 måneder 4 dage siden #42 af Zyconith

-#7- skrev: Mest latterlige røde kort jeg længe har set. Jeg hader VAR så ufatteligt meget, det gør INTET godt for fodbolden som det er i sin nuværende stand. Klart at alle tacklinger ser mange gange værre ud når man får den serveret close-up i superslowmotion.

Lol. VAR giver os langt flere korrekte afgørelser.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14, doven

2 måneder 4 dage siden #43 af Madrid1998
Det positive ved det røde kort, er at vi endelig får prøvet noget nyt på midtbanen, glæder mig. Ham Denis suares er en lille tudefjæs, han har ikke andet end brokket sig, hver gang han bliver rørt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn, Bismo, elle44

2 måneder 4 dage siden #44 af Mølbat
VAR er blot et redskab, der kan hjælpe dommerne med at træffe den korrekte beslutning. Samtidig udstiller VAR også dommeren, hvis han, på trods af videohjælp, stadig fejler. Og det synes jeg godt nok, at dommeren gjorde her. Maksimalt et gult kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

2 måneder 4 dage siden #45 af Bismo
Balaidos har altid været en svær bane at spille på. 2 mål, rent bur og 3 point er mere end godkendt, hvis vi kan køre den hjem. Især når man tænker på, hvor ringe vi har været i preseason.
Sidste redigering: 2 måneder 4 dage siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 måneder 4 dage siden #46 af mohbar

Madrid1998 skrev: Det positive ved det røde kort, er at vi endelig får prøvet noget nyt på midtbanen, glæder mig. Ham Denis suares er en lille tudefjæs, han har ikke andet end brokket sig, hver gang han bliver rørt.

Ja Vázquez kommer ind... Utroligt

2 måneder 4 dage siden #47 af ChrillRM14

Madrid1998 skrev: Det positive ved det røde kort, er at vi endelig får prøvet noget nyt på midtbanen, glæder mig. Ham Denis suares er en lille tudefjæs, han har ikke andet end brokket sig, hver gang han bliver rørt.

Vi HAR jo ikke noget nyt at prøve på den midtbane :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, elle44, JesperThomsen

2 måneder 4 dage siden #48 af -#7-

Zyconith skrev:

-#7- skrev: Mest latterlige røde kort jeg længe har set. Jeg hader VAR så ufatteligt meget, det gør INTET godt for fodbolden som det er i sin nuværende stand. Klart at alle tacklinger ser mange gange værre ud når man får den serveret close-up i superslowmotion.

Lol. VAR giver os langt flere korrekte afgørelser.

Jeg kan sagtens leve med de få offsidemål som bliver scoret ind imellem, eller de tacklinger som ligger lige på grænsen, hvis jeg samtidig kan slippe for det der lille teaterstykke hver gang dommeren skal ud og se TV, og så alligevel dømmer forkert. Diskussionerne om dommerne er jo ikke blevet mindre efter indførelsen af VAR.

Jeg er fan af idéen om VAR, men ikke i den nuværende tilstand. Man snakker så meget om effektiv spilletid og at fodboldspillet går for langsomt, men samtidig har man det fint med at dommeren kan trække alt momentum ud af kampen ved at skulle ud og glo på en skærm. Jeg synes simpelthen ikke det fungerer optimalt, det må jeg indrømme.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.